Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Сергій

Головний бухгалтер (MBA, ACPM)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аудитор

з 01.2022 по нині (2 роки 3 місяці)
Аутсорс, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Аудит бізнес процесів ;
• Постановка, автоматизація та модернізація управлінської звітності ;
• Закриття попередніх років (управлінський облік) ;
• Автоматизація підсистем бухгалтерського обліку :
- ПДВ.
- Банківські операції.
- Виробництво.
- Склад.
- ТМЦ.
- Ціноутворення.
• Надання аудиторського висновку з рекомендаціями з усунення недоліків;
• Підготовка звітів та «створення» необхідних документів для ДПС;
• Консультація при роботі з Андоррою, Мальтою, Кайманами, Джерсі та оптимізація «ПН» (надаю тільки при значній та системній допомозі ЗСУ) ;

Результат:

• Скорочення грошових витрат на відділ бухгалтерії та фінансів
(середня ЗП * кількість залучених спеціалістів по окремим напрямкам) та стабілізація емоційного стану решти співробітників;
• Можливість бачити повну картину діяльності підприємства;
• Мінімізація помилок при роботі з системою 1С.

Фінансовий директор з функцією головного бухгалтера

з 10.2020 по 05.2022 (1 рік 7 місяців)
Алгоритм, Київ (Роздрібна торгівля)

• Організація та контроль податкового та бухгалтерського обліку, 5 флп 2 група;
• Аналіз бізнес процесів;
• Розробка методик відображення діяльності в 1с.
• Консультування користувачів, щодо роботи з системою 1с;
• Постановка бухгалтерського та управлінського обліку з нуля;
• Автоматизація роботи всіх структур підприємства;
• Бухгалтерська, податкова, статистична, управлінська звітність (P&L, CF, BS), контроль руху грошових коштів, витрат підприємства;
• Взаємодія з контрагентами – контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
• Складський облік.
• Кадровий облік.
• Заробітна плата.
• Робота з договорами (складання, аналіз та ін.) постачання, купівлі-продажу, експортними договорами, договорами підряду, оренди та ін.
• Постановка та тестування ТЗ.
• Взаємодія із банківськими структурами.
• Успішна взаємодія з контролюючими органами.
• Бюджетування.
• Оптимізація оподаткування.

Досягнення:

• Навчив персонал правилам роботи із системою 1с;
• Автоматизовано 60% роботи персоналу;
• Розробив та впровадив внутрішні положення та інструкції.
• Розроблено індивідуальні управлінські звіти.
• Впроваджені підсистеми:
•Бухгалтерський, управлінський облік;
•Управління продажами;
•Склад;
•Взаємодія із клієнтами;

Результат:
• Трудовитрати категорійних менеджерів скорочені на 50%;
• Трудовитрати менеджерів із продажу скорочені на 60%;
• Коректність відображення інформації у системі 1с;
• Можливість бачити повну картину діяльності підприємства;

Головний бухгалтер з функцією фінансового директора

з 03.2018 по 08.2021 (3 роки 5 місяців)
Ливарний завод, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

•Організація та контроль податкового та бухгалтерського обліку, 3 юрособи на загальній системі оподаткування, 4 флп 2 група;
•Бухгалтерська, податкова, статистична, управлінська звітність (P&L, CF, BS), контроль руху грошових коштів, витрат підприємства;
•Взаємодія з контрагентами - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.;
•Складський облік;
•Кадровий облік;
•ЗЕД (імпортні, експортні операції);
•Заробітня плата;
•Постановка та тестування ТЗ;
•Робота з договорами (складання, аналіз та ін.) поставки, купівлі-продажу, експортними договорами, договорами підряду, оренди та ін;
•Реєстрація податкових накладних в ЄРПН;
•Акциз;
•Взаємодія з банківськими структурами;
•Успішна взаємодія з контролюючими органами;
•Допомога у підготовці тендерної документації;
•Досудова робота у Господарських, Адміністративних судах (складання претензійних матеріалів, супровід досудового стягнення заборгованості, складання позовних заяв, скарг, вимог);
•Успішне проходження планових та не планових перевірок;
•Бюджетування;
•Оптимізація оподаткування;

Результат:

•Щомісячне скорочення податкового навантаження з 20 до 7 – 9 %;
•Щотижнева звітність містить повну та зрозумілу інформацію про діяльність підприємства, та всіх його структурних одиниць;
•Трудовитрати на ведення документообігу скорочені на 40%;
•Мінімізація податкових ризиків згідно з вимогами постанови КМУ 1165-2019-п. з 72 до 19%;

Головний бухгалтер з функціями фінансового менеджера

з 02.2016 по 03.2018 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "ІНІРА", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Відкриття з нуля;
• Контроль та повне ведення бухгалтерського та податкового обліку виробничого підприємства громадського харчування;
• Аналіз результатів діяльності;
• Організація та проведення регулярних інвентаризацій ОЗ (основних засобів), МЦ (матеріальних цінностей), контроль результатів інвентаризацій;
• Контроль собівартості продукції;
• Бюджетування;
• Бухгалтерська, податкова, статистична, управлінська звітність (P&L, CF, BS), контроль руху грошових коштів, витрат підприємства;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• Нарахування заробітної плати;
• Переговори та укладання договорів з постачальниками, аналіз цін постачальників, контроль закупівельних цін;
• Проведення звірок із постачальниками;
• Планування замовлення продуктів;
• Взаємодія з податковими та іншими контролюючими органами, фінансовими установами;
• Облік касових операцій;
• Складання, аналіз калькуляційних карток;

Досягнення:

• Розробив показники, що характеризують ефективність діяльності, регламент збору, обробки та зберігання отриманої інформації, а також форми управлінської звітності, до яких будуть занесені всі дані.
• Впровадив внутрішні положення та вказівки.
• З успіхом пройшов як аудиторську перевірку, так і податкову.
• Актуалізував бюджетну модель.
• Сформував базу постачальників із найвигіднішими пропозиціями.
• Навчив персонал правилам ведення касової дисципліни.
• Налагодив ділові зв'язки з ДФС (Києво-Святошинський район), КМДА, Київблагоустрій.

Бухгалтер

з 09.2015 по 02.2016 (5 місяців)
ТОВ "Кіноман" КТ "Жовтень", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Облік товару (прихід, переоцінка, інвентаризація);
•Облік касових операцій;
•Складання, аналіз калькуляційних карток;
•Формування та контроль собівартості готової продукції;
•Касова дисципліна;
•Робота з дозвільними документами (торгові патенти, ліцензії на продаж алкоголю та тютюну, дозволи санстанції на роботу та продаж продукції, касові апарати);
•Досвід проходження аудиторських перевірок;
•Організація та проведення регулярних інвентаризацій ОЗ (основних засобів), МЦ (матеріальних цінностей), контроль результатів інвентаризацій;
•Переговори та укладання договорів з постачальниками, аналіз цін постачальників, контроль закупівельних цін;
•Планування замовлення на продукти, контроль термінів, асортименту, кількості та якості доставки;
•Облік та контроль доходів компанії (рахунок 361, 703, 9021);
•Проведення первинних документів в обліковій базі;
•Нарахування податкових зобов'язань, формування/реєстрація ПН/РК в ЄРПН;
•Звірка взаєморозрахунків - акт звірки (щоквартальна зі звітом з динаміки заборгованості), контроль дебіторської заборгованості;
•Архівація договорів, первинних документів;
•Формування управлінської звітності;
•Ведення рахунків 6431, 6432, 6441, 6442 у повному обсязі;

Бухгалтер

з 03.2015 по 09.2015 (6 місяців)
ТОВ Виктория Фудс, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•Ведення первинної документації;
•Внутрішній документообіг та діловодство;
•Проведення ревізії в ресторанах;
•Ведення кадрового обліку;
•Внесення даних до 1С, моніторинг отриманих первинних документів від контрагентів;
•Допомога головному бухгалтеру у складанні фінансової звітності;
•Облік операцій з реалізації;
•Проведення звірок із постачальниками;
•Облік касових операцій;
•Складання, аналіз калькуляційних карток;
•Формування та контроль собівартості готової продукції;
•Касова дисципліна;

Помічник бухгалтера

з 06.2014 по 04.2015 (10 місяців)
ТОВ "Резон-Дон", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Робота з первинною документацією у відповідності до чинного законодавства;
•Облік основних засобів;
•Заповнення касових книг (КОРО, Ко-3, Ко-5);
•Касова дисципліна;
•Перевірка видаткових документів;
•Участь у проведенні інвентаризацій;
•Робота в 1С Підприємство;
•Ведення табелів штатного розкладу;

Освіта

ДонНУЕТ

Облік та аудит, Кривий Ріг
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Фінансовий менеджмент

2020

Податкове право

2021

ACPM: CFO

2024

Знання і навички

M.E.Doc FreeZvit R-Keeper Poster LIBRO QGIS Користувач 1С

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Вакансія не розглядається, якщо:
•Спеціальність не відповідає той, що вказана в резюме;
•Анонімний роботодавець;
•Офіс на лівому березі або передмісті Києва;
•Ведення суто бухгалтерського обліку;
•Орієнтовний рівень заробітної плати можливо дізнатися тільки offline;
•Сфера діяльності підприємства : IT, громадське харчування, консалтинг, аутсорс, будівництво, БО.

Переваги надаються прогресивним підприємствам, які готові до автоматизації бізнесу.

Якщо у Вас немає бажання автоматизувати облік, але готові співпрацювати зі мною на умовах ведення обліку на рівні 2010 року, то це х2 від обумовленої ставки. Handmade коштує дорого.

На дзвінки не відповідаю, зв'язок тільки через telegram.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: