Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Ольга

Економіст з праці

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Процикова ОльгаСергіївна

Начальник відділу організації праці та заробітної плати

Повний робочий день.
Вік: 41рік
Місто: Київ, Львів

Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ель.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід:
КП НBК "ІСКРА" УКРОБОРОНПРОМ"

З 06.2022 по теперішній час

Провідний інженер з організації трудових процесів та оплати праці
Ведення обліку показників праці та заробітної плати, їх аналіз та складання встановлених звітів
(статистичний звіт про заробітну плату 1-ПВ, кадровий звіт). Розрахунок і планування фонду
заробітної плати підприємства, аналіз її витрат і порівняння з фактом. Робота з формування та
ведення бази даних про заробітну плату, чисельність та категорії працівників.

ТОВ«АСКОМСЕРВІС»

з 10.2020 по 02.2022
Інженер з організації та нормування праці
Облік виробництва, розрахунок заробітної плати, відрядної та почасової роботи, нарахування
відпускних, пільг та компенсацій. Розрахунок премій, надбавок та коефіцієнтів до заробітної
плати.

ПрАТ«Азовзагальмаш»

з 10.2003 по 09.2020

Начальник Бюро праці та заробітної плати
з 02.2017 по 09.2020

Організація обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, відрядної оплати, погодинної,
відрядної премії. Нарахування та нарахування премій, додаткових премій та коефіцієнтів для
працівників з відрядною індивідуальною винагородою. Ведення штатного розпису, контроль за
правильністю встановлення посадових окладів та тарифних ставок

Провідний економіст з праці
з 06.2005 по 02.2017

Організація обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, відрядної та
почасовоїнарахування заробітної плати, нарахування та нарахування премій. Оформлення
лікарняних,відпусток,наказівпро прийоміпереведення, переведенняпрацівників.

Секретар-друкарка
з 10.2003 по 06.2005

Ведення діловодства. Планування робочого дня керівника.

Освіта

Харківський інститут бізнесу та менеджменту.
Економіка, Менеджмент організацій, вища, з 09.2000 по 06.2005

Загальноосвітня школа з профільним навчанням No4, м.Маріуполь
Фізико-математичний клас, середня з 09.1990 по 06.2000
Професійні та інші навички

Знання вимог КЗпП, основ та принципів нарахування заробітної плати, порядку
встановлення посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів до заробітної плати,
нарахуванняпремій.
Підготовка звітів, основні принципи планування на підприємстві.
Облік руху персоналу, найму, звільнення та переміщення персоналу.
 Володіння комп'ютером на рівні досвідченого користувача.
MS Office, Інтернет, електронна пошта, інші внутрішні програми підприємств.

Більшеі нформації
Дружолюбна, доброзичлива, комунікабельна, дисциплінована, великий досвід роботи у колективі.
Люблю працювати із цифрами.
Готова розвиватися та отримувати нову інформацію якомога швидше

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Економіст з праці та заробітної плати
25000 грн, Київ

Экономист по труду, нормировщик, кассир
16000 грн, Київ, Лубни

Экономист по труду
Київ, Обухів, Українка

Економіст з праці
Київ, Дистанційно

Економіст, інженер з нормування праці
25000 грн, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: