Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Сергій

Військовослужбовець (НГУ)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аудитор

з 01.2022 по нині (2 роки 3 місяці)
Аутсорс, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Аудит бізнес процесів ;
• Постановка, автоматизація та модернізація управлінської звітності ;
• Закриття попередніх років (управлінський облік) ;
• Автоматизація підсистем бухгалтерського обліку :
- ПДВ.
- Банківські операції.
- Виробництво.
- Склад.
- ТМЦ.
- Ціноутворення.
• Надання аудиторського висновку з рекомендаціями з усунення недоліків;
• Підготовка звітів та «створення» необхідних документів для ДПС;
• Консультація при роботі з Андоррою, Мальтою, Кайманами, Джерсі та оптимізація «ПН» (надаю тільки при значній та системній допомозі ЗСУ) ;

Результат:

• Скорочення грошових витрат на відділ бухгалтерії та фінансів
(середня ЗП * кількість залучених спеціалістів по окремим напрямкам) та стабілізація емоційного стану решти співробітників;
• Можливість бачити повну картину діяльності підприємства;
• Мінімізація помилок при роботі з системою 1С.

Фінансовий директор з функцією головного бухгалтера

з 10.2020 по 05.2022 (1 рік 7 місяців)
Алгоритм, Київ (Роздрібна торгівля)

• Організація та контроль податкового та бухгалтерського обліку, 5 флп 2 група;
• Аналіз бізнес процесів;
• Розробка методик відображення діяльності в 1с.
• Консультування користувачів, щодо роботи з системою 1с;
• Постановка бухгалтерського та управлінського обліку з нуля;
• Автоматизація роботи всіх структур підприємства;
• Бухгалтерська, податкова, статистична, управлінська звітність (P&L, CF, BS), контроль руху грошових коштів, витрат підприємства;
• Взаємодія з контрагентами – контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
• Складський облік.
• Кадровий облік.
• Заробітна плата.
• Робота з договорами (складання, аналіз та ін.) постачання, купівлі-продажу, експортними договорами, договорами підряду, оренди та ін.
• Постановка та тестування ТЗ.
• Взаємодія із банківськими структурами.
• Успішна взаємодія з контролюючими органами.
• Бюджетування.
• Оптимізація оподаткування.

Досягнення:

• Навчив персонал правилам роботи із системою 1с;
• Автоматизовано 60% роботи персоналу;
• Розробив та впровадив внутрішні положення та інструкції.
• Розроблено індивідуальні управлінські звіти.
• Впроваджені підсистеми:
•Бухгалтерський, управлінський облік;
•Управління продажами;
•Склад;
•Взаємодія із клієнтами;

Результат:
• Трудовитрати категорійних менеджерів скорочені на 50%;
• Трудовитрати менеджерів із продажу скорочені на 60%;
• Коректність відображення інформації у системі 1с;
• Можливість бачити повну картину діяльності підприємства;

Головний бухгалтер з функцією фінансового директора

з 03.2018 по 08.2021 (3 роки 5 місяців)
Ливарний завод, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація та контроль податкового та бухгалтерського обліку, 3 юрособи на загальній системі оподаткування, 4 флп 2 група;
•Бухгалтерська, податкова, статистична, управлінська звітність (P&L, CF, BS), контроль руху грошових коштів, витрат підприємства;
•Взаємодія з контрагентами - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.;
•Складський облік;
•Кадровий облік;
•ЗЕД (імпортні, експортні операції);
•Заробітня плата;
•Постановка та тестування ТЗ;
•Робота з договорами (складання, аналіз та ін.) поставки, купівлі-продажу, експортними договорами, договорами підряду, оренди та ін;
•Реєстрація податкових накладних в ЄРПН;
•Акциз;
•Взаємодія з банківськими структурами;
•Успішна взаємодія з контролюючими органами;
•Допомога у підготовці тендерної документації;
•Досудова робота у Господарських, Адміністративних судах (складання претензійних матеріалів, супровід досудового стягнення заборгованості, складання позовних заяв, скарг, вимог);
•Успішне проходження планових та не планових перевірок;
•Бюджетування;
•Оптимізація оподаткування;

Результат:

•Щомісячне скорочення податкового навантаження з 20 до 7 – 9 %;
•Щотижнева звітність містить повну та зрозумілу інформацію про діяльність підприємства, та всіх його структурних одиниць;
•Трудовитрати на ведення документообігу скорочені на 40%;
•Мінімізація податкових ризиків згідно з вимогами постанови КМУ 1165-2019-п. з 72 до 19%;

Головний бухгалтер з функціями фінансового менеджера

з 02.2016 по 03.2018 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "ІНІРА", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Відкриття з нуля;
• Контроль та повне ведення бухгалтерського та податкового обліку виробничого підприємства громадського харчування;
• Аналіз результатів діяльності;
• Організація та проведення регулярних інвентаризацій ОЗ (основних засобів), МЦ (матеріальних цінностей), контроль результатів інвентаризацій;
• Контроль собівартості продукції;
• Бюджетування;
• Бухгалтерська, податкова, статистична, управлінська звітність (P&L, CF, BS), контроль руху грошових коштів, витрат підприємства;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Нарахування заробітної плати;
• Переговори та укладання договорів з постачальниками, аналіз цін постачальників, контроль закупівельних цін;
• Проведення звірок із постачальниками;
• Планування замовлення продуктів;
• Взаємодія з податковими та іншими контролюючими органами, фінансовими установами;
• Облік касових операцій;
• Складання, аналіз калькуляційних карток;

Досягнення:

• Розробив показники, що характеризують ефективність діяльності, регламент збору, обробки та зберігання отриманої інформації, а також форми управлінської звітності, до яких будуть занесені всі дані.
• Впровадив внутрішні положення та вказівки.
• З успіхом пройшов як аудиторську перевірку, так і податкову.
• Актуалізував бюджетну модель.
• Сформував базу постачальників із найвигіднішими пропозиціями.
• Навчив персонал правилам ведення касової дисципліни.
• Налагодив ділові зв'язки з ДФС (Києво-Святошинський район), КМДА, Київблагоустрій.

Бухгалтер

з 09.2015 по 02.2016 (5 місяців)
ТОВ "Кіноман" КТ "Жовтень", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Облік товару (прихід, переоцінка, інвентаризація);
•Облік касових операцій;
•Складання, аналіз калькуляційних карток;
•Формування та контроль собівартості готової продукції;
•Касова дисципліна;
•Робота з дозвільними документами (торгові патенти, ліцензії на продаж алкоголю та тютюну, дозволи санстанції на роботу та продаж продукції, касові апарати);
•Досвід проходження аудиторських перевірок;
•Організація та проведення регулярних інвентаризацій ОЗ (основних засобів), МЦ (матеріальних цінностей), контроль результатів інвентаризацій;
•Переговори та укладання договорів з постачальниками, аналіз цін постачальників, контроль закупівельних цін;
•Планування замовлення на продукти, контроль термінів, асортименту, кількості та якості доставки;
•Облік та контроль доходів компанії (рахунок 361, 703, 9021);
•Проведення первинних документів в обліковій базі;
•Нарахування податкових зобов'язань, формування/реєстрація ПН/РК в ЄРПН;
•Звірка взаєморозрахунків - акт звірки (щоквартальна зі звітом з динаміки заборгованості), контроль дебіторської заборгованості;
•Архівація договорів, первинних документів;
•Формування управлінської звітності;
•Ведення рахунків 6431, 6432, 6441, 6442 у повному обсязі;

Бухгалтер

з 03.2015 по 09.2015 (6 місяців)
ТОВ Виктория Фудс, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Ведення первинної документації;
•Внутрішній документообіг та діловодство;
•Проведення ревізії в ресторанах;
•Ведення кадрового обліку;
•Внесення даних до 1С, моніторинг отриманих первинних документів від контрагентів;
•Допомога головному бухгалтеру у складанні фінансової звітності;
•Облік операцій з реалізації;
•Проведення звірок із постачальниками;
•Облік касових операцій;
•Складання, аналіз калькуляційних карток;
•Формування та контроль собівартості готової продукції;
•Касова дисципліна;

Освіта

ДонНУЕТ

Облік та аудит, Кривий Ріг
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Фінансовий менеджмент

2020

Податкове право

2021

ACPM: CFO

2024

Знання і навички

M.E.Doc FreeZvit R-Keeper Poster LIBRO QGIS Користувач 1С

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Іспанська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: