Резюме від 1 травня 2024 Файл

Наталія

Операційний директор

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Калинівка (Фастівський р-н)
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Навальна Наталія Олександрівна

Особисті дані:
Дата народження : 12.07.1980
Контактний телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан - Одружена
Діти –Дочка 24 роки, сини 11 і 5 років
Адреса прописки і проживання : Калинівка , Броварський район

Освіта:
1997 – 2002 рр
Херсонський державний технічний університет.
Факультет інженерії та транспорту
Спеціаліст по транспортним технологіям .

2006 – 2008 рр
Київський національний університет театру, кіно́ і телебачення імені Івана Карповича Карпенко-Карого
Спеціальність акторка .телеведуча

2009 г Інтер – школа
Курси ораторського мистецтва

Ключові навички та знання.
• Проведення ділових переговорів на високому рівні.
• Знання в сфері трудових відносин , заробітної плати та мотивації персоналу.
• законодавчі та нормативно-правові акти, що регламентують діяльність підприємства у структурі громадського харчування
• Концепція управління персоналом;;
• структура управління підприємством та його кадровий склад;
• первинна бухгалтерія;
• стратегічне планування завдань та контроль їх виконання;
• виконання нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, електробезпеки
• комп'ютерне забезпечення MSOffice та D2Manage, R-Keeper, Solaris, POS (професійні системи для кав'ярень, ресторанів, ресторанів швидкого обслуговування та аквапарків).

Особисті досягнення:
• Досвід проведення успішних переговорів та укладання договорів з великими компаніями.
• Організація підприємства громадського харчування на бартерних умовах з компаніями-виробниками :металевих конструкцій та торговельного обладнання, дрібного інвентарю, що значно оптимізувало витрати компанії, при запуску виробництва
• Ведення та контроль, всіх будівельних робіт, незнайомої місцевості (для мене) та запуск роботи готельно-ресторанного комплексу.
• Вдалий вибір локації для мережі кав'ярень. Чіткий моніторинг конкурентів, організація системи роботи кав'ярень, прибуток із другого місяця роботи.
• Успішна реконструкція розважального об'єкту в ТЦ «Дрім Таун» м. Київ (боулінг, більярд, паб, ресторан, дитячі майданчики), збільшення відвідуваності клієнтів та прибутку, популяризація даного об'єкта
• Організація виїзних банкетів та фуршетів (3000 персон)

• Підготовка та презентація успішного кавового проекту (виробництва), запуск протягом 6 місяців з пошуком приміщення, (та будівництво виробництва )на момент відкриття виробництва, укладання договорів на реалізацію 800 кг кави.
• Відкриття одночасно кількох точок (5) громадського харчування, з різними концепціями .

Досвід роботи:
.

05\2017 -04\2018р. Київ
ТОВ «КАВА ДЖИНС»
Консалтинговий договір
Функціональні обов'язки.
Відкриття та запуск кавового виробництва, кав'ярні –кондитерське налагодження роботи, впровадження системи навчання та розвитку персоналу, підвищення товарообігу. Індивідуальна розробка фірмових кавових блендів. Планування та контроль усіх статей витрат, їх оптимізація. Робота із залучення спонсорів, партнерів. Проведення рекламних акцій спрямованих на залучення нових відвідувачів споживачів кави. Розробка, впровадження та реалізація процесів та програм збільшення товарообігу за допомогою маркетингових програм, аналіз ринку попиту та пропозиції
Введення реклами та маркетингу, розробка мережевого бізнес-проекту.

04\2014 - 03\2017р.Київ
Власниця мережі кав'ярень «Coffee LOvka» (7 кав'ярень)
Пошук локацій для мережі кав'ярень. Розробка концепції та особистого бренду. Збільшення інвестиційної привабливості проекту. Впровадження системи навчання та розвитку персоналу, індивідуальний підхід до кожного гостя. Набір персоналу. Підвищення товарообігу, підвищення операційного прибутку. Робота із залучення спонсорів та партнерів. Пропозиції споживачеві нового сервісу та «кавових» послуг. Розробка кавового меню та блендів. Пошук кондитерів, та розробка «солодкого меню» , смаколиків.
.

06\2012 - 03\2014гг Київ
Кав'ярня – кондитерська «? бар»
Керуючий партнер
Функціональні обов'язки
Налагодження роботи кав'ярні, перевірка та коригування технологічного процесу, впровадження системи навчання та розвитку працівників та менеджерів, підвищення товарообігу. Планування бюджету та цілей по ККЧ (якість, культура обслуговування, чистота), прибутку, продажу та розвитку персоналу та їх виконання. Планування та контроль усіх статей витрат та їх оптимізація. Участь у визначенні основних цінностей компанії та проведенні роботи з визначення корпоративної культури, розробки та впровадження норм, правил, стандартів. Кодексу ділової та професійної етики, контроль їх дотримання Розробка та проведення заходів щодо створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі (35 осіб), розробка програм мотиваційних заходів для персоналу.

11\2009 - 02\2012 р.р.
ТОВ АМЕТИСТ
Операційний директор харчового виробництва
Особисті досягнення

Вперше для мене одночасне відкриття двох ресторанів, аквабару, пабу на 300 місць, і 4-х точок швидкого харчування. Будівництво та запуск, контроль при відкритті. У підпорядкуванні 150 осіб. Організація урочистого відкриття. Приготування святкового фуршету на 3000 персон та 150 банкет. (виїзного заходу)
Функціональні обов'язки
Розвиток точок громадського харчування на території Аквапарку ТЦ ДРІМ Таун блок В та А. Збільшення інвестиційної привабливості проекту. Впровадження системи навчання та розвитку персоналу, підвищення товарообігу, підвищення операційного прибутку. Виявлення крадіжки на підприємстві та звільнення співробітників зав'язаних у розкраданнях;
Робота з постачальниками, зниження собівартості
Укладання маркетингових договорів із постачальниками;
Створення системи звітів та операційного контролю Робота із залучення спонсорів, партнерів. Розробка, впровадження та реалізація процесів та програм збільшення товарообігу за допомогою маркетингових програм, аналіз ринку попиту та пропозиції.
Повністю робота і взаємодія з підрядчиками ( системи вентиляції, будівники, дизайнери, архітектори,…….)

122007 - 102009 рр.
Менеджер барів
Мережа боулінг клубів "Апельсин"

.
Функціональні обов'язки
Набір та навчання персоналу на бар.Складання барного меню та технологічних карт.Система обліку,оптимізація витрат,тижневий звіт та аналіз роботи барів у мережі клубу. . Планування та проведення розважальних програм. Планування та контроль усіх статей витрат, їх оптимізація. Робота із залучення спонсорів. Проведення рекламних акцій, спрямованих на залучення нових відвідувачів. .

07\2005-11\2007 гг.
Директор ресторану «Безумний Гуцол»
Готельно-ресторанний комплекс «Шалений Гуцол» Буковель.

Особисті досягнення на цій посаді
Формування сильної команди у ресторані. Розкрутка ресторану у важкодоступному місці для відвідувачів (на території курорту, де багато конкурентів, а також комплекс знаходився високо і не на першій лінії)
Розробка та впровадження нових програм із залучення відвідувачів ( співпраця з туристичними компаніями, доставка обідів до офісів, організація дитячих свят, організація романтичних весільних заходів)
Функціональні обов'язки
Налагодження роботи ресторану, перевірка та коригування технологічного процесу, впровадження системи навчання та розвитку працівників та менеджерів, підвищення товарообігу. Планування бюджету та цілей по ККЧ (якість, культура обслуговування, чистота), прибутку, продажу та розвитку персоналу та їх виконання. Планування та контроль усіх статей витрат та їх оптимізація. Участь у визначенні основних цінностей компанії та проведенні роботи з визначення корпоративної культури, розроблення та впровадження норм, правил, стандартів, кодексу ділової та професійної етики, контроль їх дотримання .Розробка та проведення заходів щодо створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі (50 осіб), розробка програм мотиваційних заходів для персоналу.

01\2004 - 06 \2005гг
Барвумен)
Розважальний комплекс «Авалон»05\2003 – 10 \2003гг

Адміністратор
Кафе-пляж Апельсин
м.Ялта

09\2002 – 05\2003 гг
Барвумен)
Джаз Клуб «АРТ 44»
(Єрік фемелі)

04\2002 – 09\2002гг
Офіціант
Ресторан «ПЕЧЕРА»
(Єрік Фемелі)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: