Резюме від 11 травня 2024 Файл

Тарас

3D artist

Вік:
30 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Розробник Unity (C#) та 3D Художник
• Щербик Тарас
• Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Teлеграм: @Denetors
• Портфоліо https://www.artstation.com/denetor

Професійний огляд: Творчий та досвідчений фахівець, який поєднує навички розробника Unity (C#) та 3D Художника з більш ніж 2 роками практичного досвіду. Здатен до створення унікальних та захоплюючих ігор та мобільних додатків, об'єднуючи технічний і художній підходи.

Навички:
• Розробка Unity (C#):
◦ Мови програмування: C#.
◦ Розробка ігрового геймплею та взаємодії в Unity.
◦ Оптимізація алгоритмів для ефективної роботи ігрових сцен.
◦ Робота з Unity UI та анімації.
• 3D Художник:
◦ Створення та оптимізація 3D моделей за допомогою інструментів, таких як Blender, Maya та ZBrush.
◦ Робота з текстурами та матеріалами для досягнення реалістичного візуального ефекту Adobe Substance 3D Painter
◦ Анімація персонажів та об'єктів, включаючи ріггінг та скиннінг.
• Загальні:
◦ Розробка мобільних додатків для платформ iOS та Android.
◦ Знання технологій віртуальної реальності (VR) та доповненої реальності (AR).
◦ Співпраця в команді та підтримка творчого середовища.

Досвід роботи:
Розробник Unity, Фріланс, 09.2023 – 02.2024
• Розробка ігрового геймплею та механік для ігор на платформах iOS та Android.
• Взаємодія з дизайнерами гри та іншими розробниками для досягнення спільних цілей.
• Оптимізація ігрових сцен для досягнення високої продуктивності та низького використання ресурсів.
3D Художник по персонажам, Clantist Game Studio , 04.2023-09.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, для комп’ютерних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень до технічних завдань.

3D Художник, Фріланс, 09.2021-04.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, об'єктів та архітектури для мобільних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень мобільних платформ.

Освіта: Спеціаліст компютерно-інтегрованих технологій, Тернопільський Національний Університет Ім Івана Пулюя , 2015.
Зацікавлений у використанні своїх навичок та досвіду для розробки захоплюючих ігор та мобільних додатків. Готовий приєднатися до вашої команди та досягати нових висот. Дякую за увагу до мого резюме.

Проекти:

Початок форми

Схожі кандидати

3D artist
Дистанційно

Инженер-конструктор, 3D-моделер (Компас-3D, Solid Works)
18000 грн, Дистанційно, Запоріжжя

Sound Designer, Music Composer
35000 грн, Дистанційно, Одеса

Моушн-дизайнер, монтажер
Дистанційно

2D-аніматор
Дистанційно

Motion-дизайнер
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: