Резюме від 2 травня 2024 Файл

Зорян

Директор, юрист

Вік:
38 років
Місто:
Бровари

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Долинний Зорян Володимирович
1985 р.н. , м. Бровари., вул. Фонтене́-су-Буа́ 60/1, т.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Київський університет права Національної академії наук України вища освіта (магістр) спеціальність – правознавство, кваліфікація - юрист
Досвід роботи
З 11/ 2006 до 08/2007р.р. юрист СП ТОВ «Екометал»: вирішення організаційних питань; підготовка документів для керівника; оформлення та введення документації; документальне ведення договорів та супровідної документації; представлення інтересів компанії в державних органах та взаємодія з ними шляхом переговорів та здійснення переписки; участь у підготовці статутних документів та змін до них.

З 11/2007 до 05/2011р.р. провідний спеціаліст Управління нотаріату Головного управління юстиції у м. Києві: аналітично-методичне забезпечення діяльності нотаріату; підготовка пропозицій щодо вдосконалення діяльності установ нотаріату, участь у роботі з удосконалення законодавства, у розробці проектів нормативно-правових актів; узагальнення нотаріальної практики та підготовка для нотаріусів роз'яснень щодо застосування чинного законодавства з питань вчинення нотаріальних дій; розгляд звернень громадян та органів державної влади, підприємств, установ; здійснення перевірок державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів.
З 05/2011 року провідний спеціаліст відділу акредитації центрів сертифікації ключів Управління функціонування центрального засвідчувального органу Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України:
перевірка інформації, необхідної для акредитації/реєстрації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; здійснення видачі, переоформлення та анулювання відповідних свідоцтв; взаємодія відповідно до компетенції зі структурними підрозділами центрального апарату Мін’юсту, підприємствами, що належать до сфери його управління, робота з накопичення, обробки, аналізу статистичної інформації з основних напрямів діяльності Управління; підготовка наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, іншої письмової інформації та документів; надання консультації з питань, пов’язаних із використанням електронного цифрового підпису; забезпечення виконання доручень органів влади вищого рівня, листів, звернень та запитів громадян, народних депутатів України, юридичних осіб.
З 11/2016 головний спеціаліст відділу реєстрації, акредитації засвідчувальних центрів, центрів сертифікації ключів та переакредитації акредитованих центрів сертифікації ключів Департаменту державної реєстрації та нотаріату.
видача, переоформлення та анулювання свідоцтв про акредитацію; підготовка проектів наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, протоколів, іншої письмової інформації та документів віднесених до компетенції Відділу; забезпечується робота постійно діючої комісії з питань акредитації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; береться участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України; здійснюється супровід доручень та інших документів, які готуються у Відділі; надається центрам консультації з питань, пов'язаних з використанням електронного цифрового підпису;
З 2019 року по 28.02.2020 головний спеціаліст відділу з питань реалізації державної політики у сфері електронних довірчих послуг Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства юстиції України (категорія посади – «В»).
• Здійснював підготовку та надавав в установленому порядку інформацію за запитами на публічну інформацію, адвокатськими запитами, здійснює своєчасний та належний розгляд запитів і звернень народних депутатів України, інших листів, звернень громадян, юридичних осіб з питань, що належать до компетенції центрального засвідчувального органу;
• готував матеріали для надання суб'єктам відносин у сфері електронних довірчих послуг консультацій з питань, пов'язаних з наданням електронних довірчих послуг;
• здійснював розгляд матеріалів для забезпечення надання адміністративної послуги шляхом внесення юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які мають намір надавати електронні довірчі послуги, до Довірчого списку, визначеного Законом України «Про електронні довірчі послуги», отримує та перевіряє необхідну для цього інформацію;
• готував проекти наказів, розпоряджень, рішень, повідомлень, доручень, протоколів, іншу письмову інформацію та документи віднесені до компетенції Відділу;
• розглядав матеріали та готує до погодження розроблені надавачами електронних довірчих послуг порядки синхронізації часу із Всесвітнім координованим часом (UTC);
• розглядав матеріали та готує до погодження плани припинення діяльності кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг;
• розглядав пропозиції (зауваження) суб'єктів відносин у сфері електронних довірчих послуг щодо удосконалення державного регулювання сфери електронних довірчих послуг;
• приймав та зберігав документовану інформацію, сформовані сертифікати (у тому числі посилені та кваліфіковані) відкритих ключів, реєстри чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів у разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
• розглядав матеріали для проведення оцінки стану розвитку сфери електронних довірчих послуг за результатами проведення аналізу інформації про діяльність надавачів електронних довірчих послуг та засвідчувального центру;
• розглядав матеріали для забезпечення взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг;
• за дорученням керівництва здійснював інші заходи (відповідно до повноважень центрального засвідчувального органу) у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, визначені Законом України «Про електронні довірчі послуги»;
• готував матеріали для інформування контролюючого органу про обставини, які перешкоджають діяльності центрального засвідчувального органу;
• за дорученням керівництва бере участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України;
• здійснював супровід доручень та інших документів, які готувалися у Відділі;
• за дорученням керівництва забезпечував виконання доручень органів влади;
• здійснював інші визначені законодавством повноваження, необхідні для забезпечення функціонування центрального засвідчувального органу;
• забезпечував функціонування системи обміну інформацією між Міністерством та підприємствами, установами, організаціями з питань, віднесених до компетенції Департаменту;
• у разі відсутності начальника відділу виконував його обов’язки.

З вересня 2020 по березень 2023 року – виконавчий директор ТОВ «The WooD» (деревообробка та реалізація продуктів з деревини).

- 2023 – 2024 стажування та робота в державних органах влади (Державна виконавча служба, Міністерство внутрішніх справ)

Українська–вільно Англійська – середній рівень за допомогою словника

PC – впевнений користувач (Word, Excel, MS-Office, Internet, Ліга-Закон)

Особисті якості: відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, цілеспрямований, ініціативний, вмію працювати з командою та в команді, логічно та раціонально мислити, розподіляти пріоритети та здійснювати контроль за виконанням завдань.

Захоплення: подорожі, музика, мистецтво.
Не палю, маю сина, одружений, маю водійські права.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: