Карина
Офіс-менеджер, касир
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10515261
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Лебедь Каріна Ігорівна
Дата народження: 18.05.1987.
Громадянство: Україна
Місце проживання :
Місто Київ, м. Оболонь
Телефон: [
Ел. пошта: [
Сімейний стан:
заміжня
Бажаний графік роботи:
Повний робочий день
Освіта
2004-2009 р.
Національный транспотний університет (м. Київ) Напрям підготовки: Право
Спеціальність: Логістика та дорожнє право
Досвід работи
2004-2005р.
Національний транспортний університет (м. Київ)
Посада: старший лаборант
- робота зі студентами
- ведення документообігу
- складаннія звітів за рузультатом робіт
2009-2015 р. Рекламная компания «ПРИЗМА ДОК» (м. Київ)
Посада: менеджер
- работа з клієнтською базою та підтримка її в актуальному стані - складання планів продажу
- ведення документообігу
2015-2018 р. Компанія «ФОРМУЛА» (м. Київ) - (Компанія «Wind сервіс»)
Посада: оператор кол центру, менеджер відділу рекрутингу, помічник керівника відділу логістики, керівник відділу логістики
- работа з «холодной та гарячою базою» клієнтів
- організація продажів (обдзвон клієнтів, реклама – продаж продукції)
- навчання співробітників кол центру роботі з клієнтами (відбір майбутніх співробітників , ознайомлення їх із продукцією Компанії, навчання методики спілкування з майбутнім покупцем)
- відділ логістики (статистика продажів, обробка клієнської бази за попередні роки)
- розподіл маршрутів по Києву та області.
2018-2024 р. Компанія ТОВ «МОДУС ЛТД» (ТГ Промдизайн)
Посада: офіс- менеджер - касир, начальник загального відділу
- координація роботи всіх офісних працівників (секретарі по філіям, менеджерів по роботі з клієнтами, охорона і т. д.)
- ділова кореспонденція
- работа з первинною бухгалтерською документацією (контроль з відвантажень, збір первинної документації по відвантаженням)
- ведення табелю облікового часу штату в 1 С
- виконання доручень керівника (підготовка та подання внутрішніх звітів для керівництва)
- здійснення розрахунково – касових операцій ( готівковий розрахунок, термінал, РОS терміналом, видача коштів під звіт, видача заробітної плати )
- створення команди з «0» (пошук менеджерів з продажу, відбір, комунікація з клієнтами)
- работа з постачальниками (комунікація по документації (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт та акт звірки з контрагентами), відстеження термінів поставки)
Профессиональные навыки и знания
• ПК и оргтехніка – впевненний користувач;
• 1С 8;
• пакет програм Microsoft Office;
Знання іноземних мов
• Англійська мова— середній рівень
Додаткова інформація:
- Високий рівень комунікабельності , пунктуальність, целеспрямованість, дипломатичніть, відповідальне ставлення до роботи, стресостійкість, уважність, здатність до самовдосконалення, вміння працювати у команді,
Схожі кандидати
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Київ