Резюме від 29 квітня 2024 Файл

Наталія

Податковий консультант, головний бухгалтер

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Заровна Наталія Володимирівна
Дата народження: 15.09.1978 Номер
телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рівень заробітної плати від 55 000 грн.

Мета: Використання набутих навиків, професійний розвиток.

Освіта вища:

01.2011- 01.2012 Київський Національний університет технологій і дизайну

Спеціальність бухгалтерський облік і аудит, ступінь магістр

09.2006 – 02.2009 Київський Національний університет технологій і дизайну

Спеціальність бухгалтерський облік і аудит, ступінь бакалавр

09.1996 - 06.1998 Чернігівський Механіко-технологічний технікум

Спеціальність бухгалтерський облік і аудит, ступінь молодший спеціаліст

Додаткова освіта:

Наявність сертифіката ACCA DipIFR;

Відвідування семінарів з бухгалтерського та податкового обліку;

Англійська мова рівень Intermediat;

Іспанська мова рівень Intermediat.

Досвід роботи:
2022 - 2024 ДП "Вайллант Група Україна" головний бухгалтер;

2016 - 2022 ДП "Вайллант Група Україна" заступник головного бухгалтера;

2012 – 2016 ТОВ «Веон Плюс», готель Radisson Blu Podil, посада бухгалтер-
ревізор;

2009 – 2012 ТОВ «БК «Квадр» (Президент-Готель), посада провідний
бухгалтер;

2008 – 2009 ЗАТ «Президент-Готель», посада провідний бухгалтер;

2008 – ТОВ «Медіа-Трейд Україна», посада провідний бухгалтер;

2007-2008 «Київ ЗНДІЕП», посада бухгалтер.

Професійні навики:

Складання та подання фінансової звітності всі форми;

Складання і подання декларації з ПДВ. Нарахування податкових
зобовязань з ПДВ, нарахування умовних податкових зобов’язань,
відображення в обліку податкового кредиту з ПДВ. Контроль відображення в
обліку операцій з ПДВ. Взаємодія з податковими органами при перевірках;
контроль реєстраційного ліміту з ПДВ, всі витяги з електронного кабінету;

Складання та подання декларації з податку на прибуток; розрахунок
відстрочених податкових активів та зобов’язань;

Складання та подання звіту про контрольовані операції, розрахунок
показників рентабельності; обґрунтування ділової мети, знання ТЦУ;

Складання та подання декларації з податку на доходи фізичних осіб,
звіту з ЄСВ;

ЗЕД - імпорт товару, контроль собівартості товару, проведення
додаткових витрат, котроль за формуванням собівартості товарів, імпорт
послуг, експорт, реекспорт, нарахування податкових зобов'язань та
податкового кредиту з ПДВ при імпорті послуг; договори, первинні
документи ЗЕД, щомісячна звірка з нерезидентами;

Нарахування резервів, дисконтування довгострокових позик,
довгострокових зобов’язань;
Складання управлінських звітів;

Складання та подання всіх статистичних звітів;

Перевірка та погодження договорів;

Досвід роботи у системі Клієнт-банк, взаємодія з банками;

Досвід нарахування заробітної плати, розрахунки з підзвітними
особами;

Знання касової дисципліни;

Контроль відображення в бухгалтерському обліку операцій за
розрахунками з покупцями та постачальниками; доходів майбутніх періодів,
витрат майбутніх періодів, контроль доходів та витрат;

Знання обліку ТМЦ, МНМА, основних засобів, нематеріальних
активів;

Проведення інвентаризацій товарів, ОЗ, МНМА, дебіторської,
кредиторської заборгованостей, нарахування резерву сумнівних боргів;
інвентаризація всіх рахунків бухгалтерського обліку;

Щомісячне закриття періоду; переоцінка валюти; контроль
правильності відображення в обліку всіх операцій.

Підготовка завдань для програмістів по автоматизації процесів в
обліку;

Впровадження нових процесів в обліку, з останніх процес підготовки
звітності в форматі SAF-T;

Розробка внутрішніх положень та політик, впровадження електронного
документообігу;

Взаємодія з податковими органами, аудиторами під час аудиторських
перевірок, підготовка запитів та відповідей на запити;

Досвід роботи в міжнародній компанії:

Досвід роботи в закладах громадському харчуванні;

Відмінне знання бухгалтерських проведень; національних стандартів
бухгалтерського обліку; міжнародних стандартів бухгалтерського обліку
податкового обліку;
Знання програм: 1С: Підприємство 8.3, 1С: Підприємство 8.2, 1С:
Підприємство 8.1,, 1С 7, M.E. Dok, Клієнт Банк, SAP, Micros Fidelio Pos
Configurator, Materials Control, Компас- фронт, Отель-3, Word, Excel.

Професійні якості: Знання національних ПСБУ та МСФЗ, податкового
законодавства, вміння працювати з великими обсягами інформації, вміння
працювати в режимі багатозадачності.

Особисті якості: аналітичний склад розуму, відповідальна,
пунктуальна, комунікабельна, стресостійка, порядна, готова до навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: