Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Юлія

Фінансовий директор

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Новік Юлія

40 років, м. Київ,
готова до релокейту та відряджень

м.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телеграм https://t.me/JullyLi

E-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») LinkedIn

Мета: посада Фінансового директора

Ключові навички:
- загальний досвід 19-ть років у сфері фінансів, з яких 14-ть років на керівних посадах в міжнародних і у
великих вітчизняних багатопрофільних компаніях: торгівля товарами та послугами – опт та роздріб,
будівництво жилої та комерційної нерухомості, консалтинг в інвестиційному та венчурному бізнесі, ЗЕД,
виробництво, с/г, ІТ, маркетинг/реклама
- практика роботи з країнами Європи, США, Африки, Китаю
- міжнародні сертифікати (ACCA DipIFR, IFA, CIMA), англійська рівень B2
- успішний досвід керування фінансами Холдингових структур, в тому числі об’єднання близько півсотні
юридичних осіб в управлінський Холдинг зі штатом більше 1500 співробітників
- стратегічне та операційне планування, контроль виконання бюджетів і фінансових показників, управління
всіма потоками компаній / групи компаній
- аналіз, реорганізація та мінімізація витрат, в т.ч. місцевих податків та нерезидентів
- бізнес-моделювання, прорахунок інвестиційних проектів, стартапів, підготовка презентацій
- робота з фінансовими інститутами щодо залучення крупних зовнішніх позик та інвестицій, досвід
реструктуризації заборгованостей, в тому числі кредитних. Отримання грантів
- аналіз можливих ризиків та їх попередження
- експертиза у проведенні M&A угод та Due Diligence з Big4, в тому числі щорічні аудити
- трансфертне ціноутворення, контроль та вибір оптимального методу
- розробка з «0» всієї фінансової політики компанії/Групи, управлінська звітність, IFRS, GAAP
- автоматизація обліку для комфортного користування власниками та командою (1С, CRM, ERP системи:
Axapta, Microsoft Dynamics Nav)
- організація тендерів, аналіз вигідності угод
- управління командою та їх продуктивністю (розробка систем KPI та OKR), підбір професіоналів
- підприємницький склад розуму
- вміння працювати з власниками бізнесу та вибудовувати з ними довірчі стосунки
- досвід підготовки компанії до IPO

1
Досвід роботи

2017 – теп. час

Фінансовий директор Групи компаній (> 20)
Інвестиційна компанія "Сайфорд Україна" (Європа, Америка):
венчурний бізнес: підбір та запуск інноваційних стартапів в сфері технологій, ІТ-компанії, архітектурно-дизайнерські
компанії, будівництво комерційної нерухомості, коворкінг, торгівля, ЗЕД, консалтингові послуги у сфері розробки
нових бізнес-напрямків

Основні обов’язки:
1) участь у формування стратегії компанії та її реалізація
2) аналіз діяльності всіх бізнесів Групи та консолідація фінансів для контролю та прийняття управлінських
рішень. Керування ризиками, проведення аудиту.
3) підготовка всіх форм звітності (Balance, P&L, Cash Flow), в тому числі зведених по Групі
4) визначення та моніторинг ключових показників компаній Групи
5) підготовка зведених бюджетів по Групі та аналіз та узгодження бюджетів по компаніям, бізнес-
моделювання, податкове планування
6) прогноз грошового потоку та вибір оптимальних схем фінансування та перекриття касових розривів.
Інвестування та кредитування, отримання грантів
7) аналіз нових інвестиційних та поточних проєктів, прорахунок бізнес-планів наперед для розуміння їх
інвестиційної привабливості
8) керування фінансовим, бухгалтерським та юридичним відділами. Впровадження оптимальної системи
KPI для співробітників компанії
9) пошук додаткових резервів в Групі компаній: скорочення витрат, об’єднання відділів, оптимізація
процесів, підвищення прибутковості проєктів
10) аналіз та підписання всіх угод, контроль за їх виконанням
11) операційний контроль за діяльністю керуючої компанії та її проектів, організація всіх операційних
процесів для їх ефективної роботи

Досягнення:
1) побудувала внутрішні політики з нуля, налагодила своєчасну управлінську та бухгалтерську
звітність всіх компаній (в тому числі нерезидентів), мінімізувала податки, оптимізувала витрати
групи компаній на 15%
2) всі компанії Групи почали працювати без касових розривів, що ефективно вплинуло на їх фінансові
показники та збільшило оборот компаній від 5 до 20%
3) виявила фінансово невигідні проєкти, провела роботи з виведення цих проєктів на прибутковість,
частина проєктів була закрита або продана. Це дозволило вивільнити додаткові фінансові активи
для інших прибуткових проєктів
4) при запуску нового будівельного проєкту у Варшаві змогла оптимізувати інвестиційні витрати на
25%, та в подальшому допомогла їм зекономити на операційних витратах ще 17% та мінімізувала
податки в оптимальну схему, що дозволило не сплачувати прибутковий податок ще на протязі
декількох років
5) супроводження аудитів Big4 та проходження Due Diligence перед продажем проєктів
6) успішно провела переговори з підрядниками по зменшенню витрат у період COVID та у воєнний час,
що дозволило зберегти офіси та колективи компаній
7) надавала корисні поради власникам по всім проєктам Групи, підкріплюючи їх розрахунками, що
дозволило мінімізувати ризики по втраті грошей та репутації компаній
8) підібрала штат професіоналів, які зробили значний вклад в розвиток проєктів Групи
9) запущені з нуля чотири стартапи, які виведені на міжнародний ринок та залучені венчурні інвестиції
на мільйони доларів, клієнтами яких були Spotify, Google, Philip Morris. Технологіями одного з
стартапу зацікавлений Samsung як частиною свого виробництва.

2
2016 – 2017
Фінансовий директор Групи компаній
SMARTLINE GROUP — міжнародна група компаній c представництвами (Чехія, Іспанія, Австрія, Латвія, США):
послуги з розробки програмного забезпечення та ІТ-підтримки, консьєрж-сервіс VIP для всіх банків, BTL-
маркетинг, квиткове агентство.

Основні обов’язки:
1) керівництво відділами - бухгалтерія, фін. аналіз, юристи - всього 12 співробітників
2) підготовка і ретельний аналіз основних форм звітності Balance, P&L, Cash Flow
3) управління потоками грошових коштів
4) підготовка та затвердження бюджетів за напрямками, контроль їх виконання
5) безпосередня участь у запуску всіх нових проєктів, прорахунок бізнес-моделей, укладання договорів,
проведення переговорів
6) аудит роботи відділу бухгалтерії, коригування відображення операцій, оптимізація оподаткування
7) розробка облікової політики з «0» та контроль за її дотриманням
8) фінансовий аналіз всіх процесів в Групі компаній, виявлення і усунення «вузьких» місць
9) повний контроль роботи наших зарубіжних офісів, їх аудит та відкриття нових
10) автоматизація роботи в 1С, ERP – системі Microsoft Dynamics Nav

Досягнення:
1) впорядкувала всі фінансові потоки Групи компаній, оптимізувала роботу відділу, оновила штат
співробітників, створила ефективну модель фінансового відділу, розрахувала найбільш вигідну
модель автоматизації всіх бізнес-процесів та облікову політику
2) виявила фінансово невигідні проєкти, провела роботи з виведення цих проєктів на прибутковість
3) успішно уклала факторинговий договір з підвищеним лімітом на чеський офіс в Raiffeisenbank Praha,
що дозволило зберегти найвигідніший контракт з міжнародним клієнтом і збільшити обороти по
ньому на 50%
4) відкрила офіс в Білорусії за 24 години, успішно запустила його в роботу, довела до кінця підписання
контракту з основним клієнтом цього регіону, налагодила роботу по взаємодії всіх відділів по
виконанню цього договору, що збільшило на 15% оборот всій Групі компаній
5) провела аудит в чеському, латвійському офісах, налагодила їх роботу, змінила аутсорсингові
компанії, що покращило прозорість та швидкість обліку, а також зменшило витрати на
обслуговування
6) спільно з проєктним відділом запустили нові масштабні маркетингові проєкти в Росії, Латвії, Україні.
Завдяки прорахункам та вірним прогнозам проєкти були виконані вчасно та принесли додатковий
прибуток компанії, що в тому числі збільшило лояльність одного з найбільших клієнтів, що є лідером
в своїй сфері в Україні

2014 – 2016

Фінансовий директор
ТОВ «Укрбудінвест і Ко» — девелопмент (Україна):
реалізовані об’єкти - Готель Radisson Blu (Поділ, Київ), житлові комплекси преміум та середнього сегменту,
робота з проблемними активами банків.

Основні обов’язки:
1) керівництво фінансовою службою
2) поточне та стратегічне планування діяльності
3) підготовка та ретельний аналіз основних форм звітності Balance, P&L, Cash Flow
4) управління потоками грошових коштів, мінімізація податків
5) підготовка повного бюджету будівництва з урахуванням всіх робіт, строків та підрядників. Захист
бюджетів перед банками для отримання фінансування

3
6) аналіз роботи відділу закупівель, витрат, узгодження усіх договорів, проведення переговорів із
постачальниками, досягнення найкращих цін та умов поставок
7) формування собівартості квадратного метра
8) аналіз ринку конкурентів, розрахунок діапазону цін (прайсів), прорахунок варіантів надання розстрочки
клієнтам, проведення внутрішнього та зовнішнього аудиту
9) податкове планування та оптимізація, підбір оптимальних схем ведення бізнесу
10) узгодження мотивації співробітників і проведення атестацій

Досягнення:
1) розрахувала бізнес-плани під кожен проєкт, які були підтверджені Банком і на підставі яких
отримані багатомільйонні кредити на будівництво.
Відхилення від планового кошторису склали не більше 5%.
2) проєкти повністю завершені і введені в експлуатацію. Кредити повернуті банку
3) під час скорочення фінансування, була успішно проведена оптимізація витрат на 50%, при якій
збереглися ефективність і результативність компанії
4) розробка з «нуля» і успішне впровадження управлінських політик (звітність, бюджетування)
дозволили оперативно реагувати на зміни та контроль операційних процесів

2008 – 2014

Заступник директора компанії (з фінансових питань)
ТОВ «Керуюча компанія» — управління групою бізнес-напрямків:
оптова та роздрібна торгівля товарами (велика номенклатура), ЗЕД, транспортно-митний комплекс,
виробництво, в тому числі аграрної продукції, будівництво цінні папери, надання послуг з управлінського
консалтингу

Основні обов’язки:
1) підготовка внутрішніх політик підприємств Групи
2) розробка та затвердження методики фінансового аналізу, ключових показників і нормативів,
пов'язаних зі стратегією Групи в цілому
3) аналіз консолідованої управлінської і фінансової звітності, а також показників діяльності компаній та
інформування вищих керівників і Власника про ризики і загрози для Групи компаній
4) узгодження бюджетів і схем руху грошових коштів по всій Групі
5) контроль і управління процесом бюджетування по Групі
6) розрахунок і аналіз попередніх бізнес-планів з різними сценаріями продажів, маржинального доходу,
рівня витрат, фінансових витрат, конкурентів з метою можливого інвестування
7) контролінг виконання бюджетів доходів / витрат, надходжень / виплат
8) керування штатом осіб – 120 чоловік

Досягнення:
1) розробка з «нуля» й успішне впровадження нової облікової політики всієї Групи компаній на основі
Міжнародних стандартів фінансової звітності
2) під час кризи 2008 р. провела переговори з усіма іноземними та вітчизняними постачальниками, що
дозволило зберегти чинні умови розрахунків і знижки, а також отримати розстрочку на наявну
заборгованість
3) під час кризи був успішно отриманий багатотисячний кредит від приватного інвестора під
розроблений мною бізнес-план. Проєкт було здійснено, кредит повернуто вчасно з усіма
обумовленими відсотками
4) була реалізована консолідація бюджетування та звітності усіх бізнес-напрямків, що дозволило
надалі успішно управляти потоками грошових коштів всієї Групи і скоротити потребу в зовнішньому
фінансуванні, використовуючи внутрішні резерви кожної компанії
5) проведена величезна робота по впровадженню обліку та бюджетування в програму 1С з
консолідацією всіх даних на базі «Корпоративних фінансів», а також був впроваджений фінансовий
блок в ERP- систему Axapta
4
2006 – 2008
Фінансовий аналітик
ТОВ "Віннер Автомотів" - частина Групи компаній Winner – одного із лідерів вітчизняного автомобільного бізнесу,
що понад 26 років веде успішну діяльність в Україні.
Офіційний дилер автомобілів Ford, Land Rover, Jaguar, Volvo та Porsche, в т.ч. сервіс та продаж з/п

2004 – 2006
Фінансовий аналітик
ТОВ "Колорит ЛТД" - іноземна компанія з продажу товарів для автомобілів – лідер в своєму сегменті

Вища освіта
2009 Національний університет біоресурсів і природокористування України, Київ
Економічний, Фінанси

Київський університет Туризму, Економіки і Права, Київ
2007 Юридичний, Право

Підвищення кваліфікації, курси
2023 Creating a Business Start-up
NCFE, Лондон

2016 CIMA
Pricewaterhousecoopers, Управління ефективністю бізнесу

2013 ACCA DipIFR
ATC international, Диплом по міжнародним стандартам фінансової звітності

2008 IFA
Business Education Alliance, Управління фінансами фірми

Інші навики
Знання мов Українська, російська — рідні, вільне володіння
Англійська — рівень B2

Soft Skill Стратегічне мислення, проактивність, готовність брати відповідальність на себе,
аналітичний та підприємницький склад розуму, системність, позитивна життєва
позиція, вміння “закохувати” підлеглих в проєкти і тим самим мотивувати їх на
максимальну віддачу, порядність та вміння знаходити виходи зі складних ситуацій

Додаткова інформація
Водійські права категорія B, власний автомобіль

Хобі: спортивний яхтинг, робота з молоддю як ментор, благодійні проєкти для
молоді

5

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: