Резюме від 28 березня 2024 Файл

Владислав

VoIP-інженер

Вік:
26 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Алферов Владислав Олегович
Повна зайнятість.
Дата народження: 15.02.1998
Місто: Дніпро
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Незакінчена вища освіта (бакалавр). Дніпровський національний університет ім. О.
Гончара.Спеціальність "Право". 2015-2019.

Досвід роботи:
2017 - 2018 "Simply Contact", проект "Розетка", посада - агент.
До моїх обов'язків входило:
• Продаж побутової техніки та консультування клієнтів;
• Оформлення замовлень;
• Узгодження з клієнтом часу доставки, пізніше погодження з водієм терміну
та маршруту доставки.

2018 - 2019 Simply Contact, проект «Міжнародні авіалінії України».
До моїх обов'язків входило:
• Допомагати клієнтам у будь-яких питаннях, пов'язаних з пасажирськими
авіаперевезеннями (бронювання, оформлення квитків, їх зміна та
повернення);
• Ведення листування з пасажирами та співробітниками інших авіакомпаній;
• Допомога молодшим агентам;

2019 – 2020 sp. z oo Lexi bud
До моїх обов'язків входило:
• монтаж промислових систем вентиляції повітря;
• Ведення комунікації із замовником;
• Переклад ТЗ для колег без знання польської мови;
2020 – 2022 sp. z oo Technika Wink
До моїх обов'язків входило:
• Посилення аварійно-небезпечних конструкцій дахів;
• Ведення комунікації із замовником, співробітниками охорони та безпеки
праці;
• Робота у повністю польськомовному колективі;

2022 – 2023 Yellowstone

• Робота в Службі підтримки
• Робота з запереченнями клієнтів
• Консультація щодо продукту
• Допомога у вирішенні питань клієнтів, у тому числі й технічного характеру
• Вирішення питання та відповідь у найкоротші терміни

2022 – 2023 E-Soft

• Системний Адміністратор/Voip-інженер
• Адміністрування, створення та налаштування мереж, локальних, віддалених
на базі routerOS, налаштування DHCP, DNS, proxy
• Адміністрування та розгортання телефонії на базі Asterisk з freePBX/a2billig
• • Розгортання RDP на VMware ESXi, адміністрування RDP, налаштування
мереж під них
• • Ведення документації та звітності
• Технічна підтримка 1-го-3-го рівнів
• Розгортання та адміністрування серверів на Nix системах
• Підтримка та доробка власних CRM систем компанії та клієнтів.
• Налаштування та підтримка ПК клієнтів на Windows, Mac OS, Linux
• Вирішення питання та відповідь у найкоротший термін

2023 – 2024 Tap-OK

• Системний Адміністратор/Voip-інженер
• Організації стабільної роботи телефонії, комунікация з провайдерами, пошук
і пікдлюченя потрібних номерів.
• Забезпечення і реалізація безпекової політики компанії
• • Створення і налаштування VPN, їх маршрутизація, контроль виконання
співробітниками компанії
• • Ведення документації та звітності
• Технічна підтримка 1-го-3-го рівнів
• Розгортання та адміністрування серверів на Nix системах
• Налаштування та підтримка ПК клієнтів на Windows, Mac OS, Linux
• Контроль фінансових витрат, балансів, пошук нових рішень з метою
економії.
Додаткові навички:

• Навички роботи з комп'ютером, впевнений користувач пакету MS Office та
сервісів Google;
• Високий рівень у навичках комунікації у сфері клієнтської підтримки;
• Знання у сфері пасажирських авіаперевезень;
• Великий досвід роботи з запереченнями та проблемними клієнтами
• Вільне володіння Jira Service Desk, Amadeus, CRM, різними видами методів
комунікації з клієнтами (BPM, Uassist), Основи MySql, HTML+CSS, загальне
розуміння принципів роботи програмного коду. Розуміння та використання
основ контейнеризації через Doker.
• Володіння польською на рівні B2;
• володіння англійською на рівні B1;

Про себе:
• Аналітичний склад розуму
• Відповідальність
• Орієнтованість на результат
• Проактивність та ентузіазм у новій справі
• Стресостійкість

Мій попередній досвід роботи дав мені безцінні навички. Вміння чітко розуміти
суть звернення користувачів, у тому числі конфліктних. Швидко та якісно
освоювати великі масиви інформації. Проживання у Польщі значно покращило
знання мови на практичному рівні та вміння швидко адаптуватися до середовища та
колективу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: