Світлана
Key account manager
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10515931
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Киев Деснянский р-н
Світлана Яцик
[
[
[
yatsyk (LinkedIn) Общие сведения
Кey account manager з 2020р
Основные навыки
-досвід роботи у національного дистриб'ютор товарів FMCG
Дела, документы, договора
(non-food) в Україні.
Управление документами
-ведення переговорів та успішне підключення ключових клієнтів.
Договорные обязательства
-виконання фінансових показників, одержанням грошових коштів
від клієнтів.
-проведення зустрічей з клієнтами, проведення презентацій.
-контроль за відправленням та отриманням необхідних
документів від клієнтів.
Керуючий
-14 років управлінського та лідерського досвіду
-17 років досвіду роботи в Retail
-Досвід розробки та втілення проектів
-Досвід відкриття магазинів різних форматів
-Досвід відкриття виробничих цехів (м'ясний, кондитерський,
пекарня, кулінарія, сироварня, коптильня)
-Управління ефективністю та KPI мотивація
-Націленість на результат
-Стратегічне та аналітичне мислення
-Здатність приймати ефективні і нестандартні керівні рішення
-Відповідальність, врівноваженість, висока самоорганізація
-Системний підхід
Досвідчений і думаючий управлінець. Готова впровадити
стратегію компанії, системну роботу з використанням стандартів,
KPIs і систем контролю.
Працюю на основі особистого прикладу, пред'являючи до себе і
команди однакові вимоги.
Опыт работы
Page 1 of 4
Бетта
Менеджер зі збуту, по роботі з ключовими клієнтами
июля 2020 - Present (3 года 9 месяцев)
Киев, Украина
Обов'язки:
Розширення клієнтської бази. Комунікація з існуючими клієнтами та
відновлення відносин з клієнтами, які припинили співпрацю з компанією.
Проведення переговорів із ключовими клієнтами.
Укладання та переукладання договорів, додаткових угод.
Впровадження промо-активностей. Приймаю участь в розробці
маркетингових активностей для збільшення продажів та впізнаваності
брендів. .
Складання специфікацій, узгодження компенсацій з маркетингових
активностей по мережі, контроль документообігу, ротація асортименту.
Розрахунок щомісячних бонусів, звіряння з клієнтами.
Контроль дибіторської заборгованості. Оплати рахунків та проведення
взаємозаліків.
Досвід роботи із нац. мережам: Varus, Novus, Ева, МегаМаркет,
Ultramarket, Watsons, ЭКО, Леруа Мерлен, Олди.
NOVUS
Адміністратор
сентября 2019 - октября 2019 (2 месяца)
Київ, Україна
Обов’язки:
відкриття нового найбільшого магазину Новус 7000м.кв.; формування та
навчання команди; організація операційних процесів; контроль виконання
стандартів компанії, якості обслуговування, дотримання вимог чинного
законодавства.
Фора
Керуючий
сентября 2004 - сентября 2019 (15 лет 1 месяц)
Київ, Україна
Обов’язки:
відкриття нових магазинів преміального сегменту, у тому числі Favore;
розробка та впровадження нових проектів; безпосередня участь в підборі
асортименту, персоналу, устаткування та оформлення магазину;
контроль виконання стандартів компанії, якості обслуговування,
дотримання вимог чинного законодавства;
Page 2 of 4
підбір, навчання, мотивація персоналу, планування графіків роботи
колективу, контроль за виконанням функціональних обов’язків; робота
з постачальниками, взаємодія з відділами логістики, маркетингу,
мерчандайзингу, комерційним відділом та топ-менеджментом компанії;
аналітика продаж, витрат, замовлень, побудова асортиментної та цінової
політики, прогнозування продаж та оперативне корегування прогнозів;
організація максимально ефективного товарообігу, дослідження
маркетингових впроваджень, аналіз кон'юнктури ринку; контроль роботи
ЦК, фінансова звітність; робота/взаємодія з контролюючими органами;
проведення інвентаризацій, ведення супровідної документації.
Входила до складу групи КРО Контрольно-ревізійний відділ (два рази на
місяць виїзд з аудитом на магазини) з метою виявлення нестач, надлишків
та фальсифікації данних.
Досягнення:
відкриття нових магазинів виведення на рівень трійки кращих магазинів з
250, за пів року;
ребрендінг або рефреш відбувались без закриття магазинів, як результат
незначні втрати, але після повного запуску магазинів - приріст до 300%
ТО;
реорганізація в діючих магазинах, як результат приріст 20-30% ТО за пів
року;
розробка та запуск преміального магазину, як результат постійні покупці:
Порошенко П.О., Фреймут О.М., Рабінович В.З., Пікалов О.В., табагато
медійних осіб.
ТОВ "Фудмережа" "Велика Кишеня"
Керуючий
апреля 2016 - ноября 2016 (8 месяцев)
Київ, Україна
Обов’язки:
контроль виконання стандартів компанії, якості обслуговування,
дотримання вимог чинного законодавства;
підбір, навчання, мотивація персоналу;
контроль управління показниками;
планування бюджету на наступний рік;
робота з постачальниками, взаємодія з відділами логістики,
маркетингу,мерчандайзингу та управлінням компанії;
контроль роботи ЦК, фінансова звітність;
робота/взаємодія з контролюючими органами;
проведення інвентаризацій.
Page 3 of 4
Образование
Херсонський економічно-правовий інститут
спеціаліст , менеджер зовнішньої діяльності · (2006 - 2010)
Київський будівельний технікум
Бакалавр, Бухгалтерский учёт · (1998 - 2002)
Page 4 of 4
Схожі кандидати
Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст відділу логістики
18000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор 1С
Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор 1С
Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор інтернет-магазину
17000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, фахівець із закупівель
30000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру
25000 грн, Київ