• Файл

Сергій

Керівник відділу

Вік:
46 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тунік Сергій Дмитрович
Дата народження: 08 листопада 1978 року
E-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел. (моб.): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)(Viber)
Місце проживання: м. Чернігів
Громадянство: Україна
Мови: Українська, Російська
Водійське посвідчення: категорія «В», стаж 4 роки.
Робота с комп’ютером: Microsoft Office (Word, Exel)
впевнений користувач

Освіта
2001 — Чернігівський державний інститут економіки і управління,
диплом спеціаліста за спеціальністю «Облік і аудит»;
2009 — Національна академія державного управління при Президентові України,
диплом магістра за спеціальністю «Державне управління».

Загальна інформація
Загальний стаж роботи 20 років, з них:
4 роки на держслужбі начальником відділу контролю у сфері державної власності в Контрольно – ревізійному управлінні в Чернігівської області, м. Чернігів;
16 років в комунальній сфері («Чернігівобленерго» та «Облтеплокомуненрго» м. Чернігів). З 2018 року по теперішній час керівник групи абонентського обслуговування споживачів (інші назви даного відділу: розрахунковий відділ (центр), контакт-центр). Основні завдання відділу: прийом споживачів комунальних послуг, надання консультацій споживачам послуг в телефонному режимі та в письмовій формі, надання відповідей на скарги абонентів, проведення претензійної (досудової) роботи, стягнення дебіторської заборгованості у судовому порядку, робота з Державною виконавчою службою, складання звітності.

Професійний стаж
09.2018 – по теперішній час АТ «Облтеплокомуненерго», м. Чернігів
Керівник групи абонентського обслуговування споживачів комунальних послуг.
Обов’язки:
Керівництво діяльністю групи.
Впровадження нових процесів обслуговування клієнтів.
Організація роботи групи на забезпечення оплати отриманих комунальних послуг споживачами, які перебувають на абонентському обліку.
Здійснення заходів щодо зменшення ризику неплатежів та ефективної ліквідації заборгованості за комунальні послуги.
Систематичний контроль за своєчасним надходженням коштів, правильності застосування тарифів.
Організація роботи по розбору скарг побутових абонентів, контроль за відповідністю вимогам законодавства проектів листів, запитів, звернень, заяв.
Організація та контроль підготовки матеріалів для засобів масової інформації, радіо, телебачення.
Укладання договорів зі споживачами.
Взаємодія з іншими підрозділами Товариства.

Попередні місця роботи
11.2010- 09.2018 ВАТ «Облтеплокомуненерго», м. Чернігів
Заступник начальника абонентського відділу розрахункового центру.
04.2010 – 11.2010 ВАТ «Облтеплокомуненерго», м. Чернігів
Інспектор по фінансово – аналітичній роботі розрахункового центру.
01.2006 – 04.2010 Контрольно – ревізійне управління в Чернігівської області,
м. Чернігів
Начальник відділу контролю у сфері державної власності.
11.2002 – 01.2006 ВАТ ЕК «Чернігівобленерго», м. Чернігів
Інженер відділу по роботі з побутовими споживачами служби збуту
електроенергії.
08.2001 – 11.2002 ВАТ ЕК «Чернігівобленерго», м. Чернігів
Інженер відділу реалізації електроенергії та зведених звітів служби збуту
електроенергії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: