• Файл

Ольга

Бухгалтер, касир, адміністратор, менеджер

Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особистісні якості:
креативність, комунікабельність, відповідальність, старанність, ввічливість, акуратність, уміння швидко реагувати на ситуацію та приймати рішення.
Інтереси та хобі: Фотографія, читання книг, вишивання.
Курси, тренінги, семінари, тощо:
2003р. «Секретар»
2017р. «Майстер манікюру»
2023р. «Weberg курс по тартетингу», SMM База «з нуля»
Освіта:
2003- 2007р. Сумський національний аграрний університет, м.Суми. Спеціалізація: «Бухгалтерський облік та аудит», кваліфікація магістр.
Досвід роботи:
ТОВ Медичний центр «Добробут- Поліклініка»
10.2018-08.2022р. Касир, фахівець по роботі з клієнтами (адміністратор), діловод
Робота в 1С з касовими документами, ведення касової дисципліни, звірка платежів, інкасація. Виписка довіреностей.
Прийняття та реєстрація підписаних керівництвом підприємства наказів і вказівок. Підготовка документів до наступного збереження і використання. Ведення обліку отриманної і відправленої кореспонденції.
Ведення табельного обліку з метою встановлення фактичного часу перебування працівників на робочому місці.
Зустріч пацієнтів, координування та консультуваня їх щодо послуг клініки. Запис на прийом до лікарів або медичні маніпуляції пацієнтів, внесення послуг у програму Doctor Eleks, видача рахунків на оплату, ведення розкладу лікарів, консультація пацієнтів, розрахунок пацієнтів.
Робота зі страховими компаніями.

Державне підприємство МВС «Донбас-Інформ-Ресурси»
06.2012- 11.2014р. Бухгалтер-касир, комірник
Робота с первинною документацією. Виписка рахунків, розхідних накладних, податкових накладних. Звірка с постачальниками та підрядчиками. Виписка довіреностей. Відображення оплати в оборотно- сальдовій відомості. Відображення ПДВ. Передача грошових коштів до банку. Надання даних для фінансової звітності та касової звітності. Прийняття та оформлення замовлень на виготовлення друкованої продукції. Оформлення договорів. Списання сировини та матеріалів. Робота з клієнт-банком. Проведення інвентаризації. Постановка на облік готової продукції на склад та її видача.

Меблева фабрика «Гранд»
02.2012- 05.2012р. Бухгалтер первинної документації
Ведення складського обліку сировини і матеріалів (50000 позицій). Прихід, внутрішнє переміщення матеріалів, списання по рах.91, 92, 93 з розбиванням по аналітичним статям. Виписка розхідних накладних, облік ОС (рах. 10, 11, 15). Розрахунок з постачальниками по товарам та послугам (рах.631).

«Донецьке казенне підприємство пробірного контролю»
02.2011- 11.2011р. Провідний бухгалтер
Робота з первинною документацією (прихід, списання, переміщення). Звірка з постачальниками та підрядниками. Виписка довіреностей. Відображення оплати в оборотно- сальдовій відомості, відображення ПДВ. Проведення актів звірки.

Управління Державної служби охорони при МВС в Донецькій області
04.2008- 09.2010р. Бухгалтер, економіст
Ведення і обробка первинної документації. ДТ заборгованість. Акти-звірки з посередниками. А
Аналіз фінансово-економічних показників діяльності. Складання бізнес-плана та контроль виконання. Контроль та аналіз фонда заробітної плати. Проведення інвентаризації. Списання ТМЦ, ОС, МЦ. Виписка довіреностей та їх облік і реєстрація. Занесення в базу нового товару і нового контрагента.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: