Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Володимир

Фасіліті-менеджер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Заболотній Володимир Вікторович
Дата народження - 01.01.1982
Сімейний стан: одружений
Водійські права категорія «А, В, С»
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Про себе
Ассет-менеджер з 6-річним досвідом роботи в компанії Ашан Гіпермаркет Україна, одній з найбільших
рітейлерів в країні. Відповідальний за управління портфелем з 26 торговельних центрів, загальною
площею понад 350 тис. кв. м. Цілеспрямований та націлений на результат професіонал з підтвердженим
досвідом в управлінні активами, нерухомості, координації проектів та орендних відносин. Маю великий
досвід у веденні переговорів, бюджетуванні та стратегічному плануванні. Маю високий рівень
комунікаційних, переговорних та аналітичних навичок. Вільно володію англійською мовою, з творчим
підходом до вирішення проблем.

ДОСВІД РОБОТИ
08.2017 - Auchan Retail Київ
Asset manager

❖ Ініціював та реалізовував проєкти з модернізації, реорганізації торговельних центрів, спрямовані на
підвищення їх привабливості та конкурентоспроможності.
❖ Стратегічно планував, розробляв та втілював стратегію розвитку та план роботи з управління
активами і розвитку мережі, враховуючи цілі та пріоритети компанії
❖ Координував роботу відділів оренди, маркетингу, технічного, юридичного супроводу та фінансового
контролю забезпечуючи їх взаємодію, інформованість та високу якість виконання завдань.
❖ Розробляв та впроваджував стратегії залучення, утримання та розвитку орендарів, враховуючи
специфіку ринку, конкуренцію та потреби цільової аудиторії.
❖ Підготовлював та укладав орендні договори, контролював їх виконання, вирішував конфліктні
ситуації та скарги.
❖ Бюджетував, планував, контролював доходи та витрати від орендної діяльності, забезпечуючи її
ефективність та прибутковість.
❖ Аналізував фінансові показники торговельних центрів, такі як орендна ставка, вакансія, оборот,
прибуток, ROI, NPV, IRR та підготовка звітності.
❖ Проводив моніторинг ринку оренди, вивчав тенденції, прогнози та перспективи розвитку.
❖ Встановлював довгострокові партнерські відносини з ключовими орендарями та орендодавцями.
❖ Брав участь у пошуку та оцінці потенційних локацій для розширення мережі торговельних центрів.
❖ Фінансове та операційне планування, робив з дебіторською заборгованістю координація роботи
відповідних відділів
❖ Реалізував проект оптимізації та більш ефективного використання комерційної нерухомості, що
дозволило збільшити дохід від оренди та зменшити витрати.
❖ Економічно моделював новий формат, моделював інвестиційні проекти, оцінював їх фінансову
атрактивність та рентабельність.

08.2016 - 08.2017 lifecell Київ
Експерт з комерційної нерухомості
❖ Управляв комерційною-адміністративною нерухомістю компанії.

❖ Проводив підбір приміщень для розміщення Database.

❖ Реалізував аудит роздрібної мережі компанії, оптимізував неефективні локацій.

❖ Розробив стратегіїю розвитку для побудови більш ефективної роздрібної мережі.

❖ Розробив систему оцінки приміщень, при підборі для торгової команди.

❖ Робота з регіональними підрозділами, представниками інших дирекцій з питань, пов'язаних з
орендою місць під базові станцій, офіси та управління відповідною нерухомістю.
❖ Запровадив систему оцінки і підбору локацій, організація тендерів.

❖ Коучинг торгової команди з питань оренди; координація їх роботи в процесі укладення договорів
оренди.
❖ Впровадив аналіз на основі бази даних сайтів та їх трафіку 2G, 3G, data для визначення кращої
локації для відкриття нових магазинів.
❖ Оптимізація оренди дилерських магазинів.

❖ Підготував систему оцінки дилерських магазинів для визначення рівня компенсації.

❖ Організація проведення ремонтних / будівельних робіт, відкриття нових магазинів.

03.2013 - 08.2016 WATSONS Київ
Керівник регіонального відділу розвитку
❖ Зона відповідальності Київ, Північна, Східна, Західна і Центральна Україна.

❖ Координація роботи команди.

❖ Геомаркетингове дослідження регіонів, міст і місць розташування приміщень.

❖ Пошук нових торгових точок. Оцінка їх технічних і комерційних параметрів.

❖ Розгляд та аналіз пропозицій, проведення дослідження ринку, відвідуючи кожне місце
розташування, щоб гарантувати, що пропозиція відповідає вимогам компанії.
❖ Узгодження відкриття нових магазинів, затвердження інвестиційної моделі та бюджету
будівельно-ремонтних робіт.
❖ Координація будівельних робіт відкриття нових магазинів (або переміщення існуючих).

❖ Проведення переговорів з орендодавцями, власниками.

❖ Формування бази даних нерухомості: власники, агентства, органи місцевої влади, орендодавці, ТЦ /
ТРЦ ..
❖ Договірна робота, формування та аналіз (перевірка) пакета документів для підписання договорів.

9.2011-03.2013 SPAR-Україна - мережа супермаркетів Київ
Менеджер регіонального розвитку
❖ Пошук комерційної нерухомості та земельних ділянок в регіоні для відкриття нових об'єктів.

❖ Розрахунок потенційних оборотів, аналізу привабливості проекту, захист інвестиційного проекту.

❖ Проджект Менеджмент нових проектів.

2
06.2010 - 08.2011 Бимаркет - мережа супермаркетів Київ
Менеджер з пошуку і розвитку нових торгових площ
❖ Формування бази даних об'єктів комерційної нерухомості в регіоні, оформлення "карти
присутності"
❖ Узгодження і підписання договорів оренди з власниками приміщень.

❖ Узгодження всіх дозвільних документів і технічних питань для відкриття магазинів.

02.2008-06.2010 Міністерство економіки України,
Департамент торговельних переговорів та співробітництва з СОТ
Головний спеціаліст Відділу моніторингу виконання угод СОТ.
❖ Аналіз діючої законодавчої бази України.
❖ Розробка нових законопроектів їх супровід до внесення на розгляд в КМУ
❖ Моніторинг і аналіз нових законопроектів внесених на розгляд КМУ та зареєстрованих в ВРУ.
❖ Організація і супроводження проведення переговорів про створення Зони вільної торгівлі з ЄС
❖ Організація і участь у брифінгу, Круглих столах, нарадах щодо СОТ і створення ЗВТ з ЄС,
❖ Організація матеріально-товарних закупівель Заступника Міністра економіки України та ведення
звітності по ним.

ОСВІТА
2005-2007 Національної академії державного управління при Президентові України
Магістр. Державне управління, публічне адміністрування, менеджмент і управління проектами.
Дніпро
2000-2005 Білоцерківський аграрний університет
Спеціаліст, з відзнакою. Фінансово-економічний, бухгалтерський облік і аудит.
1997-2000 Чигиринський сільськогосподарський технікум
Молодший спеціаліст з відзнакою, бухгалтерський облік і аудит
20-22.2016 Семінар-тренінг
«Ефективні переговори», Київ
10.2008 Семінар-тренінг
«Сучасне управління проектами та адміністрування на основі інформаційно-комп'ютерних
систем» Національний університет Києво-Могилянська академія, Київ
29.05-01.06.2007 Семінар-тренінг
«Системи менеджменту ISO з державного управління», Центр підвищення кваліфікації
державних службовців і чиновників місцевого самоврядування,
Дніпро

НАВИЧКИ
Володіння MS Office, 1С, SAP, CRM, Photoshop.
Знання законодавства в сфері оренди, комерційної нерухомості, податків, бухгалтерського обліку.

2
Навички управління проєктами, командою, конфліктами, часом, стресом.
Навички переговорів, презентацій, комунікації, переконання, продажів.
Стратегічне мислення, аналітичні здібності, креативність, ініціативність, відповідальність.

2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: