Резюме від 2 травня 2024 Файл

Ігор

Директор з управління нерухомістю

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ігор Майсак
15 вересня 1977

Управління нерухомістю

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Київ

Компетенції: Досвід роботи:
1. Корпоративне
управління.
06.2020 - 11.2023 «Епам Системз», Україна, Директор з управління
нерухомістю
2. Операційне
управління. Створення та розвиток команди департаменту управління
нерухомістю, оренди та будівництва.
3. Експлуатація та Управління офісними будівлями загальною площею близько 120 000
управління кв.м. Офіси розташовані во всій Україні. Площа приміщень від 100
нерухомістю до 23 тис. кв.м.
4. Орендні відносини Бюджетування та фінансовий контроль.

5. Фінансове Пошук і вибір приміщень для офісів компанії. Повний цикл
планування та переговорів з власниками приміщень.
бюджетування
Визначення з власниками приміщень розподілу об’ємів робіть щодо
ремонтів приміщень та послуг з експлуатації
6. Побудова та
розвиток команд. Оформлення, укладення, зміни та розірвання договорів оренди.

7. Переговори. Постійний переговорний процес з орендодавцями щодо мінімізації
затрат на оренду. Карантинні, військові знижки. Зменшення вартості
8. Управління внаслідок скорочення ринку.
будівельними
проектами Організація технічного обслуговування офісів компанії власними
силами та контроль за технічним обслуговуванням з боку
9. Розвиток орендодавців де це передбачено договорами.
нерухомості Адміністрування та контроль оплати орендних платежів та
комунальних послуг. Мінімізація затрат на комунальні послуги.
10. Архітектура та
дизайн Виїзди з офісів, демонтажні роботи.

11. Антикризове Організація безперервної роботи офісів, встановлення та
управління підключення генераторів, старлінків, джерел безперебійного
живлення. Організація бомбосховищ.
Формування стандартів офісних просторів і технічного обладнання
приміщень. Дизайн офісних приміщень.
Мови:
Управління проектами виконання внутрішніх оздоблювальних робіт
близько 80 000 кв.м офісних приміщень. Одночасно реалізувалося 18
1. Англійська – вільно будівельних проектів в 12 містах України.
2. Українська – рідна
3. Руська - рідна Управління проектами будівництва офісів у Кракові (близько 10 000
кв.м.), Белграді (близько 2 500 кв.м.), Ліможі (250 кв.м.).
Супровід інвестиційної угоди з будівництва офісної будівлі площею
23 000 кв.м. "built to suite" зі сторони покупця.
Управління розподілом робочих місць і офісних просторів.
Дрібні ремонти в офісах. Оперативні перепланування для потреб
окремих проектів та команд.

10.2017- 06.2020 «Рустлер Нерухомість Сервіс», Київ, Керівник проектів
та програм
Управління проектами з внутрішніх оздоблювальних робіт в офісних
приміщеннях.

Експлуатація та управління нерухомістю.

Реконструкція внутрішніх інженерних мереж.

Управління проектами реконструкції торгово-розважального центру.

Фінансове планування та проведення тендерів.

Організація розробки проектної документації (СС1, СС2, СС3).

Активна участь у проектних рішеннях і координація всіх учасників та
зацікавлених сторін.

Взаємодія з органами місцевої влади та монополістами: облэнерго,
облгаз, водоканал.

Одержання дозволів та технічних умов будівництва. Проходження
комплексної експертизи.

Проведення геологічних та геодезичних досліджень.

Проходження комплексної експертизи проекту та усунення
зауважень.

Взаємодія з ДАБІ: отримання декларацій, отримання дозволів на
будівництво, завершення робіт, отримання сертифікатів завершеного
будівництва. Вирішення конфліктних ситуацій.

Узгодження проектів.

Організація будівництва об'єктів різної складності, а також технічного
та авторського нагляду за будівництвом.

Фінансовий контроль та звітність. Бюджетування.

Прийняття коригуючих технічних рішень у процесі будівництва та їх
подальше внесення до проектної документації.

Координація проектантів, будівельників, консультантів та інших
учасників проекту.

Захист інтересів власників нерухомості в питаннях, пов'язаних із
будівництвом та реконструкцією, контроль за ходом робіт.

Проходження перевірок органами пожежного нагляду, усунення
зауважень і надання пояснень

Проведення технічних обстежень будівель та перевірка наявності
дозвільних та юридичних документів.

09. 2014 – 04.2017 Проектно-будівельна компанія «Бібер-Буд», Київ,
Директор
Управління будівництвом багатоповерхового житлового комплексу.

Організація повного циклу генерального підряду з залученням
субпідрядників, а також власними ресурсами.

Управління колективом та всіма службами підприємства. Вирішення
конфліктів та підбір персоналу.

Розробка проектної документації всіх розділів включаючи зовнішні та
внутрішні інженерні мережі за допомогою власної проектної групи та
залучених проектантів.
Виконання функцій замовника.

Організація розробки містобудівної документації від імені місцевої
влади. Розробка детального плану території та організація
громадських слухань.

Активне спілкування з органами місцевої влади та різними
інстанціями.

Отримання технічних умов на газ, електроенергію, каналізацію.

Узгодження проектів та отримання технічних рішень з питань
проектів.

Отримання технічних умов при зміні техніко-економічних показників
проекту.

Реконструкція та збільшення потужностей раніше побудованих
інженерних мереж.

Взаємодія з ДАБІ.

Введення в експлуатацію черг будівництва, а також окремих систем:
газопостачання (акти, підключення, врізки, запуск, опломбування
лічильників, угоди), електропостачання (акти, опломбування, угоди).

Організація та контроль роботи експлуатаційної компанії.

Усунення недоліків у введених в експлуатацію секціях.

Управління об'єктами комерційної нерухомості, що входять до складу
житлового комплексу. Оренда, продаж.

10.2012 – 04.2013 «Palladium Travel Club». Мексика. Комерційний
представник
Продаж курортної нерухомості в Мексиці та Домініканській
республіці
Продаж програм клубного відпочинку «time-share».

01.2010 – 02.2012 Представництво «Gooioord b.v.». Київ. Керівник
департаменту будівництва, експлуатації та
управління нерухомістю
Управління та технічна експлуатація восьми офісних будівель
(пам’яток-архітектури).
Ремонтно-будівельні роботи.
Регламентні роботи, Реконструкція інженерних мереж. Реставрація
фасадів.

06.2009 - 2010 Приватний підприємець. Київ.
Внутрішні оздоблювальні роботи. Монтаж інженерних мереж.

09.2008 – 06.2009 «GLDInvest». Київ. Керівник будівельних проектів.
Управління проектом будівництва промислово-логістичного
комплексу класу А.
Виконання функцій замовника.

1997 – 2008 Управління проектами різного ступеню складності на різних етапах.
Капітальне будівництво. Внутрішні оздоблювальні роботи.
Інжинірингові роботи

Освіта:

2003 Магістр. «Інститут Міжнародних Відносин»
Міжнародне право. Київського Національного Університету ім Тараса
Шевченко

2000 Спеціаліст. Національний Технічний Університет України
Оптико-електронна та «Київський політехнічний Інститут ім. Ігоря
ларерна техніка Сікорського»

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати