• PRO

Марина

Помічник керівника, 30 000 грн

Розглядає посади:
Помічник керівника, Секретар, Офіс-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 03.2024 по 03.2025 (1 рік)
Діцентра, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація та контроль роботи офісу, включаючи адміністративний персонал і структурні підрозділи (штат понад 150 співробітників);
•Організація та супровід внутрішніх нарад, заходів, ділових зустрічей;
•Участь у підборі персоналу, адаптація нових співробітників;
•Ведення ділової кореспонденції та службового листування;
•Прийом і розподіл вхідних дзвінків;
•Зустріч та координація відвідувачів офісу;
•Облік і списання матеріалів, контроль залишків;
•Ведення діловодства, підготовка звітної та аналітичної документації;
•Моніторинг і аналіз ефективності постачальників;
•Ведення звітності щодо відпусток, відгулів, табелів обліку робочого часу;
•Взаємодія з клієнтами, партнерами та іншими підрозділами від імені керівника;
•Контроль дотримання внутрішніх регламентів, стандартів і процедур компанії.

Менеджер з продажу нерухомості

з 05.2022 по 02.2024 (1 рік 9 місяців)
Park Lane, Київ (Нерухомість)

•Обробка вхідних заявок клієнтів та оперативне реагування на запити;
•Проведення первинних переговорів та виявлення потреб клієнтів;
•Ведення та актуалізація клієнтської бази;
•Підбір об’єктів згідно з запитом клієнта та організація переглядів;
•Повний документальний супровід угод;
•Розрахунок витрат, підготовка розрахункових таблиць, передача повної та коректної інформації клієнту;
•Оперативне вирішення проблемних ситуацій та претензій;
•Впровадження нових сервісів і послуг для підвищення клієнтського досвіду;
•Супровід клієнта на всіх етапах угоди — від звернення до завершення співпраці.

Економіст

з 11.2017 по 01.2022 (4 роки 2 місяці)
Укргазбанк, АБ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Продаж банківських продуктів фізичним особам (кредити, карткові рахунки, пенсійні та кредитні картки);
•Прийом і перевірка пакету документів на повноту та відповідність для надання банківських послуг;
•Проведення ідентифікації та вивчення клієнтів згідно з чинним законодавством України та внутрішніми регламентами банку;
•Організація роботи зі своєчасного та якісного обслуговування клієнтів відділення;
•Супровід заходів з уточнення та оновлення клієнтських даних;
•Контроль ефективності та результативності роботи працівників відділення;
•Виконання щоденних та стратегічних планів, поставлених керівництвом;
•Активний пошук та залучення нових клієнтів для обслуговування у відділенні.

Адміністратор салону краси

з 05.2016 по 04.2017 (11 місяців)
Версаль, Бровари (Краса, фітнес, спорт)

•Ведення попереднього запису та графіку відвідувань клієнтів;
•Організація та координація зустрічей із клієнтами у студії;
•Проведення мотиваційних екскурсій та презентацій послуг студії;
•Здійснення вхідних і вихідних дзвінків у межах телемаркетингових кампаній;
•Оперативне вирішення конфліктних ситуацій та заперечень клієнтів;
•Ведення, оновлення та підтримка актуальності клієнтської бази;
•Облік і контроль готівкових та безготівкових коштів.

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Фінансів та банківської справи
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Психодіагностика.Академія сучасної практичної психології

6 місяців

Сімейна психотерапія.Міжнародний центр психології та розвитку

6 місяців

Поведінкова психологія. Психологічний центр «Перспектива»

6місяців

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • MS Excel
  • MS Office
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Активна, креативна та цілеспрямована. Маю високу працездатність, відповідальність і великий досвід роботи в команді. Легко знаходжу спільну мову з людьми різного характеру та статусу, вмію слухати, переконувати та згладжувати гострі кути в комунікації. Це дозволяє мені ефективно будувати робочі стосунки та досягати результатів навіть у складних умовах.
Швидко навчаюся, завжди відкрито сприймаю нову інформацію та вмію адаптуватися до змін. Маю аналітичне мислення, організованість і вміння розставляти пріоритети — це дозволяє мені приймати виважені рішення й зберігати спокій навіть у стресових ситуаціях.
Шукаю не просто роботу, а справу, яка буде надихати, розвивати та приносити відчуття значущості. Впевнена, що моя енергія, проактивність, вміння працювати “на результат” та бажання розвиватися стануть потужним ресурсом для вашої команди або проєкту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: