Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Oksana

Менеджер по персоналу

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Khrushch Oksana
Фахівець по роботі з персоналом

40 000 грн (договірна)
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік: 42 роки
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Київ, Дистанційно

Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи
Фахівець по роботі з персоналом
з 02.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
МХП-Рітейл, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Пошук і підбір персоналу. Введення табеля магазинів для начислювання ЗП. Оформлення
і звільнення працівників в Електронному кабінеті. Реєстрування ФОП, створення ЕЦП для
працівника. Введення всієї кадрової документації ФОП (Трудовий договір, Наказ про
прийом на роботу, Наказ про звільнення, Посадова інструкція працівників). Робота в
Партнерсі (підписання актів, документів). Робота в Чекбоксі ( перевірка відкриття змін в
магазині, вигрузка актів, звітів, рахунків). Підготовка документів для укладення договорів
інкасації для ТТ (договір, опитувальник, підготовка особистих документів ФОП)

Менеджер по персоналу
з 09.2016 по 02.2022 (5 років 5 місяців)
Япона хата, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Робота в 1С и iiko (прибуткові і видаткові накладні,акти списання, інвентерізація, введення
працівників, звільнення, тарифна сітка, нарахування ЗП, реалізація продажів, ведення
табеля працівників), пошук і підбір персонала (написання текстів и разміщення вакансій,
активний пошук кандидатів, проведення співбесід, оцінка кандидатів), моніторинг ринку
праці, участь у розробці та реалізації програм оцінки, адаптація і розвиток персонала.
Розробка і перевірка тестових завдань для кандидатів и.т.д..

Керуючий кафе
з 05.2009 по 09.2016 (7 років 4 місяці)
Япона Хата, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
1.Координація та управління всіма аспектами ресторану:
-фінансова діяльність ресторану
-аналіз даних, створення плану продажів на місяць
-щомісячне планування бюджету, управління бюджетом
-щоденний контроль фінансових показників закладу, виконання планових
бізнес-показників
-звітність за результати
-взаємодія з контролюючими органами
-розробка для впровадження стратегій залучення нових гостей
-переобліки
-замовлення, закупка продуктів
2.Навчання, розвиток:
-Розвиток ключових компетенцій Junior assistant manager (орієнтація на досягнення
результату, командне лідерство, планування, системність, розвиток підлеглих)
-підбір та адаптація персоналу
3.Контроль дотримання стандартів компанії:
- контроль якості продукції
- контроль якості обслуговування клієнтів
4.Контроль ведення касової дисципліни
5.Розробка схеми премії для персоналу всієї мережі, розробка допоміжних інструкцій для
прийому замовлень, розробка чек листів для підготовки до акційних днів.
6. Додатковий напрямок в компанії- маркетинг:
- Є фільтром прийняття рішень по впровадженню маркетингових проектів
-Прогноз ефективності тих чи інших проектів
-Розробка ідей для реклами, для оформлення фасадів закладу, рекламних бордів
-Розміщення реклами

Бармен, адміністратор
з 05.2001 по 05.2007 (6 років)
Ресторан "Пітер", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Прийом заказів, розрахунок гостів, приготування напоїв, коктелів, приготовлення кальяна.
Навчання, контроль офіціантів, дотримання стандартів обслуговування. Дотримання
порядку ведення РРО. Контроль продукції на барі, ведення переобліку, закупка товарів..

Освіта
Колледж им. Руднева
Социальный педагог, психолог, Путивль
Незакінчена вища, з 1998 по 2001 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати
"Администратор ресторана"
2009

Знання і навички
1С, Битрикс24, iiko, Partners, Електронний кабінет, Чекбокс, Пенсійний фонд, реєстрування
ФОП, створення ЕЦП.

Рекомендації
Глінкіна Анна Олександрівна
HR- директор, Япона хата
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Додаткова інформація
Трішки про себе:
по- перше, я не виглядаю на свій вік!
по- друге, найду вихід з любої конфліктної ситуації!
Володію високою працездатністю, умію працювати в режимі багатозадачностіі в команді,
маю розвинуті організаторські і управлінські здібності. Велике бажання розвиватися і
навчатися новому.
Шукаю офісний графік роботи!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: