• Файл

Діана

Діловод, прессекретар

Місто:
Ізмаїл

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Кондаловська Діана Юріївна
Дата та місце народження: 27.05.1986
с. Круглоозерка, Голопристанського району, Херсонської області
Громадянство: України
Сімейний стан: заміжня
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
• у 2009 році закінчила навчання у Херсонському державному аграрному університеті та отримала диплом спеціаліста за спеціалізацією «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва», кваліфікація — інженер- технолог.
• у 2019 році закінчила магістратуру Херсонського національного технічного університету зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування».
Додаткова освіта:
2008 рік пройшла курси «Використання інформаційних технологій у бухгалтерському обліку» (Херсонська філія Державної академії статистики, обліку та аудиту).
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• 11.2012 - 05.2013 рр. - головний спеціаліст відділу організаційно господарського обслуговування Головного управління агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації (службові обов’язки: документальна організація роботи колегій, планування роботи підприємства, реєстрація службової кореспонденції, підготовка проєктів службових документів та інше);
• 05.2013 -12.2014 рр. - головний спеціаліст відділу організаційно-контрольної роботи та господарського забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації. (службові обов’язки: забезпечення життєдіяльності керівництва, організація та підготовка матеріалів для проведення нарад, колегій, семінарів, складання планів роботи, реєстрація вхідних та вихідних документів та. інше);
• 01.01.2014 – 11.05.2018 рр. - фахівець 1 категорії відділу централізовано- господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Департаменту освіти і науки молоді та спорту (службові обов’язки: забезпечення ведення діловодства, документообіг, приймання та реєстрація вхідних документів, контроль за виконанням завдань, робота зі зверненнями громадян, тиражування кореспонденції, відправка кореспонденції та інше);
10.04.2018 – 05.03.2020 рр. –головний спеціаліст відділу молодіжної політики та позашкільної освіти управління розвитку людського капіталу Департаменту освіти, науки та молоді Херсонської обласної державної адміністрації (службові обов’язки: координація та організація роботи навчальних закладів області у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, ведення відповідної документації, підготовка проєктів службових документів відповідно до напрямку роботи, забезпечення доступу до публічної інформації у формі відкритих даних, забезпечення наповнення офіційного сайту та інше);
11.03.2020 – 17.05.2021 рр - головний спеціаліст відділу контролю (нагляду) за безпекою судноплавства на морському та річковому транспорті в Чорноморському морському порту Державної служби морського та річкового транспорту України (службові обов’язки: ведення загального та кадрового діловодства);
18.05.2021- 07.06.2021 – головний спеціаліст сектору молодіжної політики управління фізичної культури, молоді та спорту Херсонської обласної державної адміністрації (службові обов’язки: координація роботи закладів фізичного виховання області, ведення відповідної документації, підготовка проєктів службових документів відповідно до напрямку роботи);
08.06.2021 – 31.08.2022 – головний спеціаліст відділу по роботі із засобами масової інформації департаменту у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Херсонської міської ради (службові обов’язки: підготовка матеріалів та їх публікація на офіційному сайті та соціальних мережах установи за підсумками проведення офіційних заходів, роботи депутатських комісій та інше)
01.09.2022 – начальник відділу контролю та організації роботи зі службовими документами служби діловодства та якості адміністративного управління Приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство» (службові обов’язки: організація ведення діловодства установи, моніторингу виконання управлінських рішень (контроль), впровадження системи електронного документообігу «АСКОД» на підприємстві, підготовка номенклатури справ, описів, коригування текстів службових документів, підготовка проєктів службових документів та інше)

ЗАГАЛЬНИЙ СТАЖ РОБОТИ:
•11 років
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
•наполегливість, принциповість, комунікабельність, креативність, відповідальність, пунктуальність.

Інші резюме цього кандидата

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: