Резюме від 4 квітня 2024 Файл

Vita

Менеджер, бухгалтер, помічник керівника

Вік:
44 роки
Місто:
Баришівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гочапирська – Прима Віта Віталіївна
Дата народження:12.07.79 (44 роки)
Київська обл., смт Баришівка
моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада:помічник керівника, помічник бухгалтера, менеджер з продажів, офіс - менеджер.
Мета:продуктивна робота в злагодженому колективі, набуття професійних навичок та посадовий зріст; заробітна платня, що відповідає рівню моєї кваліфікації.
Освіта:
2008 – 2010 Державний вищий навчальний заклад «Переяслав – Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди», практичний психолог. Освітній рівень – спеціаліст.
1997 – 2003 Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», викладач фізики та інформатики. Освітній рівень – спеціаліст.
Додаткова освіта:
2009Прослухала семінар – тренінг «Основи нейрон-лінгвістичного програмування»;
2003Курси «Бухгалтерія» (теорія), м. Київ;
2003Курси «1-С бухгалтерія 7,7», м Київ;
1994-1996Курси «Торгівельне обслуговування».

Трудова діяльність:
2023 – 2024менеджер з продажів у ПрАТ «Молнія».
Обов'язки:
• супровід і ведення існуючих клієнтів;
• пошук нових клієнтів, взаємодія з ними;
• переговори;
• прорахунок вартості замовлення і його логістика.

2021 – 2023вчитель математики та фізики у ОЗО «Баришівський ліцей».

2020 – 2021 помічник керівника у ТОВ «Метало Гальва Україна».
Обов'язки:
• прийом і перевірка правильності оформлення підготовлений проєктів документів, переданих керівникові на підпис, їх редагування;
• прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника і подальша передача (відповідно до прийнятого рішення) у структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
• ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів; підготовка проєктів відповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
• оперативне зберігання документів, формування справ, відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
• контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання наказів і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
• табелювання робочого часу працівників підприємства;
• ведення обліку палива.

2016 – 2019 бухгалтер у Дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) «Золотий ключик» Баришівської селищної ради, Київської області.
Обов'язки:
• ведення фінансових, матеріальних, господарських розрахунків та балансів;
• ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності контролюючим органам;
• табелювання робочого часу працівників.

2011 – 2016 вихователь у Комунальному закладі Київської обласної ради Обласний дитячій санаторій «Поляна».

2009 – 2011вчитель математики, фізика та інформатики у Вечірній (змінній) школі №7 Святошинського району м. Києва.

2006 – 2009 вчитель трудового навчання і креслення у Баришівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.

2005 – 2006вчитель математики, фізика та інформатики у Вечірній (змінній) школі №7 Святошинського району м. Києва.

2003 – 2005старший касир у ДП «Торговий дім «Паритет сервіс».

2003касир у ТОВ «Буква».

2002 – 2003вчитель фізики у середній загальноосвітній школі №3 ім. І. Хитриченка, м. Київ.

1996 – 1997учениця бухгалтера у КСП «Баришівське».

1995 – 1996виховетель дитячого садка «Дзвіночок» Баришівського радгоспу.

Професійні навички та знання:
• досвідчений користувач ПК – Windows та офісної техніки;
• 1-С Бухгалтерія;

Додаткова інформація:
• сімейний стан – розлучена, маю дочку 16 років ;
• наявність закордонного паспорта;
• водійські права категорії В, досвід водіння;
• готова до закордонних відряджень для вирішення нагальних питань.

Особисті навички:
Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, наполегливість, активність, пунктуальність, стресостійкість, швидко навчаюсь та маю велике бажання працювати.

Схожі кандидати

Бухгалтер, помічник бухгалтера
Баришівка, Березань

Помощник руководителя
Баришівка, Яготин, Березань

Бухгалтер
Баришівка, Київ , ще 2 міста

Економіст, бухгалтер, інспектор з кадрів, зав. складом, логіст
15000 грн, Баришівка, Бориспіль , ще 2 міста

Бухгалтер
Баришівка

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: