Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Marina

Директор магазину

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марина Чекал
Директор магазину роздрібної
мережі

Контактна Ціль
інформація Можливість застосування свого професійного досвіду на посаді
20.03.1987 директора магазину.
Приладний 4, 01001, Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта Досвід роботи
2002-2006р ЧПТ [18.06.2008] – [20.05.2010]
Черкаси продавець непродовольчих товарів • ТОВ «АЛЛО» м. Черкаси
диплом бакалавра з відзнакою
[20.05.2010] – [20.08.2014]
технік — технолог
[Заступник директора магазину 3.0 формату] • ТОВ «АЛЛО»
м. Черкаси
додаткова освіта
Тренінги:
[01.10.2014] – [30.04.2017]
Наставництво і коучинг [Директор магазину 3.0 формату] • ТОВ «АЛЛО» м. Київ
Системне мислення
Лідерство [01.05.2017] – [31.03.2019]
Управління змінами [Директор філіалу] • ТОВ «АЛЛО» м. Київ

Зовнішні тренінги [01.04.2019] – [01.04.2024]
[Директор магазину формату Allo Max] • ТОВ «АЛЛО» м. Київ
-“Оратор за 2 дні” Дмитро
Бузовський (тренер по
презентаціям, перемовинам та Ключові обов’язки і досягнення
публічним виступам)
-Участь у проєктах із -Створення команди для отримання найкращих результатів
зовнішнім коучем Андрій
Некрасов та внутрішнім коучем -Підбір, навчання, адаптація, мотивація, управління і розвиток
персоналу
Ольга Базарна (отримання 1го
місця у компанії по показнику) -Підвищення лояльності покупців
-Проходження “Майстерні
досягнень” від Сергій Жарков -Складання і реалізація дій для виконання планів продаж по KPI
Щорічне проходження та фокусних показників
Асесменту з ассесорами Топ
менеджменту компанії, -Аналітика продажів
отримання зворотнього зв’язку -Забезпечення виконання стандартів обслуговування,
і високих оцінок по мерчендайзингу, касової дисципліни, сервісного
компетенціям обслуговування, внутрішніх правил і процедур компанії.
Основні навички Комунікативні навички
Відповідальність Вміння визначати цінності і переконання
Вміння розв’язувати проблеми Вміння знаходити підхід до людей
Самомотивація Вміння критично мислити
Управління часом Вміння надавати розвиваючий зворотній зв’язок
Лідерські якості

Додаткові навички Лідерські здібності
Впевнений користувач пакету Під моїм керівництвом підлеглі самостійно керують своєю
Microsoft Office роботою і відмінно її виконують, без необхідності постійно мені
1С:Підприємство 8.3 звітувати.
При зміні своєї посади, залишала від себе сформовану команду,
з кадровим резервом на мою позицію, та замісників.

Рекомендації
Будуть надані на вимогу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: