Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10602638

Business Analyst

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марія Поліщук
Дата народження: 18.10.1996
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навички:
- Формування місії, візії, цінностей проєкту та розробка стратегії для його розвитку
- Організація процесу розробки від ідеї до реалізації за методологією Scrum/Agile
- Робота з цілями проєкту, зокрема за форматом OKR
- Підготовка роадмапів, бюджетування проектів
- Створення ініціатив і підготовка ТЗ для розробників, дизайнерів
- Підготовка й проведення презентацій
- Аналіз конкурентів та визначення точок диференціації
- Ведення аналітики по проєкту

Інструменти:
- Проектування: UML, BPMN, Miro, Draw.io
- Управління проєктами: Jira, Asana, Confluence
- Прототипування: Figma, Canva, Adobe Photoshop,
- Аналітика даних та підготовка звітів: SQL, MS Excel
- CRM&CMS, Megapolis.DocNet, M.E.Doc, 1C, WordPress, etc.
- API та інтеграція

Досвід роботи
ДП «Українські спеціальні системи», Київ – Менеджер з управління проєктами
Квітень 2023 – теперішній час
Обов'язки:
● Впровадження та супровід проєктів державного значення: забезпечення їх стратегічного
розвитку та оптимізації. Складання техніко-економічного обґрунтування проєкту. Аналіз та
формування вимог фунціоналу послуг, які надаються державним органам. Розробка концепції
та стратегії розвитку проєктів. Аналіз ринку та формування прайсу послуг проєктів. Робота з
проєктною документацією: планування і контроль бюджету, планування ресурсів проєкту,
підготовка рахунків для клієнта. Формування завдань для команди, контроль термінів та якості
їхнього виконання. Організація та ведення переговорів з замовниками. Підготовка інформації
щодо продуктів, консультування персоналу компанії. Робота з внутрішньою оптимізацією
процесів.
● Забезпечення повного циклу ведення клієнтів (600+ одночасно), включаючи прийом та обробку
запитів, вирішення проблем та консультування клієнтів щодо продуктів та послуг. Укладання
договорів на послуги компанії, забезпечення виконання умов контрактів та їхнього вчасного
виконання. Систематичне вдосконалення процесів ведення клієнтів та розробка нових підходів
до підвищення ефективності роботи з клієнтами.
● Підбір кандидатів на вакантні посади IT відділу.
ТОВ «ЕКНА УКРАЇНА», Київ – Менеджер (управитель) з маркетингу
Жовтень 2022 – Березень 2023
Обов'язки:
● Підготовка та організація щомісячних звітів: ресурсний план відряджень співробітників в
таблиці xls в форматі діаграми Ганта, адміністративні витрати компанії. Аналіз ефективності
використання ресурсів, виявлення потенційних проблем і відхилень від планових показників.
Планування бюджетів.
● Впровадження системи управління HR в CRM. Впровадження автоматизації документообігу на
підприємстві в CRM.
● Заключення договорів з контрагентами та ведення реєстрів договорів. Комунікація та
організація зустрічей з партнерами з Китаю. Підготовка документації для сертифікації медичних
виробів. Підготовка тендерної документації.
● Адміністрування веб-сайту компанії.

ДП «Українські спеціальні системи», Київ – Фахівець відділу співпраці із замовниками/
організатор тендерів/SMM спеціаліст
Червень 2020 – Вересень 2022
Обов'язки:
● Підготовка, перевірка та подача тендерних пропозицій. Аналіз тендерних пропозицій
конкурентів на предмет їх невідповідності вимогам тендерної документації. Аналіз ринку,
конкурентів, їх документів. Моніторинг нових закупівель. Взаємодія з державними органами, в
тому числі з метою отримання необхідних для участі в процедурах закупівель документів.
Консультування Замовників з питань проведення закупівель. Моніторинг законодавчих змін,
що стосуються діяльності підприємства. Взаємодія з контрагентами з різних питань. Супровід і
організація безпечності процесів всередині підприємства. Складання кошторисів.
● Маркетингові дослідження та ребрендинг компанії.
● Адміністрування веб-сайту та соціальних мереж компанії.

ТОВ «Арт Кепітал Груп Юкрейн» (галерея «SET»), Київ – головний бухгалтер/менеджер
проєктів/організатор виставок
Листопад 2018 – Січень 2020
Обов’язки:
● Складання, оформлення та контроль наявності первинних бухгалтерських документiв.
Контроль правильності відображення надходження та реалізації товару на бухгалтерських
рахунках. Операції з ОЗ та МШП. Рознесення банківської виписки. Оформлення інших
первинних документів: накази, авансові звіти тощо. Архівування документів (ведення реєстрів
видаткових накладних, договорів). Нарахування зарплати та відпускних. Підготовка та здача
податкової, фінансової, статистичної звітності підприємства. Підготовка документів для участі в
грантах.
● За сумісництвом: менеджер проєктів та організатор виставок.
● Адміністрування сторінки галереї на сайті https://www.artsy.net .
Освіта
Київський національний економічний імені Вадима Гетьмана, Київ – Магістр обліку і
аудиту, викладач економіки (диплом з відзнакою)
Вересень 2014 – Лютий 2020

Курси та сертифікати
SQL Project manager SMM manager
Жовтень 2023/Квітень 2024 Липень 2022/Вересень 2023/ Квітень 2020 / Березень 2022
Липень 2023
System Administration and UI/UX design
IT Infrastructure Services OSINT Березень 2022 - Вересень 2022
Грудень 2023 Лютий 2023
Photoshop
Листопад 2019 / Березень 2021

Мови
Українська - Вільне Російська - Вільне володіння Польська – А2
володіння
Англійська – В2 Словацька - А1

Особисті якості
● Гарні комунікативні навички ● Здатність швидко освоювати нові
● Командний гравець технології та програмне забезпечення
● Організаційні навички ● Зацікавлена у складних завданнях
● Стресостійкість ● Аналітичний склад розуму

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: