Резюме від 4 квітня 2024 Файл

Євген

Керівник відділу закупівель, директор ресторану

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Литвин Євген Миколайович
Керівник відділу постачання,керуючий рестораном, директор з матеріально-технічного забезпечення.
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:36 років
Місто проживання:Київ
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
Національний Авіаційний Університет
Транспортні технології, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Англійська ─ вище середнього
Додаткова інформація
Ціль
Знайти стабільну роботу з гідною заробітною платою, яка буде приносити задоволення від досягнутих результатів та давати змогу розвиватися в професіональній діяльності.

Громадянство: громадянин України
Сімейний стан: холостий
Водійське посвідчення: категорія В (є власне авто)

Кваліфікація • Досвід роботи в ресторанному бізнесі більше 17 років.
ДОСВІД РОБОТИ:
Вересень 2020- по сьогоднішній день
Керівник відділу постачання та продуктового складу ресторанно-готельного комплексу «Selfish Club»
Обов`язки:
Забезпечення стабільних поставок необхідних об`ємів сировини, напоїв та витратних матеріалів
Реструктуризація відділу та оптимізація витрат на його забезпечення (ФЗП, об’єми закупівель, експлуатація робочого автомобіля)
Створення, введення в експлуатацію та стандартизація роботи заготівельного цеху на базі складу для переробки сировини в полуфабрикати
Розробка та введення в експлуатацію нової схеми переміщення сировини по точкам реалізації (ресторан, бар, піцерія)
Розробка нових звітів в 1С для покращення роботи відділу
Розрахунок необхідних запасів сировини для роботи ресторанного департаменту
Проведення инвентаризацій, аналітика та виявлення причин появи «проблемних» позицій
Складання бюджетів по своєму відділу та контроль за їх виконанням
Контроль оплат постачальникам
Пошук нових альтернативних продуктів и постачальників
Укладення і підписання договорів с постачальниками продуктів, напоїв та витратних материалів
Вирішення конфліктних ситуацій с постачальниками по якості і кількості продукції
Контроль залишків продуктів на складі, їх ротація та виконання принципу FIFO
Контроль за виконанням правил товарного сусідства та належних умов зберігання продуктів на складі

Січень 2020- Липень 2020
Керуючий 2-ма магазинами «Молоко від фермера»
Ведення фінансово-господарської діяльності магазинів;
Контроль ведення кассової дисципліни;
Розробка, налаштування і введення в експлуатацію нової системи обліку для підприємства для забезпечення правильного ведення складського обліку;
Підбір персонала, його навчання и адаптація в магазини;
Складання бюджетів та контроль за їх виконанням;
Складання чек-листів для контроля якості роботи персонала магазинів;
Проведення планових та позапланових інвентаризацій на підприємстві, їх аналітика, виявлення проблемних позицій;
Контроль залишків на складах, формування заявок на продукцію;

Січень 2018 – Січень 2020
Робота фрілансером-аудитором в ресторанному бізнесі
Обов`язки:
Проведення аудитів внутрішньо- господарьскої діяльності закладів громадського харчування;

Вересень 2015 – Грудень 2017
Керівник відділу постачання ресторанів «BEEF:мясо и вино», «REEF» та «7 Пятниц».
Обов`язки:
Забезпечення стабільних поставок необхідних об`ємів сировини, напоїв та витратних матеріалів
Розрахунок необхідних запасів для роботи ресторанів
Проведення инвентаризацій
Складання бюджетів по своєму відділу та контроль за їх виконанням
Контроль оплат постачальникам
Пошук нових альтернативних продуктів и постачальників
Укладення і підписання договорів с постачальниками продуктів, напоїв та витратних материалів, укладання маркетингових договорів
Вирішення конфліктних ситуацій с постачальниками по якості і кількості продукції

Червень 2015-Вересень 2015
Керівник проекту запуску ресторана при готелі «Президент» в м. Батумі (Грузія)
(проектна робота)
Обов`язки:
Розробка та впровадження системи управління підприємством
Складання меню ресторана і бара (ціноутворення, розрахунок фуд-коста)
Складання технологічних карт бара
Координація роботи підрядників
Підбір і навчання персонала
Написання посадових інструкцій для персонала
Підбір та закупка обладнання для ресторану
Написання штатного розкладу
Стандартизація всіх технологічних процессів
Стандартизація ведення звітності
Пошук и укладення договорів с постачальниками продуктів, напоїв и витратних матеріалів

Липень 2014-січень 2015
Координатор проекту запуску ресторанно- розважального комплекса «GRAFF.IN» в м. Суми (проектна робота)
Обов`язки:
Створення та впровадження системи управління підприємством
Координація роботи підрядників
Підбір та навчання персонала
Підбір та закупівля обладнання
Складення штатного розкладу
Написання посадових інструкцій для персонала
Стандартизація всіх технологічних процесів
Стандартизація ведення звітності
Пошук і підписання договорів с постачальниками продуктів, напоїв та витратних матеріалів

Серпень 2013-лютий 2014 керуючий ресторана-нічного клуба «Мантра»
Липень 2013 – серпень 2013 - адміністратор ресторана «Корона»
Травень 2012 – липень 2013 – старший адміністратор ресторана-нічного клуба «Мантра»
Березень 2012- травень 2012 – старший адміністратор ресторана «Козачок» Щасливе
Червень 2009 – січень 2012 – адміністратор ресторана-концерт-холла «FreeДom»
Літо 2007 - адміністратор ресторана «Тенистый дворик» смт. Гурзуф
Літо 2005 і 2006 – офіціант в спорт-барі «Арена»
Травень 2005- Червень 2009 - Офіціант в концерт-холлі «FreeДom»

ПРОФЕССІЙНІ НАВИЧКИ
ПК - впевнений користувач
MS Office – впевнений користувач
1С – впевнений користувач

Особисті якості
Чесність, відповідальність при виконанні своїх обов`язків, впевненість у власних силах, організаторські здібності, стратегічне мишлення, цілеспрямованість, коммунікабельність, висока працездатність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: