Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Наталія

Менеджер з продажу нерухомості

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Розворська Наталія Іванівна
Освіта: вища : Уманський державний аграрний університет, за спеціальністю: “Облік та аудит” (магістр, диплом з відзнакою)
Досвід роботи: 2001-2003- бухгалтер-оператор ЕОМ фінансово-економічного відділу ВАТ “Київсільмаш”;
з 2003 – менеджер з продажу (оптова торгівля металопродукцією), бухгалтер ПП “Компанія СВ” та ПП “ЛАКМУС“;
з 2007- переведена на посаду головного бухгалтера ПП «Компанія СВ»
з 2008-2009 - Головний бухгалтер ТОВ “КАПІ”, ТОВ “Будівництво ЛЮКС”, та
чотири СПД; (автопослуги, оптова та роздрібна торгівля, будівництво).
з 2009-2021 - головний бухгалтер ПП «Лакмус» (оптова торгівля).
з 2010-2021 - відпустка по догляду за дитиною (на двох дітей).
з 2021-2022 - бухгалтер ТОВ «КСМ-ГРУП» (будівництво).
з 2022 по 2023 - заступник начальника Відділу кадрів, ТОВ «КСМ-ГРУП» та групи будівельних компаній (будівництво, штат понад 600 осіб), за сумісництвом – перевіряюча Договорного відділу, менеджерів з продажу нерухомості.
Основні обов’язки: перевірка і контроль роботи менеджерів з продажу нерухомості (Договорний відділ) на етапі «Створена угода» до стадії «Завершена угода» в CRM. Досвід роботи з тендерами. Досвід роботи з державними програмами: ЄОселя, ЄВідновлення.
Успішний досвід роботи в Відділі продажу первинної нерухомості. Досвід продажів котеджів,
таунхаусів, квартир на різних етапах будівництва.
Ведення справ відділу кадрів: – складання наказів з особового складу (оформлення прийому, переведення, звільнення працівників, тощо; формування звіту в ДФС, підготовка звітності контролюючим органам та керівнику підприємства; облік трудових книжок, заповнення листків непрацездатності . Складання Штатного розпису. Знання КЗпП України, основ діловодства.
Досвід успішного проходження перевірок контролюючих органів.
Володіння мовами: українська, російська досконально, англійська середній рівень.
Володіння оргтехнікою: ПК, 1:С8, ІС-ПРО 7, Медок, CRM (Бітрікс), CRM (Zoho), Word, Excel.
Особисті якості: лідер, поставлена мова, організаторські здібності, комунікабельність, емпатичність (вмію знайти підхід до кожної людини), вміння переконувати потенційного покупця, досвід роботи з запереченням, знання технік продажів та вміння використовувати їх в роботі, вміння працювати в команді, дружелюбність, вміння знайти вихід з будь-якої ситуації, уважність до деталей, старанність, обов’язковість, порядність, здатність до постійного вдосконалення професійних навичок та запозичення досвіду, здібність до навчання й освоєння суміжних спеціальностей. Посвідчення водія, наявність власного авто. Негативна риса характеру – справедливість.
Додаткові відомості: р-н проживання – м. Київ (Феофанія). Заміжня, двоє дітей 13 та 11 років.
Припустиме місце роботи: Менеджер з продажу житлової нерухомості від забудовника.
Контактний телефон – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (вайбер)
Дата народження – 26.04.1983 рік. (40 р.)
МАЮ ВЕЛИКЕ БАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ
ТА ОТРИМУВАТИ ГІДНУ ОПЛАТУ ПРАЦІ ЗА РЕЗУЛЬТАТ СВОЄЇ РОБОТИ!!!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: