Резюме від 5 квітня 2024

Зінаїда

Помічник директора, project manager, керівник проєкту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з управління партнерськими програмами (project)

з 04.2021 по 04.2023 (2 роки)
lifecell, Киев (Телекоммуникации, связь)

- співпраця з найбільшою колекційною програмою лояльності в Україні (Fishka & lifecell)
https://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/aktsii/fishka/, https://myfishka.com/partner/054;
розширення партнерства: запуск digital – продукту eSIM lifecell & Fishka https://myfishka.com/offers
- співпраця зі стекхолдерами в частині управління їхніми очікуваннями, включаючи надання/ отримання відгуків, обмін інформацією, переговори, досягнення домовленостей;
- контроль всіх міжфункціональних заходів, що забезпечують виконання всіх зобов’язань перед партнерами, взятих щодо термінів розробки, якості та необхідних бізнес-метрик,
- прорахунки та затвердження, запуск нових business – case;
-складання, затвердження та ведення бюджету в Дирекції з розвитку бізнесу (AOP);
- планування та контроль оплати партнерам в Дирекції з розвитку бізнесу

Керівник міжнародних проектів (freelance)

з 06.2019 по 07.2020 (1 рік 1 місяць)
DHC Media, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

- комунікація із зарубіжними дизайнерами, архітекторами та їх PR - службами;
- запит інформації, фото, зарубіжних дизайн - проектів для публікації на сайті;
- запрошення дизайнерів, архітекторів на виставки та заходи, у якості зарубіжних спікерів в Україну;
- супроводження архітекторів, дизайнерів на виставках, заходах та їх підготовка до виступу https://dhc.global/media/article/200 ;
- smm

Помічник СEO (власника компанії)

з 03.2018 по 03.2021 (3 роки)
UKRAVIT Science Park, Киев (Сельское хозяйство, агробизнес)

- планування та координація робочого графіка власника компанії;
- погодження питань із працівниками структурних підрозділів, доведення до них вказівок та розпоряджень власника компанії, контроль за їх виконанням;
- збір необхідної інформації на вимогу керівника, підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів;
- організація внутрішнього документообігу;
- вхідна/ вихідна кореспонденція;
- оплата рахунків + внесення їх в ERP;
- business travel власників та топ-менеджменту компанії;
- реєстрація на форумах, конференціях, виставках;
- комунікація з пілотом компанії, пошук площадок для посадки/ парковки гелікоптеру по Україні

Випускаючий редактор, керівник офісу в Казахстані

з 06.2017 по 02.2018 (8 місяців)
ЖУРНАЛ «ДОМ І ІНТЕР’ЄР» УКРАЇНА, АЗЕРБАЙДЖАН, КАЗАХСТАН, Киев (Издательство, полиграфия)

- складання контенту журналів;
- складання та затвердження дедлайнів;
-перевірка, затвердження та підготовка всіх версток журналів перед випуском;
- випуск журналів в друк;
- підготовка та відкриття офісу в Казахстані:
укладання договорів, оренда офісу, підбір персоналу, формування нової ефективної команди, формування бази клієнтів, моніторинг конкурентів, запит матеріалів для публікацій в Казахстані, PR журналу, SMM (ведення груп в Facebook, Instagram, Twitter).

Освіта

Криворізький Національний Університет

Облік і аудит, Кривой Рог
Вища, з 2011 по 2012 (1 рік)

Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Облік і аудит, Кривой Рог
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Школа красномовства Ольги Габлюк «Техніка мовлення, рухи та жестикуляція публічного виступу»

2020 рік

Yappi Corporate, корпоративне вивчення англійської мови (Intermediate/ B1)

2019 рік

Центр ділового розвитку Акцент «Відрядження 2019: від наказу до звіту»

2019 рік

Корпоративні навчання UKRAVIT BREAKFEST від ТОВ «УКРАВІТ АГРО»

2018 -2019 рр

Регіональний навчальний центр бізнесу та комп’ютерних технологій ім. Н. Кручініной «Секретар – офіс-менеджер"

2011 р.

Знання і навички

Высокая работоспособность MS Excel Коммуникабельность Ответственность MS Office Ведение CRM Умение анализировать Управленческие навыки MS Word Обучаемость Приветливость Ведение документации Грамотная устная и письменная речь MS PowerPoint Оперативность Организованность

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: