Резюме від 28 березня 2024 Файл

Наталя

Державний службовець, начальник відділу, HR-менеджер, рекрутер

Вік:
46 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталя Кокотова Освіта
Державний службовець
вища вер 1994 - черв 1999
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний
університет імені Вадима Гетьмана", Кривий Ріг
Правознавство, юрист-економіст

Зайнятість

слідчий жовт 1999 - жовт 2003
МВС України, Кривий Ріг
Виконання усіх слідчих дій згідно з КПК України. Проведення допитів,
Наталя опитування свідків і т.п.

Начальник відділу державної реєстрації груд 2011 - лют 2016
Наталя Кокотова речових прав на нерухоме майно
реєстраційної служби Криворізького
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») міського управління юстиції у
Дніпропетровській області
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Головне управління юстиції у Дніпропетровській області, Кривий Ріг
Керування відділом штатною чисельністю 25 осіб. Взаємодія з державними
та комунальними підприємствами з питань надання та отримання інформації
вул.Генерала Петрова 65078
щодо нерухомості. Представництво інтересів відділу в судах, юридичне
супроводження справ відділу. Контроль за додерженням строків реєстрації.
21 жовтня 1977 р.
Державний реєстратор речових прав на лют 2016 - трав 2019
категорія В нерухоме майно
КП ДОР "Криворізьке БТІ", Кривий Ріг
Робота в електронному реєстрі Міністерства юстиції. Державна реєстрація

Навички нерухомості, аналіз правоустановчих документів, технічною документації.
Реєстрація договорів купівлі-продажу, дарування та інш.

Знання законодавства і начальник відділу рекрутингу бер 2020 - Нинішній
правил державного Одеська філія Одеського обласного центру зайнятості, Одеса
управління. Вміння Аналіз ринку праці. Взаємодія з роботодавцями, державними та
ефективно комунікувати комунальними структурами. Проведення масових заходів, направлених на
та спілкуватися з працевлаштування безробітних та укомплектування вакансій. Ведення
громадянами, колегами власно-створенного телеграм-каналу вакансій центру зайнятості.
та керівництвом. Навички
аналізу та прийняття
рішень на основі
об'єктивних даних. Етика
та професійна здатність
діяти у відповідності до
законів та стандартів.
Аналітичне мислення та
здатність до
інноваційного мислення
для вирішення складних
проблем. Організаційні
здібності та уміння
пріоритизувати завдання.
Здатність до навчання та
постійного професійного
розвитку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: