Резюме від 2 травня 2024 Файл

Олексій

Фахівець з публічних закупівель

Вік:
30 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олексій Козицький
Вік: 30 років
Місто проживання: Запоріжжя
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Фахівець з публічних закупівель
7 років досвіду у сфері публічних закупівель.
Моніторинг та аналіз: чинного закупівельного законодавства, практики розгляду скарг АМКУ,
висновків ДАСУ, досвіду закупівельної діяльності інших замовників/учасників.
Під час організації та проведення закупівель: підготовка до закупівлі (формування потреби,
опрацювання технічних/якісних/кількісних вимог, визначення умов договору, моніторинг ринку,
пошук контрагентів), проведення закупівлі (розробка тендерної документації, взаємодія з
учасниками, оцінка тендерних пропозицій, укладення договору, взаємодія з АМКУ щодо розгляду
скарг, взаємодія з ДАСУ при проведенні моніторингу), договірна робота (організація виконання
зобов'язань, ведення перемовин, внесення змін, запобігання та усунення невідповідностей),
публікація звітів в електронній системі закупівель.
Під час подання тендерних пропозицій: вивчення закупівлі на предмет доцільності участі
(аналіз тендерної документації, порівняння умов тендерної документації з наявними
інформаційною/матеріально-технічною базами, оцінка відповідності проекту договору інтересам
організації, взаємодія із замовником), участь у закупівлі (підготовка тендерної пропозиції,
оскарження рішень замовника до АМКУ), договірна робота (укладення договору, організація
виконання договору; ведення переговорів, внесення змін, запобігання та усунення порушень).
Досвід роботи
Жовтень 2020 – квітень 2021
Начальник юридичного відділу у ТОВ «ТД Аттіс»
Постачальник харчової продукції
Ключові компетенції:
– підготовка та подання запитань/вимог/тендерних пропозицій/скарг;
– юридичний супровід та отримання документів для участі в закупівлях;
– ведення перемовин із замовниками;
– укладення та виконання договорів
Результати та досягнення:
– 45% успішних закупівель;
– 1,5 млн грн поставленої продукції завдяки отриманню документів для участі в закупівлях;
– 2,5 млн грн доходу внаслідок ефективної комунікації із замовниками;
– 20 прямих договорів завдяки встановленню ділових відносин з новими замовниками;
– 150 укладених договорів на суму більше 15 млн грн протягом закупівельного періоду
Травень 2021 – вересень 2022
Фахівець з публічних закупівель у ТОВ «Запоріжгаз Збут»
Постачальник енергоносіїв (природний газ, електрична енергія)
Ключові компетенції:
– виконання плану закупівель;
– збільшення обсягу участі у закупівлях/постачання енергоносіїв;
– участь у публічних закупівлях;
– участь у комерційних закупівлях;
– ведення переговорів із замовниками;
– укладення договорів;
– збільшення кількості споживачів
Результати та досягнення:
– 100% виконання плану участі у закупівлях;
– збільшення обсягу постачання енергоносіїв на 5 млн грн;
– 35% успішних закупівель в Запорізькій області;
– початок постачання енергоносіїв в Донецьку область;
– 50% успішних закупівель у Донецькій області;
– 15% укладених договорів внаслідок успішних переговорів із замовниками;
– поставлені енергоносії на суму 5 млн грн в комерційних закупівлях;
– поставлені енергоносії на суму 55 млн грн в публічних закупівлях;
– 50% нових споживачів
Жовтень 2022 – лютий 2024
Фахівець з публічних закупівель у АТ «Запоріжгаз»
Оператор газорозподільної системи
Ключові компетенції:
– формування потреби закупівель товарів/послуг;
– забезпечення товариства товарами/послугами;
– забезпечення укладення договорів на умовах 100% післяплати;
– визначення характеристик товарів/послуг;
– моніторинг ринку товарів/послуг;
– пошук потенційних постачальників товарів/виконавців послуг;
– налагодження ділових відносин з постачальниками товарів/виконавцями послуг;
– підготовка тендерної документації;
– опрацювання запитань/вимог учасників;
– оцінка тендерних пропозицій;
– укладення та забезпечення виконання договорів поставки товарів/надання послуг;
– врегулювання розбіжностей у договірних відносинах;
– внесення змін до договорів
Результати та досягнення:
– 100% виконання плану закупівель товарів/послуг;
– 30% нових постачальників товарів/надавачів послуг;
– 10-50% економії бюджету закупівель підприємства;
– 100% укладених договорів на умовах післяплати;
– 100% своєчасних поставок товарів/надання послуг;
– 100% врегульованих розбіжностей з контрагентами
Вища освіта
Запорізький національний університет (Україна, Запоріжжя)
ступень: спеціаліст; кваліфікація: юрист; спеціальність: правознавство; рік закінчення: 2015
Володіння мовами
Українська та російська – вільно. Англійська – базовий
Додаткова інформація
Користувач порталу Radnuk
Наявний сертифікат Prozorro про знання законодавства у сфері закупівель

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: