Резюме від 20 травня 2024 Файл

Валерий

Руководитель колл-центра

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОСВІТА

Київський Економічний Інститут
Менеджменту
Диплом магістра | 09.2008 – 03.2019

Фінанси, банківська справа

ДОСВІД РОБОТИ

Менеджер кредитних проєктів (фріланс)
ВАЛЕРІЙ ЯЦЕНКО NDA (довгострокові та разові проєкти)
01.2021 – дотепер
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Налаштування телефонії та CRM системи;
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Написання скриптів для операторів вхідної лінії підтримки,
Telegram: @valeravaleriy операторів чатів;
• Моніторинг якості роботи працівників;
• Створення сценаріїв смс‑розсилок клієнтам, написання
контент‑плану для push‑повідомлень та персональних розсилок
МОЯ МЕТА: клієнтів;
• Реалізація маркетингових активностей;
Продовжити кар'єрний шлях в сфері • Наповнення сайту контентом;
Fintech, опираючись на сформовані • Робота з CPA мережами

навички та досвід, бути корисним для
безпосереднього розвитку бізнесу та Керівник кредитної компанії
MegaGroshi | 09.2021 – 02.2022
сприяти подальшому особистому росту.
· Перезапуск компанії «з нуля» після ліквідації
· Управління бюджетом, портфелем компанії
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ: · Формування відділів (пошук співробітників для ключових
відділів)
• Пройшов шлях кар'єрного зростання від · Створення скриптів роботи для відділу підтримки клієнтів
· Налаштування програмного забезпечення та телефонії
оператору контакт-центру до керівника · Формування стратегії подальшого розвитку компанії та
проєктів; взаємодії з партнерами.

• Сформував та керував декількома
Керівник відділу кредитування
командами, які приносили успішні
ТОВ "Качай Гроші" | 07.2020 – 12.2020
результати для компанії;
• Формування відділу (запуск із "нуля");
• Здійснення підбору працівників;
• На посаді керівника проєктів прийняв • Розробка мотиваційної програми для працівників відділу;
низку важливих рішень, що мали вплив • Підготовка інформаційних навчальних матеріалів
• Планування та координація роботи відділу (складання графіка
на стратегічний розвиток компанії.
роботи співробітників; розрахунок ЗП)

МОЇ СИЛЬНІ СТОРОНИ В РОБОТІ: Керівник відділу клієнтського сервісу
MegaGroshi | 04.2019 – 06.2020
• Здатний швидко пристосуватися до • Організація та контроль процесів у роботі 2 відділів компанії:
незвичних умов, багатозадачності; відділ верифікації та кредитної експертизи та відділ "Soft
Collection" (складання графіків роботи та робочого KPI, побудова
системи мотивації для команди, навчання та регулярний
• Вмію приймати рішення у
моніторинг роботи відділів, проведення навчальних тренінгів,
нестандартних ситуаціях та в обежений звітність по роботі відділів та облік зп співробітників).
час; • Впровадження та тестування продуктових нововведень та
акційних пропозицій у компанії, телефонії та CRM‑системи.
• Написання сценаріїв для роботи IVR та ланцюжка
• Швидко навчаюсь сам та вмію якісно
SMS‑повідомлень.
навчати інших; • Вирішення поточних організаційних питань для повноцінної
роботи 2 відділів компанії (поповнення рахунків, переговори з
• Вмію вести переговори, домовлятись; партнерами та підрядниками).
• Робота з партнерськими мережами.
МОЇ ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Менеджер по роботі з клієнтами
• Наполегливість та відповідальність; MegaGroshi | 06.2018 – 04.2019
• Обробка письмових звернень клієнтів: пошта, чат;
• Внесення та контроль заявки клієнта в CRM-системі;
• Здатність знайти підхід до оточуючих;
• Виконання доручень керівника.

• Лідерські якості, вміння ефективно
керувати командою; Менеджер по роботі з клієнтами
Moneyveo | 10.2017 - 06.2018
НАВИЧКИ Консультація потенційних та існуючих клієнтів з різних питань.
Обробка письмових звернень (чат, пошта)
Перевиконання планових показників KPI
- Онлайн та офлайн офіс (Word, Excel,
Power Point)
Менеджер по роботі з клієнтами
- Налаштування телефонії, в тч IP MEGOGO | 06.2016 - 08.2017
(Binotell, Phonet) Обробка клієнтських запитів, фінансова та технічна підтримка
користувачів
- Таск-менеджери: Jira, YouTrack Оформлення заявок та повний супровід клієнтів
Вихідні дзвінки
Проектні продажі партнерських послуг
- CRM системи
Клієнт - менеджер
- Платіжні системи ФінІнКом | 09.2014 - 02.2015
Прийом та обробка клієнтських запитів
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ: Повна консультація щодо послуг компанії
Проведення переговорів з клієнтом
Українська, російська - вільно Продаж цільової послуги, крос продаж
Робота з ПДВ, єдиним податком, оформлення первинної
документації
Англійська - В1 Контроль та супровід виконання замовлень

Польська - розмовна Менеджер з продажу
VIASAT | 10.2012 - 01.2014
КУРСИ ТА ТРЕНІНГИ: Обробка вхідних дзвінків, консультація потенційних клієнтів
Продаж супутникового телебачення
Академія "Дельта М", 2019 Оформлення замовлень та їх супровід
Пост‑супровід клієнтів
Регулярне перевиконання плану продажу
Сертифікати про успішне проходження
курсів "Продуктивне стягнення
заборгованості" та "Ефективні
переговори"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: