Аліна
Помічник, асистент керівника, офіс-менеджер
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10571216
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 08 листопада 1987 року
Місце проживання: м. Київ, проспект Оболонський
Контактний телефон: [
E-mail: [
Цілі
Отримати роботу на посаді помічника (асистента) керівника
Освіта
2005-2010 рр.
Харківський національний аграрний університет ім.
В.В. Докучаєва
Спеціальність: Економіка підприємства
Магістр, диплом з відзнакою
Додаткова освіта
06.2021-01.2022 рр.
10.2016-01.2017 рр.
STEP IT ACADEMY курс «Integrated internet marketing»
Вивчення різних digital-інструментів просування: PPC, SEO, SMM, робота з аналітикою в Google Analytics, звітами в Google AdWords.
Центр управлінського консалтингу «Софія»
Курс «НR-GENERALIST». Навчання основним технологіям пошуку та підбору персоналу, вивчення основних бізнес-процесів (адаптація, оцінка, мотивація, навчання персоналу).
Ключові компетенції
Участь у підготовці та проведенні засідань оперативного штабу мобільного реагування на випадки порушень прав землевласників і землекористувачів.
Участь в організації та проведенні міжнародної агропромислової виставки «Agro».
Участь у розроблені регіональних угод, організація роботи з їх впровадження.
Досвід роботи
09.2010 – по сьогодні
Департамент агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації.
Посада: головний спеціаліст відділу економічного аналізу, розвитку аграрного ринку та трудових відносин управління соціально-економічного розвитку.
Функціональні обов’язки:
• моніторинг, аналіз та підготовка звітів щодо фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств агропромислового комплексу;
• забезпечення проведення економічного аналізу розвитку агропромислового комплексу області, ефективності виробництва;
• здійснення контролю, аналізу цінової ситуації на аграрному ринку;
• розробка пропозицій та заходів щодо підвищення ефективності с/г виробництва та покращення роботи підприємств агропромислового комплексу області;
• підготовка та проведення нарад, зустрічей,
• підготовка довідок, презентацій;
• ведення протоколів засідань, зборів;
• підготовка наказів,розпоряджень керівника;
• планування та ведення робочого дня керівника;
• ведення документообігу та ділової переписки з організаціями;
• контроль вхідної та вихідної документації.
10.2016 р. – 01.2017 р.
Стажер у центрі управлінського консалтингу «Софія»
Робота над закриттям вакансії на базі центру «Софія». Застосування різних методів підбору персоналу, скринінг, проведення співбесід.
Досягнення: за короткий час підібрала відповідних кандидатів.
Додаткові відомості
Знання іноземних мов – англійська;
Досвідчений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Google Workspace );
Вміння роботи з Google AdWords;
Вміння роботи з Google Analytics - аналіз, висновки, рекомендації;
Навички роботи з великим об'ємом інформації.
Особисті якості
Відповідальність, організованість, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, системність.
Схожі кандидати
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Київ