Резюме від 11 травня 2024 Файл

Діана

Керуюча, адміністратор

Вік:
39 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Діана Гушул
Керуюча,адміністратор
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м.Чернівці вул.Південно -Кільцева 5/11

Профіль
• Привітність
• Вміння чітко та зосереджено виконувати роботу
• Щирість та відкритість.
• Самостійність, цілеспрямованість, ініціативність.
Основна інформація
Дата народження:17.08.1983 р.
Місце народження:м.Косів ,Івано-Франківська обл..
Стать:жіноча
Громадянство:Українка
Сімейний стан:розлучена
Освіта
Середня-спеціальна Бухгалтерський облік та аудит
Політехнічний коледж м.Коломия 2001-2003 рр.
Зайнятість
Керуюча
м-н "Сирне Королівство" м.Чернівці Березень2023- Працюю на даний час
- Управління роботою магазину згідно зі стандартами компанії
- Контроль за товарообігом та веденням обліку товарів
- Організація роботи персоналу та забезпечення їхнього навчання та розвитку
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та досягнення показників продажів

Адміністратор
м-н" Мясний Маркет"м.Чернівці січень 2022-лютий2023
смт.Глибока
смт.Сокиряни
-Організація роботи продавців-консультантів;
-Проведення навчальних заходів для нових співробітників;
-Участь у проведенні інвентаризацій;
-Консультування покупців, викладання товару, касове обслуговування;

Адміністратор
Заправка WOG м.Косів жовтень 2020-грудень 2021
-Приймання товару
-Викладка товару згідно стандартів мережі
-Слідкувати за асортиментом та дотриманням термінів придатності
-Консультувати клієнтів з питань товару.
-Викладка та перевірка цінників на товар

Адміністратор
База відпочинку "Забава" м.Коломия листопад 2012-липень 2017
• Відкриття та закриття ресторану
• Контроль та дотримання касової дисципліни, продуктивна організація робочого часу персоналу та свого;
• Консультування та зустріч гостей, робота з касою, формування звітності
• Замовлення товарів;
• Контроль всіх продуктів та термінів;
• Організація та проведення інвентаризацій
• Контроль чистоти та санітарних вимог в закладі
Навички
• Microsoft Teams.
• Word.
• Excel.
• PowerPoint.
• Outlook.
• Google Docs
• Poster
• 1C
Хобі:Читання,подорожі,декорування,шиття

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: