Резюме від 13 травня 2024 Файл

Катерина

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
35 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марченко Катерина Сергіївна
Дата народження: 20.11.1988 р., вік: 33 роки
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: ОДЕКУ
Факультет: Природоохоронний (кафедра екологічного права і контролю).
Спеціальність: Екологія, прикордонний митний контроль.
Курси: Український центр перепідготовки та навчання "УкрКонсалтинг"
(2011, 2013 рр.)

Досвід:
Період роботи: з 10.2011 по 11.2014 рр.
Посада: Спеціаліст з охорони навколишнього середовища.
Назва організації: ТОВ з ІІ "Трансінвестсервіс.

Обов’язки:
- Ведення звітності у сферах атмосферного повітря та поводження з
відходами.
- Ведення паспортів газоочисних установок.
- Підготовка необхідних вихідних даних при розробці обґрунтовуючих
матеріалів, джерел викидів забруднюючих речовин, в атмосферне
повітря від стаціонарних джерел, та подання документів для отримання
Дозволів.
- Контроль за дотриманням вимог у відповідності до "Дозволу на викиди
забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними
джерелами".
- Складання та заповнення податкової звітності.
- Підготовка та подача документів для отримання лімітів на утворення та
розміщення відходів.
- Розробка Плану природоохоронних заходів, щодо зниження
забруднення атмосферного повітря, та зниження обсягів утворення
відходів.
- Укладання договорів у сфері поводження з відходами, атмосферного
повітря, та науково-технічної документації.

Декретна відпустка з 11.2014 – 03.2017.

Період роботи: з березня 2017 р по теперішній час.
Посада: менеджер з логістики, керівник операційного автовідділу / відділу
по роботі з клієнтами.
Назва організації: ТОВ «ЮГАС ЛТД»
Обов’язки:
- ведення ТОП клієнтів компанії, своєї клієнтської бази, Sales-
менеджерів регіональних філій. Розрахунки митних платежів. Подання
заявок на видачу авто, контроль розрахунків, рекламації, запит даних
для підготовки операційних документів, вирішення оперативних
питань);
- ведення та залучення нових клієнтів, та надання послуг належним
чином (контроль відвантажень та зворотного зв'язку менеджерами);
- спілкування з менеджерами експедиторських компаній (запит/надання
інформації агентам за наявності консолідування вантажу);
- робота з Корейським ринком та ввезенних авто з ЄС (розрахунки,
оцінка, зняття/відновлення документів, консультація клієнтів);
- замовлення пакету документів для оформлення ВМД, та контроль
оформлення);
- підготовка документів на митницю для повернення коштів, оплати
штрафів, модифікацій з ВМД та контроль їхньої готовності;
- вміння роботи з наступними документами: домашній коносамент,
інвойс, пакет для с/х ліній; перевірка коректності лінійних коносаментів,
запит даних на підготовку контейнерів операціоністами, кінцева
передача їх в роботу;
- заявки на перепустки в порт Південний/Одеса/Чорноморськ для видачі
вантажу (також розуміння роботи з порталами)
- організація доставки авто по Україні, а також з портів Європи до
України;
- зведення та підготовка місячних звітів;
- ведення 1С та СРМ програми.

Організація робочого процесу і взаємодія відділів (експедиторського,
брокерського, операційного).
Маю навички праці з судохідними лініями, страховими компаніями та
агентами. Також є розуміння процесу роботи з рахункам та страховими
(запит/закриття, контроль депозитних, закриття по фін. частині).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: