Сергій
Керівник сервісної служби
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10520024
Досвід роботи
Керівник юридичного департаменту
з 02.2020 по нині
(4 роки 3 місяці)
ТОВ «АК ПЛЮС, Дніпро, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
• організація роботи, управління та контроль эфективної
роботи працівників юридичного відділу;
• участь у розробці стратегій collection (soft, hard, legal).
• юридична експертиза наказів, договорів та інших документів,
призначених для внутрішніх та зовнішніх користувачів компанії;
• здійснення управління непрацюючими активами в частині
правового супроводження роботи із заборгованістю;
• пошук партнерів для співпраці по юридичному напрямку;
• вжиття заходів по стягненню заборгованості перед Компанією;
• проведення реструктирізацій по проблемним договорам;
• розгляд, аналіз, проведення перевірок та підготовка
відповідей на запити Національного банку України та інших
органів державної влади та місцевого самоврядування
• взаємодія із ДВС, правоохоронними органами;
• 2021‑2023 відповідальна особа із фінансового моніторингу
Директор з розвитку
з 12.2017 по 02.2020
(2 роки 2 місяці)
ТОВ «ВІЄНЄЙ - АВТОЛІЗИНГ», Дніпро (Транспорт, логістика)
• управління контактним центром;
• прийом та навчання нових співробітників;
• методичний супровід бізнес‑процесів (написання інструкцій, регламентів);
• опис бізнес‑процесів, процедур, інструкцій, регламентів роботи;
• переговори з контрагентами та VIP клієнтами (ПриватБанк, Нова Пошта, Міст Експрес);
• взаємодія з програмістами;
• проведення навчання/інструктажу по нових бізнес‑процесах, що запускаються;
• автоматизація та подальша оптимізація бізнес‑процесів;
• контроль та виконання договірних зобов'язань;
• контроль дебіторської заборгованості;
• участь у формуванні стратегії компанії;
• організація та контроль документообігу;
• складання та контроль фінансових звітів.
Ключові досягнення :
• запуск call‑center з 0;
• зниження операційних витрат на 20 %;
• розробка та впровадження нового ПЗ.
Фахівець з електронних платежів
з 08.2015 по 12.2017
(2 роки 4 місяці)
Алло, Дніпро (Роздрібна торгівля)
• організація банківської інкасації торгових точок та терміналів самообслуговування;
• написання процедур для співробітників магазинів;
• розрахунок бюджетів на інкасацію магазинів місяць/квартал/рік;
• погодження графіка інкасації ТТ/терміналів
самообслуговування з Банком/контроль дотримання графіка інкасації;
• вирішення спірних питань з Банками‑партнерами (зарахування ДС, акти розбіжностей);
• взаємодія з партнерами з ТО, інкасаторами, ТТ у рамках координації ремонтів терміналів самообслуговування;
• моніторинг працездатності мережі терміналів
самообслуговування;
• моніторинг заявок ‑ на ремонти терміналів
самообслуговування, внесення інформації щодо заявок ТТ на
сайт компанії, що здійснює тех. обслуговування терміналів
самообслуговування;
• проведення тендерів з тих. обслуговування терміналів
самообслуговування;
• підготовка статистичних даних щодо інкасації торговельної мережі, терміналів самообслуговування;
Ключові досягнення:
• оптимізація інкасації платіжних терміналів, зниження витрат на інкасацію термінальної мережі на 23%;
• зниження витрат на інкасацію торгових точок шляхом укладання більш вихідних умов обслуговування для компанії;
• підвищення ефективності працездатності мережі терміналів
самообслуговування з 85 до 95 % при підвищенні оборотів поповнення більш ніж 2 рази;
• зниження витрат на ремонт терміналів самообслуговування на 15%
Старший спеціаліст з моніторингу показник (аналітик)
з 03.2013 по 02.2015
(1 рік 11 місяців)
Home Credit Bank, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
- забезпечення максимально швидкого та чіткого процесу обробки дзвінків.
- підготовка статистичних даних щодо роботи УТП,щоденних, щотижневих, щомісячних.
- аналіз ефективності бізнес‑процесів напрямку.
- організація процесу обслуговування клієнтів, контроль цільових показників ефективності.
- забезпечення максимально швидкого та чіткого процесу
обробки дзвінків.
- проведення аналізу роботи та коригувальних заходів для
підвищення ефективності роботи відділу.
- оптимізація бізнес‑процесів УТП;
- розробка та оптимізація статистичних даних
- перерозподіл ресурсів протягом робочого дня між трьома
напрямками для підвищення ефективності та досягнення
KPI по всім трьом напрямкам роботи
- підготовка презентацій щодо ефективності роботи
управління
- налаштування CallList для здійснення вихідних дзвінків;
- налаштування Outbound для підвищення ефективності
вихідних дзвінків;
Провідний спеціаліст напрямку Credit Collection по відновленню платоспроможності ГО
з 09.2011 по 11.2012
(1 рік 2 місяці)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
- управління проблемним портфелем Дніпропетровського, Миколаївського, Кримського РУ банку:
- проведення переговорів з проблемними позичальниками, а
також їх представниками, адвокатами, юристами (особисті,
телефонні контакти);
- супровід угод з реструктуризації, контроль оплати, підготовка пакету документів щодо реструктуризації;
- взаємодія з співробітниками напрямку Credit Collection, комплексна обробка боржників на всіх етапах (передсудова, судові справи, ДВС);
- консультація співробітників РП з питань роботи з боржниками на всіх етапах обробки.
Провідний спеціаліст з моніторингу та управління автопарком Банку ГО
з 01.2011 по 09.2011
(8 місяців)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
- контроль виконання маршрутів інкасаторським транспортом
- оптимізація маршрутів інкасаторського транспорту
- оптимізація завантажень інкасацій АТМ
- контроль витрат на ремонт інкасаторського транспорту та ПММ
- підготовка аналітичних звітів щодо роботи управління.
- розробка та впровадження ПЗ для обліку вантажів, що перевозяться
Провідний спеціаліст з управління кредитними ризиками ГО
з 02.2008 по 01.2011
(2 роки 11 місяців)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
- аналітична робота (аналіз ефективності на всіх стадіях відпрацювання)
- розробка тех карти відпрацювання проблемних активів
- ведення статистичних показників відпрацювання проблемних
активів на всіх стадіях: Soft, Hard, Legal Collection.
- розподіл активів між відпрацьовуючими підрозділами
відповідно до тех карти.
- управління якістю кредитного портфеля фізичних осіб
- взаємодія із зовнішніми колекторськими агентствами
- написання ТЗ для автоматизації процесів відпрацювання
- взаємодія з ДІУ
Інженер з моніторингу та підтримки терміналів
з 10.2005 по 02.2008
(2 роки 4 місяці)
ПриватБанк, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
- забезпечення роботи банкоматної, постермінальної мережі Банку
- участь у службових розслідуваннях за фактом недостачі/надлишку коштів в АТМ
- повернення коштів клієнтам за фактами збійних транзакцій в АТМ
Освіта
Національний гірничий університет
Спеціаліст з права, Дніпро
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)
Національна металургійна академія України
Магіст металургії, Дніпро
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Академія фінансового моніторингу
2023
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Інші резюме цього кандидата
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість
- Керівник юридичного департаменту, ТОВ "АК ПЛЮС", 4 роки 3 місяці
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість
- Керівник юридичного департаменту, ТОВ «АК ПЛЮС, 4 роки 3 місяці
Схожі кандидати
Директор, заступник директора, керуючий, начальник відділу
Дніпро
Заступник керуючого, адміністратор, керуючий, керівник відділу
Дніпро
Генеральний директор, кризисний керівник, головний інженер, заступник директора
Дніпро, Київ, Львів
Керуючий, операційний, виконавчий директор, керівник напряму
Дніпро
Коммерческий директор, руководитель отдела продаж, директор филиала
55000 грн, Дніпро, Дистанційно
Начальник охраны, руководитель службы безопасности
30000 грн, Дніпро, Запоріжжя, Київ