Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Роман

Директор департаменту продажу

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Орихівський Роман Юрійович

Особисті дані .
Дата народження: 18 грудня 1982
Проживання: м.Київ
Сімейний стан: одружений
Мова: українська, англійська – Upper Intermediate B2
Моб.тел.:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта .
2007-2009
Київський національний економічний університет імені.В.Гетьмана
Магістр з банківської справи

2003-2007
Київський інститут банківської справи
Бакалавр з банківської справи

Професійний досвід .
Січень 2023 — по цей час. АТ «Ідея Банк»

Посада: Начальник відділу контролю та підтримки продаж Департаменту по роботі з бізнес-
клієнтами

Посадові обов’язки: Управління командою МСБ (6 регіональних директорів, 30 менеджерів),
складання планів продажів і контроль їх виконання, підбір та навчання персоналу, участь в комітетах
з питань Бізнесу, участь в впровадженні нових продуктів та їх запуск на ринок.

Червень 2021 — жовтень 2021. АТ АКБ «Львів»

Посада: Заступник начальника управління корпоративного бізнесу

Посадові обов’язки: Побудова системи залучення пасивів клієнтів корпоративного бізнесу (продукти,
процеси, методологія, формування професійної команди, аналітика і звітність). Організація роботи
напрямку по приросту пасивів клієнтів корпоративного бізнесу. Загальне керівництво управлінням.

Листопад 2018 — серпень 2020. АТ «Банк Кредит Дніпро»

Посада: Начальник управління продажів МСБ (В-1), заст. Начальника управління продажів
МСБ (В-1)
Посадові обов’язки: Управління командою МСБ (24 людини в прямому підпорядкуванні та 30 в
функціональному), складання планів продажів і контроль їх виконання, підбір, навчання та атестація
персоналу, розробка системи мотивації, бюджетування, участь в комітетах з питань Бізнесу,
впровадження і запуск на ринок нових продуктів, тарифів на РКО, написання нормативних і
методологічних документів, створення та оптимізація процесів продажу продуктів та відповідних
погоджень між службами. Розробка стратегії розвитку МСБ напрямку в Банку і її захист на Правлінні.

Квітень 2016 — жовтень 2018. АТ «Таскомбанк»

Посада: Начальник відділу планування та аналізу МСБ
Посадові обов’язки: Загальне керівництво відділом, забезпечення його діяльності. Написання sql-
запитів в БД DWH, БД SR-Bank (core system). Розробка і впровадження на їх базі аналітичного модуля
щоденної звітності в розрізі Бізнес-Регіон-Відділення-Менеджер. Впровадження рейтингової системи
оцінювання ефективності роботи менеджерів. Розробка і розрахунок мотивації за результатами
роботи менеджерів. Формування і аналіз P&L звітності бізнес-напрямку. Участь в робочих группах по
впровадженню трансфертного ціноутворення, DWH, CRM, електронних форм звітності/дашбордів на
веб-порталі.

Березень 2011 — березень 2016. ПАТ «Промінвестбанк»

Посада: Проектний менеджер проектного офісу «MIS і звітність», Управління Cash
Management
Посадові обов’язки: Управління проектом по впровадженню CRM-системи для корпоративного
бізнесу на базі Siebel CRM: повний цикл - від організації тендеру до супроводження впровадженого
ПЗ в ролі бізнес-адміністратора. Формування команди проекту з представників бізнесу, кредитної
адміністрації, ІТ-служби Банку, комунікація в форматі «єдиного вікна» між Банком та вендором.
Управління проектом по оптимізації кредитного процесу для юридичних осіб на базі Siebel CRM –
формування команди, комунікація між Банком та командою вендора, контроль строків та бюджету
проекта, регулярна звітність перед спонсорами та куратором проекту.
Участь в якості менеджера проекту (член проектної команди зі сторони бізнесу) в проектах по
впровадженню системи електронного документообігу та електронного архіву.
Розробка і впровадження депозитних продуктів для фізичних осіб. Розробка та супровід звітності по
продуктах Cash Management. Участь і методологічна підтримка в розробці Cash Management
продуктів для великих юридичних осіб. Розробка і створення маркетингових і презентаційних
матеріалів (продуктових презентацій) для клієнтів і співробітників Банку.

Грудень 2010 — березень 2011. ПАТ «Промінвестбанк»
Посада: Керівник проекту Департаменту стратегічного планування та аналізу
Посадові обов’язки: Планування і розробка стратегії розвитку Банку в середньо - і довгостроковій
перспективі

Липень 2009 — грудень 2010. ПАТ «Промінвестбанк»

Посада: Начальник відділу аналізу фінансових потоків в Казначействі
Посадові обов’язки: Загальне керівництво відділом, забезпечення його діяльності. Організація і
участь в розробці проектів рішень Правління Банку з питань трансфертного ціноутворення,
впровадження нових депозитних продуктів, акцій для роздрібних клієнтів.
Відслідковування і аналіз основних тенденцій фінансових потоків клієнтів Банку.
Розрахунок ринкових індикаторів (benchmark) депозитного ринку. Визначення ставок FTP Bid та FTP
Ask на основі ринкових індикаторів.
Розрахунок собівартості депозитів фізичних осіб в розрізі валют і строків залучення. Написання
технічних завдань. Складання платіжного календаря Банку по процентним прогнозним витратам.

Серпень 2007 — липень 2009. ПАТ «Промінвестбанк»
Посада: старший економіст, провідний економіст Управління вкладних операцій
Департаменту пасивів
Посадові обов’язки: Проведення виїзних перевірок стану організації вкладних операцій і
обслуговування населення в філіях, аналіз причин виявлених недоліків і контроль за їх усуненням.
Підготовка та логічний контроль форм статистичної звітності НБУ з питань вкладних операцій.
Розробка методичних та інструктивних документів, надання письмових відповідей на запити і
звернення юридичних і фізичних осіб, відповідних державних органів щодо наявності в Банку вкладів
фізичних осіб. Аналіз основних показників роботи відділень з питань вкладних операцій та
обслуговування населення.

Основні досягнення .
 Збільшення об’єму виданих кредитів на 204%, YoY
 Залучення за рік майже 1300 нових клієнтів (+161%, YoY)
 Приріст пасивного портфелю +322 млн.грн.
Ключові навички .
 Досвід роботи в банківській сфері більше 16 років, з них понад 10 років на керівних посадах
 Досвід в підборі кадрів та формуванні команди
 Вмію організовувати та мотивувати людей на ефективну роботу
 Орієнтуюсь на кінцевий результат при постановці цілей та завдань
 Легко адаптуюсь до нових викликів, нестандартних завдань та зміни обстановки
 Вмію працювати в режимі багатозадачності і стислих строків
 Гарні презентаційні навички, досвід проведення зустрічей і переговорів

Інші навички .
 Відмінне знання банківського ПЗ: SRBank, FlexCube, Siebel CRM, Б2, Decision, iFobs
 Високий рівень роботи з офісними програмами: MS Excel , MS PowerPoint, MS Project,
MS Visio. SQL
 Курси з Excel, Visio, Управління проектами, англійська мова

Про себе .
Цілеспрямований, наполегливий в досягненні результатів, комунікабельний, само організований.
Критичне та стратегічне мислення. Захоплююсь подорожами, футболом, бігом, читанням книг,
не палю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: