Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Світлана

Економіст, бухгалтер, інспектор з кадрів, зав. складом, логіст, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто проживання:
Баришівка
Готовий працювати:
Баришівка, Березань, Бориспіль, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер (виконання обов'язків Головного бухгалтера)

з 11.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
Баришівська філія ДУ "Київський ОЦКПХ МОЗ", Баришівка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Визначення , формування , планування , здійснення управління бухгалтерською діяльністю підприємства відповідно до чинного законодавства України та нормативно-правових актів , що визначають діяльність підприємства .
•Забезпечення ефективного використання ресурсів, застосовувати сучасні бухгалтерські технології, вдосконалення механізмів господарювання.
•Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності.
•Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
•Ведення обліку операцій зв’язаних з розрахунками з працівниками.
•Участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачами і відшкодуванням втрат від нестач, крадіжок і псування активів підприємства.
•Забезпечення перевірки організації бухгалтерського обліку і складання звітності підприємства.
•Розроблення посадових інструкцій , розподіл службових обов’язків і поточних завдань.
•Розробка , складання та доведення до відома підпорядкованого персоналу наказів, розпоряджень та інструктивно-методичних вказівок з питань бухгалтерської діяльності підприємства, та забезпечення їх своєчасне виконання.
•Вдосконалення свого професійного рівня.

•Забезпечення своєчасного розгляду пропозицій, скарг та заяв працівників підприємства в рамках своєї компетенції.
•Робота з Казначейськими програмами.
•Здача Бюджетної звітності.
•Робота з договорами на майданчику тендерних закупівель.

Головний бухгалтер

з 06.2022 по 09.2022 (3 місяці)
КП "Кучаків", Кучаків (Послуги для населення та бізнесу)

•Визначення , формування , планування , здійснення управління бухгалтерською діяльністю підприємства відповідно до чинного законодавства України та нормативно-правових актів , що визначають діяльність підприємства .
•Забезпечення ефективного використання ресурсів, застосовувати сучасні бухгалтерські технології, вдосконалення механізмів господарювання.
•Забезпечення дотримання встановлених єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності.
•Організація контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
•Ведення обліку операцій зв’язаних з розрахунками з працівниками.
•Участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачами і відшкодуванням втрат від нестач, крадіжок і псування активів підприємства.
•Забезпечення перевірки організації бухгалтерського обліку і складання звітності підприємства.
•Розроблення посадових інструкцій , розподіл службових обов’язків і поточних завдань.
•Розробка , складання та доведення до відома підпорядкованого персоналу наказів, розпоряджень та інструктивно-методичних вказівок з питань бухгалтерської діяльності підприємства, та забезпечення їх своєчасне виконання.
•Вдосконалення свого професійного рівня.

•Забезпечення своєчасного розгляду пропозицій, скарг та заяв працівників підприємства в рамках своєї компетенції.

Бухгалтер, сумісництво

з 05.2012 по 12.2018 (6 років 7 місяців)
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Інспектор з кадрів, сумісництво

з 01.2006 по 01.2010 (4 роки)
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Економіст

з 09.2000 по 10.2019 (19 років 1 місяць)
КП «Гадяцький обласний туберкульозний санаторій» ПОР, Гадяч (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
-Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат.
-Контроль та аналіз виконання виробничих та планово-економічних показників.
-Фінансове планування та бюджетування.
-Фінансовий аналіз господарської діяльності підприємства.
-Економічний аналіз господарської діяльності, виявлення можливостей зменшення витрат.
-Підготовка договірних зобов'язань, оформлення дозволів та лімітів, підготовка та звітність в сфері поводження з відходами, їх облік , звітування і сплата податків до відповідного органу.
-Складання кошторису, бюджетного запиту , фінансового плану та калькуляції послуг.
-Управлінський облік,укладення колективного договору, складання штатного розпису, створення та робота з первинними документами, розробка посадових інструкцій, кадрове оформлення прийому , звільнення та переміщення працівників , повна процедура скорочення штатної чисельності .
-Складання періодичної статистичної звітності та її здача .
-Контроль за виконанням плану роботи підприємства
-Складання річного плану закупівель
-Участь в проведенні процедур закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти , робота з класифікатором товарів та послуг.
-Формування, ведення нормативної інформації, для оброблення даних.
-Досвід підготовки та підписання контрактів;
-Знання податкового законодавства та навички ведення податкової звітності в сфері податків ,поводження з відходами та надрами
-Облік та розрахунок витрат, пов'язаних з наданням приміщень в оренду.
-Нарахування заробітної плати ( лікарняних , відпускних ) згідно чинного законодавства та звітність ( персоніфікація , І ДФ, заявки на оплату лікарняних до фонду, статистична звітність та надання різноманітних довідок за вимогою)
-Облік матеріалів, списання та інвентаризація.
-Спрощення роботи та економія часу завдяки складанню розрахунків в Excel.

Освіта

Полтавський технікум м'ясної промисловості

Технологія м'ясних та птахопродуктів, технік-технолог, Полтава
Середня спеціальна, з 1985 по 1988 (2 роки 6 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

МП "Ватек" Школа ринкової економіки

1993, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet M.E.Doc Email Робота з оргтехнікою Робота з факсом Робота з принтером Робота з ксероксом Бест-Звіт Поштовий клієнт Знання податкового законодавства, бухгалтерського та фінансово Навик розробки, впровадження та ведення управлінського обліку. Аналіз, планування фінансово-господарської діяльності Планування і контроль виконання бюджетів Ведення переговорів, праця в команді, управління персоналом

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Департаментом охорони здоров'я присвоєно І кваліфікаційну категорію економіста та І кваліфікаційну категорію бухгалтера .

Особисті якості :
відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, самоорганізованість, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, аналітичний склад розуму, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її, легкість в спілкуванні з людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: