Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Tatyana

Головний державний податковий інспектор

Вік:
51 рік
Місто проживання:
Мирноград
Готовий працювати:
Біла Церква, Вінниця, Київ, Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шупер Тетяна Аркадіївна

Вік:
51 рік

Сімейний стан:
одружена

Адреса проживання:
address, Донецька область

Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові вміння та навички:
• знання основних засад податкового законодавства, вміння їх застосовувати для вирішення практичних завдань;
• знання та застосування законодавства у сфері зайнятості населення та реалізації активних програм зайнятості для роботодавців (компенсаційних виплат);

Досвід роботи

Період та назва організації:

грудень 1992 – вересень 2013
Мирноградське відділення Покровської ДПІ ГУ ДПС у Донецькій області

Посада:
Головний державний податковий ревізор-інспектор

Функціонал:
• адміністрування та забезпечення податкового контролю за наданням звітності, нарахуванням та сплатою податку на прибуток підприємств, єдиного податку;
• здійснення оперативного аналізу та формування аналітичних матеріалів по показниках звітності, виявлення негативних тенденцій та надання пропозицій керівництву щодо їх подолання;
• накопичення та аналіз динаміки економічних показників платників, оцінка їх впливу на надходження до бюджету;
• ведення інформаційно-аналітичної бази даних на основі показників звітності;
• надання консультацій з питань податкового законодавства;

березень 2015 по теперішній час
Мирноградський міський центр зайнятості

Посада:
Начальник відділу рекрутингу та взаємодії з роботодавцями

Функціонал:
• організація роботи відділу, постановка задач та контроль за їх виконанням;
• визначення поточних та перспективних потреб роботодавців у кадрах, допомога у складанні та розміщенні оголошень про вакансії;
• пошук, аналіз резюме кандидатів, проведення співбесід з кандидатами на вакансії, організація зустрічей з роботодавцем;
• організація та ведення кадрового резерву;
• організація та проведення інформаційно-масових заходів для роботодавців та шукачів роботи (ярмарок, презентацій, днів відкритих дверей, тощо);
• інформаційно-консультаційна допомога роботодавцям з питань провадження власної справи, отримання компенсацій;
• взаємодія з місцевими органами влади громадськими організаціями, соціальними службами;
• організація та проведення семінарів, тренінгів;
• написання матеріалів інформаційного характеру та публікацій;

Освіта
Повна вища

Період та назва навчального закладу:

1999-2002
Донецький державний університет економіки та торгівлі
ім. М.Туган-Барановського

Спеціальність:
Фінанси

Навички:

• користувач ПК: MS Office, Internet
• соціальні мережі: Viber, Telegram,Whatsapp;
• платформи: Zoom, Google Meet;

Особисті якості:

• пошук, систематизація, узагальнення та аналіз інформації
• комунікабельність
• легко та швидко навчаюсь
• багатозадачність
• стресостійкість
• вміння працювати в команді

Володіння мовами:

українська (вільно), російська (вільно), англійська (базовий)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: