Резюме від 16 березня 2024 Файл

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
32 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Руцька Тетяна Анатоліївна

Особисті дані:
• Дата народження: 15.05.1991р.
• Адреса проживання: 18005 м. Черкаси, вул. Захисників України буд. 59, кв.16
• Контактна інформація: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Сімейний стан: незаміжня, маю доньку 10 р.

Ціль:
• Робота в стабільній організації.
• Мотивація – внутрішня реалізація, реалізація професійних можливостей, активна участь у завданнях та інтересах організації, приносити людям радість та задоволення від гарно виконаної роботи.

Освіта:
2008-2014 рр.
Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м. Київ), фінансово-кредитний факультет, напрям підготовки «Фінанси і кредит», у січні 2014р. здобула кваліфікацію магістра з фінансів і кредиту.

Досвід роботи:
• Назва організації: АТ «Укрсоцбанк» :провідний спеціаліст відділу дистанційного обслуговування фізичних осіб
• Період роботи: із 18.05.2015-16.08.2019 рр.
• Основні обов’язки:
- консультування клієнтів по банківським питанням:
- вирішення конфліктних ситуацій в процесі банківського обслуговування;
- надання інформації згідно тарифів банку;
- продаж банківських продуктів
• Назва організації: АТ «УКРСИББАНК» : фінансовий консультант
• Період роботи: із 02.09.2019-06.03.2020 рр.
• Основні обов’язки:
- кредитування фізичних осіб: карткові кредитні продукти, cash - кредитування, pos – кредитування. Збір та обробка первинних документів, сканування і відправка матеріалів в центр прийняття рішень, підготовка документів для підписання.
- депозитне обслуговування.
- відкриття карткових рахунків- зарплатних, пенсійних, соціальних, дебетових, прийняття пакету документів для формування клієнтської справи.
- ідентифікація клієнтів згідно встановлених вимог.
- надання консультацій з питань кредитування.

• Назва організації: АТ «Черкасигаз»: інженер відділу газоспоживання та обліку природного газу
• Період роботи: із 27.07.2020 р. – 30.11.2020 рр..
• Основні обов’язки:
- виконання робіт з оформлення рахунків в 1С Бухгалтерія;
- розгляд звернень і скарг споживачів та підготовка відповідей;
- надання консультацій споживачам з питань взаєморозрахунків;
- формування та подання звітних форм на основі результатів звітного місяця.
- перевірка звітності по добовому балансуванню обсягів природного газу в зоні ліцензійної діяльності АТ « Черкасигаз»
• Назва організації: АТ «УКРСИББАНК»: фінансовий консультант
• Період роботи: із 11.01.2021 р. – по теперішній час.
• Основні обов’язки:
-забезпечення пропозиції та продажу продуктів роздрібного бізнесу клієнтам у відповідності із стратегією розвитку Банку з метою задоволення потреб клієнтів та виконання плану продаж
-залучення нових клієнтів, проведення зустрічей із клієнтами, консультування та продаж банківських продуктів та послуг клієнтам Банку
-здійснення та підтримка регулярних контактів із клієнтами
-забезпечення задоволеності Клієнтів та надання високої якості обслуговування
-підготовка документів та супроводження процесу ведення документів
Додаткові дані:
• Особисті якості:
- добросовісне відношення до роботи;
- володію високими комунікативними навичками та організаторськими здібностями;
- легко засвоюю нові знання;
- вмію працювати в команді;
- завжди дотримуюсь корпоративної етики;
- готова професійно розвиватися та вносити свій вклад у розвиток організації;
• Додаткова інформація:
- у період 2016-2018 рр. проходження Бізнес тренінгів за такими основними напрямками: «Наставництво та професійні настанови», «Зона вільна від страху», «Техніка ефективних продажів», «Мистецтво роботи із запереченнями».
• Володіння мовами:
- державна мова -вільно, англійська – середній рівень.
• Володіння оргтехнікою: сканер, копіювальне та друкувальне обладнання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: