Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Віктор

Заступник начальника відділу

Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Прізвище: Підгорський
Ім’я: Віктор
По батькові: Володимирович
Число, місяць, рік народження: 22 лютого 1974 року__________
Адреса проживання: 03069, м. Київ, вул. Ф. Яновського 2, кв. 70__________
моб. тел. +38(067) 244-05-34__________
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта вища: Київський національний Університет культури та мистецтв
закінчив у 2002 році__________
Спеціальність: “Бібліографія та бібліотекознавство”__________
Кваліфікація “Бібліотекознавець, менеджер інформаційних систем та технологій”
Володіння мовами:
• - українська-вільно, отримав Державний сертифікат щодо підтвердження
рівня володіння державної мови (першого ступеню), виданий Національною
комісією стандартів державної мови (рішення Національної комісії зі стандартів
державної мови від 01.10. 2021№ 205);
• - російська-вільно.
Трудову (службову) діяльність розпочав у жовтня 1994 року з проходження
військової служби у Службі безпеки України з посади молодшого співробітника.
У грудні 2019 року, за власним бажанням звільнений (з правом виходу на пенсію) з
військової служби у запас СБУ з посади начальника відділу одного із структурного
підрозділу ЦУ СБУ.
Військове звання - полковник.
Загальний стаж (військової служби) - 27 років.

Додаткова інформація

➢ маю досвід роботи з управлінської діяльності, набутий під час
проходження військової служби на керівних посадах (понад 14 років), із яких:
- у режимно-секретних підрозділах – 2 роки на посадах, що відноситься
до керівного складу;
- у ГДА СБУ – понад 5 років (начальник відділу);
- у мобілізаційному підрозділі СБУ – 2 роки (начальник сектору);
- у підрозділах охорони – 5 років (від начальника зміни до заступника начальника
режимного об’єкту).
➢ обізнаний та маю практичні навички у питаннях, що стосуються порядку
роботи та організації та ведення як секретного (дотримання вимог режиму
секретності згідно з чинним законодавством) так і несекретного діловодства, а
саме:
• підготовкою документів, їх оформленням;
• комплектацією та реєстрацію вхідної/вихідної кореспонденції, у т.ч
у СЕД;
• опрацювання документів (попередньо проводивши їх розгляд);
• веденням обліку нормативно-правових та розпорядчих актів
(далі-НПА), знанням порядком їх користування, зберігання, передачі
у тимчасове користування (ознайомлення з ними) тощо;
• з порядком копіювання документів, знищенням МНІ, у. т.ч. і таких,
що мають грифи обмеження доступу;
• створенням, користуванням та зберіганням секретних документів, їх
облік;
• формуванням номенклатури справ установи;
• обізнаний з порядком відвідування (організаційні питання) режимних
об'єктів іноземними делегаціями (групами чи окремими іноземцями);
• маю конкретний досвід роботи з розробки внутрішньо-об’єктової
Інструкції, відповідних планів на особливий період, підготовкою
службової документації, тощо.
довідково:
- наданий допуск до державної таємниці на попередньому місці
служби мав за формою 2;
➢ твердо обізнаний та маю конкретний практичний досвід роботи (10 років)
у сфері охорони державної таємниці у частині із забезпечення роботи
(організаційні питання) Експертних комісій з питань таємниці (далі-ЕК) щодо
порядку проведення їх засідань (підготовка та надання пропозицій
Державним експертам з питань таємниць пропозицій по матеріальним
носіям секретної інформації (далі-МНСІ) на предмет підтвердження, зміни
або скасування грифів секретності МНСІ, у т.ч. і архівних документів
(у службовій діяльності користувався Постановою КМУ-939 в частині, що стосувалося
та ЗВДТ (РПВДТ), а за їх результатами - підготовка актів перегляду грифів
секретності МНСІ, складання протоколів, інформування міністерств,
підприємств та установ про результати такої роботи, складання відповідних
довідок, звітної інформації, тощо та на постійній основі брав участь у
засіданнях ЕК ЦУ СБУ (входив до складу таких комісій, сформованих із фахівців
різних підрозділів, закладів та установ СБУ);

обізнаний та маю певний практичний досвід роботи щодо забезпечення
роботи комісій підрозділів ЦУ, закладів та установ СБУ із роботи зі
службовою інформацією (згідно із Постановою КМУ-736) в частині організації
їх роботи (відбір та підготовка документів, у т.ч і архівних матеріалів, на розгляд таких
комісій, складання протоколів, інформування, тощо);

➢ маю також досвід роботи (член комісії) у складі комісії ЦУ СБУ із роботи зі
службової інформації, уповноваженням якої було надання обґрунтованих
пропозицій щодо включення та/або скасування певних пунктів у відомчому
Переліку відомостей, що становлять службову інформацію (у цілому по
установі);

➢ маю досвід роботи з розробки та підготовці різних проектів нормативно-
правових актів (далі – НПА) та документів за тематикою РСП (порядок
доступу, плани заходів на ОП, внутрішніх та посадових інструкцій тощо ), а також
проектів НПА та інших документів за тематикою роботи у сфері архівної
справи;

➢ неодноразово брав участь у перевірках підрозділів РСП щодо стану,
організації роботи та забезпечення режиму секретності ( голова комісії, член
комісії), а також у перевірках архівних підрозділів регіональних органів СБУ;

➢ маю певний досвід та практичні навички роботи у сфері архівної справи
(понад 10 років), з чим твердо обізнаний з порядком:
 формування та веденням обліку архівних справ;
 передачі/приймання документів на архівне зберігання;
 складанням архівних описів справ;
 складання актів для вилучення та знищення документів у зв'язку із
закінченням строків їх зберігання;
 проведення науково-технічного опрацювання архівних документів
 попередньо проведення експертизи цінності для подальшого внесення
пропозицій на розгляд Експертно-перевірної комісії;
 наданням довідок, копій та витягів із архівних документів під час
опрацювання запитів (звернень);
 розробки планів з евакуації архівних матеріалів у разі виникнення НС
та/або з настанням особливого періоду;
➢ маю практичні навички роботи (14 років) у сфері мобілізаційної підготовки
та проведення мобілізації, а також маю певний досвід роботи у питаннях
організації та порядку ведення мобілізаційного діловодства, оскільки у
службовій діяльності здійснював заходи з розробки, коригування,
оновлення та погодження документів мобілізаційного плану ( Літер «М»),
➢ маю практичний досвід роботи (11 років) з питань організації охорони
режимних об'єктів СБУ (адміністративних будівель (службових приміщень), як у
складі самостійного підрозділу, так і у складі РСП, із них - 5 років роботи управлінської
діяльності),
➢ здатен готувати на належному рівні як ділову кореспонденцію так і інші
документи, що створюються у процесі діяльності підрозділу ( оглядові
документи; довідкові, інформаційні та аналітичні матеріали; підготовка, аналіз та
узагальнення звітної інформації; розробка планувальних заходів; складання відповідних
протоколів за результатами засідань різних комісій, тощо);
Останнє місце роботи:
• філія “Укрексімбанк” у м. Києві (можу надати рекомендований лист від
керуючого філією) по посаді головного спеціаліста Служби охорони
(передбачено штатним розкладом - 1 посада), відповідаючи за організацію
охорони (фізичної, технічної) у банківській установі.

Довідково:

Впевнено володію :
• Windows MS:
• Office,
• Excel,
• Visio,
• Outlook,
• IT-Enterprise.
Особисті риси:
• відповідальність;
• дисциплінованість;
• комунікабельність;
• пунктуальність;
• здатність працювати у команді, а
також присутні:
✓ аналітичні здібності;
✓ стратегічне мислення;
✓ навички контролю;
✓ готовність ділитися досвідом;
діалогове спілкування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: