Резюме від 21 березня 2024 Файл

Анжела

Оператор call-центра

Вік:
40 років
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Мініч Анжела Валеріївна
27.06.1983 р.н.
м. Кропивницький, тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: пошук цікавої роботи у стабільній компанії, де можна ефективно застосувати свій досвід та навички.

Сфера діяльності: online надання послуг підтримки телефонуючим – оператор кол-центру, обробка запитів, інформування, консультування, продажі – оператор контакт-центру (медицина, фармацевтика, охорона здоров'я, облік, менеджмент)

Освіта:
вища
«Кіровоградський інститут регіонального управління та економіки», економічний факультет, спеціальність – бухгалтерський облік і аудит (диплом спеціаліста 2006р.)
середня спеціальна
Кіровоградський медичний фаховий коледж імені Є. Й. Мухіна, спеціальність «Сестринська справа» (диплом спеціаліста 1991р.)

Навчання (курси, третінги, сертифікати):
• Навчальний курс Профі-центру для аутсорсингових call-центрів (2016р.)
• Комп'ютерні курси удосконалення КЗ КОІППО ім. В. Сухомлинського «Цифрові інструменти, інформаційно-комунікаційні технології – дистанційні навчальні платформи, вдосконалення навичок Excel, МS Office, Power Point» (2019 р.)

Досвід роботи:
09.2019-2024 рр. - Кіровоградський медичний фаховий коледж ім. Є.Й. Мухіна – інспектор з кадрів обліку студентів.
Обов'язки та навички: оператор ЄДЕБО - єдиної державної електронної бази, діловодство, звітність в системі Excel.

09.2017-05.2019 - Туристична агенція «Anex tour» - менеджер з туризму.
Обов'язки та навички: активне спілкування з клієнтом, інформування, повний туристичний, фінансовий супровід щодо надання туристичних послуг. Ефективний нетворкінг, навчання, професійний розвиток. Робота в електронній системі СРМ, облік в платіжній системі компанії, висока відповідальність, стресостійкість.
06.2014-09.2017 - Управління охорони здоров'я Кіровоградська міськрада - керівник інформаційно-аналітичного відділу.
Обов'язки та навички: контроль роботи, перевірка звітності, формування планів, статистичних показників, звітів, графіків, оперативних даних, презентацій (Power Point).
03.2016-08.2017 - Компанія ФАРМА ПЕРСОНАЛ, контакт-центр -
оператор колл-центру аптечної мережі (віддалений доступ).
Обов'язки та навички: прийом вхідних дзвінків, надання інформації щодо продукції та послуг компанії, консультації клієнтів щодо асортименту фармацевтичних препаратів, медобладнання аптечної інтернет-мережі. Правильне мовлення, увага, швидкість, оперативний пошук інформації. Обробка запитів клієнтів з сайту компанії. Знання основних фармацевтичних груп препаратів, форм та дозування.
07.2015-03.2016 - Компанія активних інтернет-продажів - оператор call-центру, менеджер з продажу (інтернет).

03.2012-06.2014 - (ГУС) Головне управління статистики у Кіровоградській області – головний спеціаліст-економіст відділу статистики населення (держслужбовець).
Обов'язки та навички: звітність у середовищі MS Excel, обробка та шифрування медичної документації (медичне свідоцтво про смерть) за діагнозами згідно міжнародного класифікатора МКХ-10, формування показників населення, знання державного законодавства.

12.2000-01.2012 – (КНП КОФПМЦ КОР) Кіровоградський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр - медична сестра/статистик організаційно-методичного відділу 2-ї кваліфікаційної категорії.
Обов'язки та навички: статистична медична звітність, облік медичних препаратів в системі закладу та облік фармацевтичних препаратів «Товариства Червоного Хреста України» в межах програми гуманітарної допомоги.

Особисті якості: відповідальність, дисципліна, пунктуальність, порядність, комунікабельність, стійкість у стресових ситуаціях, винахідливість, здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях, високий рівень працездатності, легко навчаюсь.

Професійні навички: понад 12 років досвіду роботи на посаді медичної сестри, обізнаність у ЛЗ та медичній продукції, ПК на рівні впевненого користувача (МS Office, Excel, Internet, Gmail), навички роботи оператором coll-центру мережі інтернет-аптек.

Додаткова інформація: громадянство – Україна, сімейний стан - незаміжня, українська, російська мова – вільне володіння, англійська – pre intermediate, посвідчення водія - категорія В.

Схожі кандидати

Оператор call-центру, адміністратор
13500 грн, Кропивницький

Оператор call-центру, продавець, касир
Кропивницький

Оператор call-центра
Кропивницький

Оператор call-центра
Кропивницький

Оператор колл-центра
3500 грн, Кропивницький

Оператор call-центра
11000 грн, Кропивницький

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: