Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Ольга

Менеджер ЗЕД, начальник відділу

Вік:
41 рік
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольга Симоненко
11.08.1982 р.
Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності
Україна, м. Вінниця
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») мобільний зв'язок
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Whats App, Vider, Telegram)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРО СЕБЕ
Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності.
Менеджер ЗЕД, менеджер з постачання.
Менеджер з транспортної логістики.

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ НВФ “Мікрохім” - начальник відділу ЗЕД (з 04.11.2020 - 24.02.2022)
- Керувала розробкою перспективних і поточних планів зовнішньоекономічної діяльності підприємства, приймала стратегічні рішення з орієнтацією на ринок (умови попиту та конкуренції);
- Вивчала сегменти ринку, з метою вибору варіанту орієнтації виробничо-збутової політики;
- Координувала роботу відділу з проведення експортно-імпортних операцій;
- Організовувала роботу з вивчення кон'юнктури цін та виготовлення форм взаємовідносин (контрактна довгострокова основа, одноразова закупівля, тощо) і готувала матеріали для укладання контрактів з іноземними підприємствами;
- Забезпечувала отримання ліцензій у випадках, передбачених чинним законодавством;
- Забезпечувала своєчасне митне оформлення експортно-імпортних вантажів підприємства;
- Здійснювала контроль за виконанням експортно-імпортних поставок;
- Вела облік виконання всіх зовнішньоекономічних договорів з експортних та імпортних постачань;
- Брала участь у підготовці техніко-економічних обґрунтувань до контрактів з іноземними покупцями;
- Забезпечувала переклад з іноземних мов на державну мову необхідної інформації з іноземних джерел;
- Організовувала проведення ділових зустрічей і переговорів із зарубіжними партнерами;
- Організовувала підготовку, облік та аналіз готових контрактів і разових договорів з іноземними підприємствами;
- Забезпечувала складання і подання необхідної статистичної звітності про зовнішньоекономічну діяльність підприємства;
- Забезпечувала отримання від сертифікаційного центру України сертифіката-відповідності обладнання, механізмів, запасних частин до них, комплектуючих виробів, які планується закупити за кордоном до укладення контрактів на їх поставку.

ТОВ НВФ “Мікрохім” – менеджер відділу ЗЕД та постачання (з 03.11.2014 - 04.11.2020).

Менеджер ЗЕД:
- Розробляла пакет документів для експорту та імпорту товарів відповідно до законодавства;
- Вела переговори та взаємодіяла з митними органами;
- Вела митне оформлення та контроль за правилами митним оформленням усіх експортно-імпортних операцій та відвантажень, аналізувала зміни у законодавстві щодо митного регулювання та забезпечувала відповідності компанії новим вимогам;
- Управляла логістичними процессами;
- Взаємодіяла із зарубіжними контрактними виробниками;
- Звітність;
- Брала участь у процессі сертифікації продукції.

Менеджер з постачання:
- Розробляла політику підприємства з питань матеріально-технічного постачання;
- Брала участь в розрахунках нормативів виробничих запасів на основі визначення потреб у матеріальних ресурсах (сировині, матеріалах, обладнанні, комплектуючих виробах і т.д.);
- Приймала участь в розробці і впровадженні програм з безперервного забезпечення підприємства матеріально-технічними ресурсами, необхідними для виробництва;
- Здійснювала пошук постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачань, сприятливі умови постачань;
- Розвивала відносини з постачальниками, аналізувала їх можливості, вивчала можливість і доцільність встановлення прямих довгострокових господарських зв'язків по постачанню матеріально-технічних ресурсів;
- Проводила переговори з постачальниками, з метою розміщення замовлень і узгодження умов і термінів поставок;
- Укладала договори з постачальниками;
- Забезпечувала доставку матеріальних ресурсів від постачальників і продавців, відповідно до передбачених в договорах умовами і термінами;
- Організовувала обробку поставок матеріально-технічних ресурсів (приймання за кількістю і комплектності, ідентифікацію якості, складання необхідної приймальної документації, внутрішнє переміщення в місця зберігання або виробничі підрозділи підприємства);
- Готувала претензії до постачальників при порушенні ними договірних зобов'язань, контролювала складання розрахунків по цих претензіях, погоджувала з постачальниками зміни умов укладених договорів;
- Періодично оцінювала умови діючих договорів на предмет якості виконання зобов'язань постачальниками для прийняття рішень про пошук нових постачальників, зміни схем роботи з постачальниками;
- Організовувала контроль за станом запасів матеріально-технічних ресурсів, оперативним регулюванням виробничих запасів на підприємстві, дотриманням лімітів на відпустку матеріальних ресурсів і їх витрачанням у підрозділах підприємства за прямим призначенням;
- Розробляла пропозиції по заміні дорогих матеріально-технічних ресурсів більш доступними за ціною і можливостям придбання, але які в той же час відповідають вимогам щодо якості;
-Організовувала виконання заявок на матеріально-технічні ресурси (річних, квартальних, місячних).

ТОВ «Аєро-Експрес» фахівець відділу продажу послуг (12.08.2010-27.10.2014)
- На цій посаді було збільшено продаж послуг на 30 відсотків, а також встановлені довгострокові стосунки з ключовими компаніями регіону
- Відповідала за розвиток компанії на ввіреній мені території (м. Луганськ та Луганська область);
- Відповідала за залучення нових клієнтів;
- Відповідала за утримання постійних «топових» клієнтів компанії;
- Координувала діяльність різних підрозділів компанії щодо забезпечення ефективного логістичного напрямку;
- Розв’язувала конфліктні ситуації, знаходила компроміси для погодження інтересів різних ланок логістичної системи, з метою досягнення загальносистемною мети;
- Спільно зі службою маркетингу розробляла прогнози попиту на послуги, брала участь у розробленні логістичних програм, відповідно до замовлень клієнтів компанії;
- Брала участь у визначенні загальних витрат упродовж логістичного ланцюга, оцінювала економічний ефект від прийняття логістичних рішень та конкурентоспроможність компанії в регіоні;
- Вела облік виконання всіх договорів по наданню послуг транспортування товарів;
- На постійній основі приймала участь у всіх тренінгах та семінарах для підвищення кваліфікації, які проводив головний офіс в м. Київ.

ОСВІТА
Харківський інститут економіки ринкових відносин та мнеджменту.
Спеціальність: Економіка підприємства (на ринку товарів та послуг).
Вища, Спеціаліст з 1999-2004 рік.
МОВИ
Українська вільно
Російська вільно
Англійська початковий А1
Німецька сертифікат рівня А2

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Маю активну життєву позицію, здатність працювати, як у команді, так і самостійно. Маю гарні навички комунікації з людьми різних сфер діяльності. Можу адекватно реагувати в стресових і форсмажорних обставинах, маю високий рівень відповідальності за виконану роботу та її результати.

Хоббі: читання книг, цікавлюсь психологією, hand made (вишивання рушників).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: