Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Вікторія

Адміністратор

Вік:
37 років
Місто проживання:
Кам'янське
Готовий працювати:
Дистанційно, Кам'янське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Гавриліна Вікторія Вікторівна

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата нарождения: 06 липня 1986 року
Вік: 37 років
Сімейний стан: перебуваю в шлюбі
Адреса: 51900, Днепропетровська область, місто Кам’янське

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


МЕТА: отримання нового досвіду.

ОСВІТА:
Період
навчання
Назва навчального закладу
Спеціалізація
Ступінь освіти
2004-2007
Дніпродзержинський індустріальний колледж
Правознавство
Молодший бакалавр
2018-2021
Дніпропетровський гуманітарний университет
Право
Бакалавр
2021-2023
Вищий навчальний заклад «Міжнародна Академія управління персоналом»
Право
Магістр

ДОСВІД РОБОТИ:

З серпня 2005 року по теперішній час працюю на посаді в органах юстиції, а саме провідний спеціаліст відділу Державної реєстрації актів цивільного стану у місті Кам’янське Дніпропетровської області.

За місцем роботи виконую:
• Прийом громадян з питань державної реєстрації актів цивільного стану та виготовлення документів державного зразка;
• Формування та ведення державного реєстру актів цивільного стану громадян;
• Обов’язки керівника відділу під час її відпустки;
• Підготовку щомісячної, квартальної, піврічної, річної звітності;
• Ведення табелів обліку робочого часу працівників відділу;
• Процедуру електронного сервісу з проставлення апостилю на офіційних документах;
• Обов’язки адміністратора порталу ДІЯ стосовно послуги єМалятко;
• Дотримання Інструкції з діловодства у відділі;
• Листування за допомогою електронного документообігу Megapolis та засобами електронної пошти з державними органами, організаціями та установами;
• реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції;
• ведення внутрішнього документообігу відповідно до номенклатури.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Професійні навички:

Володіння комп’ютером - рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office, Internet Explorer, державні реєстри та інші офісні програми.

Знання законодавства України.

Здатність у межах, визначених посадовою інструкцією повноважень, застосовувати спеціальні знання, уміння та навички.

Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

Навички взаємодії з командою.

Дотриманість дедлайнів.

Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.

Особисті якості: відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, самодисципліна, націленість на результат, висока працездатність; організаторські здібності, психологічна та фізична стійкість, здібності до швидкого навчання, відкритість до нового.

Захоплення: ПК, Іnternet, здоровий спосіб життя, спортивні тренування, читання художньої літератури, саморозвиток та навчання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Адміністратор
Дистанційно

Перекладач, викладач, адміністратор, помічник
Дистанційно, Черкаси

Адміністратор, менеджер
Дистанційно, Київ

Администратор, помощник по хозяйству
15000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ , ще 2 міста

Су-шеф, шеф-повар, администратор
20000 грн, Дистанційно, Київ, Бровари

Адміністратор, менеджер, касир, продавець-консультант
15000 грн, Кам'янське

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: