Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Алексей

Менеджер проєктів

Вік:
44 роки
Місто:
Буча

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Туркін Олексій Вікторович
43 роки

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1997-2003 – Київський національний університет ім. Т.Шевченка, хімічний
факультет, органічна хімія, магістр

1994-1997 – Український фізико-математичний ліцей Київського університету
ім. Т.Шевченка

Досвід роботи:
2020-2021 – ПАТ «Фармак»

Начальник сектору управління матеріалами (департамент R&D)

Основні обов’язки:

Організація та управління роботою сектора. Постановка завдань спеціалістам
та контроль їх виконання на проміжних етапах. Визначення пріоритетів,
враховуючи план фармацевтичної розробки. Забезпечення безперебійного
руху сировини та матеріалів, обладнання та документообігу по усьому
департаменту. Контроль належного прийому, зберігання, видачі та списання
матеріалів та обладнання. Контроль своєчасного замовлення сировини та
матеріалів, поставок, виписки та подачі в лабораторії та виробничі цехи для
розробки та напрацювання досліджуваних серій. Контроль залишків ТМЦ на
складах та підзвітах, їх відповідності термінам придатності та специфікаціям.

Оперативне вирішення всіх питань за напрямом роботи Сектора. Звітність,
підготовка презентацій за результатами роботи сектору. Підбір та навчання
персоналу, допомога в адаптації. Участь у щотижневих нарадах департаменту
R&D.
2014-2020 – ТОВ «НВП «Укроргсинтез»»

Менеджер з продажу (експорт, США, Європа, Азія)

Основні обов’язки:

Повний цикл супроводу продажів (зі складу /під замовлення) від першого
контакту з клієнтом до виставлення рахунків, контроль оплати.
Консультування клієнтів про якість продуктів, умов транспортування та
зберігання, цінах, термінах поставки та умов оплати. Прийом та введення
запитів та замовлень у внутрішню CRM систему, контроль їх виконання на
кожному етапі (аналіз якості, підготовка зразків, фасування, допомога у
митному оформленні, відправка як безпосередньо, так і через закордонні
офіси, контроль проведення платежів).

Ведення переговорів щодо довгострокового співробітництва (на 1-2 роки),
підготовка, обговорення з клієнтом первинних варіантів договорів, їх
погодження з юридичним відділом та відділом маркетингу та фінансів.

Аналіз ринку відповідного напрямку, світових трендів та діяльності
конкурентів. Комунікація з науковим та виробничим відділами, оперативне
вирішення питань. Повна інформаційна та технічна підтримка клієнта,
комунікація та координація з супутніми відділами (контроль якості, логістика,
маркетинг та фінанси, закордонні офіси).

Вирішення спірних питань з клієнтами, враховуючи їх аргументи і відстоюючи
інтереси компанії. Робота з претензіями, прийняття оперативних рішень з
огляду на всі обставини та ступінь відповідальності кожної зі сторін
(компанія/перевізник/клієнт/банк). У тому числі, і сфери відповідальності
кожного відділу всередині компанії.

Знання мов:
Українська та російська: вільно.

Англійська: розмовна – вище середнього, письмова – значно краще (досвід
ділового листування 10+ років).
Комп’ютер:
Windows, MS Office, Outlook

Google, Skype, Viber, Telegram, Zoom, MS Teams.

ISIS Base/Draw, ADVASP, ChemOffice

SAP

Хобі:
Прогулянки на свіжому повітрі, читання гарних книг, шахи, гітара.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: