Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Олена

Маркетолог, керівник відділу маркетингу та продажів

Вік:
37 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Хапалова Олена
23.11.1986р.

тел.. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові цифри:
Загальний досвід роботи 18 років
Запуск стартапу з нуля
Запуск запатентованого бізнесу з нуля
Запуск 4-ох проектів житлової нерухомості
Створення маркетингової стратегії 5-ти проектів житлової нерухомості
Успішний вивід на будівельний ринок 2-х проектів житлової нерухомості
Створення з нуля відділу маркетингу
Формування стратегії компанії виробника (FMCG)
Створення маркетингової стратегії та вивід на ринок 2-х брендів та 4 лінійок побутової хімії різних категорій (FMCG)
Спікер на III Residential Development Forum 2019
Організація та реалізація 7 іміджевих та каталожних фотосесій закордоном
Організація та реалізація 9 міжнародних виставок Європа, Штати.

Навики:
Стратегічне бачення
Креативність
Аналітика
Дизайн
Написання текстів
Управління часом
Багатозадачність

Освіта:
2008-2009 – Хмельницький національний університет. Спеціальність “Переклад”. Кваліфікація перекладач, вчитель англійської мови.
2004-2008 – Хмельницький національний університет. Спеціальність “Філологія”. Кваліфікація бакалавра з філології.

Додаткова освіта:
2010-2012 рр – Хмельницький національний університет. Факультет довузівської та післявузівської підготовки. Спеціальність “Економіка підприємства”.
Тренінги та семінари:
Master class by Uche Okonkwo - "Digital Strategies for Luxury Brands". 30th October 2014
Master class by Genevieve Tour - "Selling Luxury". 6th December 2013
Master class by Vincent Bastien - "Luxury Marketing Strategies". 30th October 2013
Master class by Pascal Portanier - "Marketing of luxury products". 21th June 2013
Master class by Jean Claude Roustant - "Sales and service for luxury brands". 30th October 2012
Львівська бізнес школа УКУ - "Digital Marketing Days". 8-9 червня 2018
Львівська бізнес школа УКУ – "Ефективний менеджер: навики керівника". 19-20 жовтня 2018
Львівська бізнес школа УКУ - "Маркетинг у дії". 1-3 листопада 2018
Інтенсив з Олександром Олійником (викладач програм Digital та SMM в УКУ та комп’ютерній школі Hillel, спеціаліст із маркетингу та реклами в соціальних мережах) - "Інтенсив із маркетингу та реклами в соціальних мережах". 10-11 листопада 2018
Львівська бізнес школа УКУ - "Маркетинг у дії". 6-8 грудня 2018
Інтенсив з Оксаною Стець (директор з маркетингу "Молокія") – "Маркетинг для не маркетологів." 7-9 березня 2019
12-ий український маркетинг-форум – 16-17 квітня 2019
KMBS - "Стратегія бренду. Створення цінності через розуміння клієнта". 18-21 березня 2019
WebPromo – "Система інтернет-маркетингу для бізнесу". 26.02. – 28.05. 2019
UA-Masters воркшоп – "Створення digital-стратегії". 7-8 червня 2019
Спікер - III Resedential Development Forum. Київ. 8 листопада 2019

Досвід роботи:

Серпень 2023 – квітень 2024 – консультант з маркетингу та продажів, проектна робота по Україні (Міжнародні перевезення, виробництво одягу та ювелірна сфера).

Жовтнень 2021 – травень 2023 – Керівник відділу маркетингу компанії Pollardi Fashion Group (виробництво весільних, вечірніх та дитячих суконь), 4 весільні бренди, B2B та B2C сегменти (виробництво, Fashion-індустрія).
Обов’язки: побудова бренду компанії, збільшення пізнаваності бренду, стратегія розвитку групи брендів, розвиток соц мереж. Організація та реалізація участі компанії у профільних міжнародних виставках закордоном (Європа, Штати). Організація та проведення фотосесій закордоном. Пошук підрядників і партнерів, організація роботи з ними. Проведення переговорів. PR-супровід проектів, спілкування з журналістами, інтерв'ю та огляди, написання статей. Розвиток і просування B2C сегменту.
Задачі відділу: регулярний вивід нових колекцій та продаж на рики Європи та Штатів. Просування брендів onlain та offline.
Досягнення:
B2B напрямок
Організація та проведення 7 фотосесій 3 основних брендів і 2 со-брендів (команда, бюджет, концепт, підбір моделей та локацій). Запуск колекцій на ринки Європи та Штатів. Створення інструментів продажів (прайси каталоги, лефлети, буклети, трейд-маркетинг та програм лояльності), брендинг (ідея, позиціювання, цільова аудиторія, комунікаційна стратегія, діджитал стратегія).
Організація та реалізація 9 міжнародних профільних виставок в Європі та Штатах (виставкове місце – оформлення, концепт; команда, бюджет, підбір моделей, створення інструментів продажів).
Адміністрування та контроль 5 аккаунтів інстаграм, 5 аккаунтів FB, 1 аккаунт Pinterest.
Pinterest аккаунт з 3,9 млн перегляду на 7,6 млн переглядів за 3 місяці.
Формування маркетингової команди. Розписані функціональні обов’язки відділу маркетингу 5 людей, впроваджено KPI мотивація (відділ був на ставках), впроваджено менеджмент-задач проектів відділу та регулярну систему звітів.
B2C напрямок
Написання KPI мотивації для 7 салонів по Україні (продавці, старші продавці, управляючі). Ведення соціальних мереж, адміністрування сайту напрямку.

Січень 2020 – липень 2021– консультант з маркетингу та продажів, проектна робота по Україні
(Дві компанії. 1. Виробництво жіночого, підліткового одягу. Масс-маркет, fashion-індустрія. 2. Компанія забудовник. Первинна нерухомість та комерція).
Обов’язки: побудова бренду компанії.
Досягнення: маркетингова стратегія бренду. Створене позиціювання компанії, концепція та Big Idea, місія, візія, точки диференціації, цінності, УТП компанії, асоціативні зв’язки. Створена корпоративна презентація бренду для навчання персоналу.

Грудень 2019 – листопад 2020 – керівник відділу маркетингу ТОВ “Спільне українсько-німецьке підприєиство “2К“, м. Хмельницький (виробництво побутової хімії та косметики, FMCG).
Обов’язки:
Розробка і реалізація маркетингової, комунікаційної стратегії компанії та брендів. Розробка і реалізація національних маркетингових компаній (концепт, креатив, бюджетування, реалізація та аналіз ефективності). Аналіз та прогнозування споживчого попиту, смаків. Виявлення нових напрямків ринку. Розробка та вивід на ринок нових СКЮ в рамках категорії бренду, розробка та вивід на ринок нових ТМ та лінійок продуктів (концепт, ідея, позиціювання, стратегія бренду, продуктова стратегія, пакування, етикетка, інструменти продажів, тощо). Робота з підрядниками (PPC, SEO, SMM, дизайн, розробка сайтів, креатив, медіа, PR, лідери думок, тощо). Організація та реалізація участі компанії у профільних виставках та проектах. Створення та написання презентаційних та корпоративних матеріалів компанії та брендів. Навчання відділу продаж (нові продукти, напрямки), навчання співробітників партнерів (національне промо, промоутери), (продажі, скрипти продажів, робота з запереченнями, механіки, тощо). Організація проведення маркетингових заходів: ATL, BTL, PR, Event та інших з метою відтоку товару з полиці та залучення ЦА до бренду.
Задачі відділу:
Відтік товару з полиці. Побудова бренду виробника, бренду ТМ, запуск нових напрямків. Реалізація маркетинг-планів: ATL, BTL, PR, Event. Дослідження, аналітика, аналіз конкурентів. Інтернет-просування проектів (створення сайтів, посадкових сторінок, контекст, пошуковий ремаркетинг, контекстно-медійна мережа, банерна мережа, партнерські мережі, тизерні мережі, медійні канали, Youtube, SMM, SERM, SEO, PR-публікації і їх тиражування).
Досягнення:
Сформована стратегія бренду виробника. Повноцінний запуск 4 лінійок побутової хімії в різних категоріях (ідея, стратегія бренду, продуктова стратегія, позиціювання, інструменти продажів). Новий напрямок компанії – Агро, вивід на ринок 2-х брендів (добрива для культур). Сформований план запуск нового асортименту на рік. Проведення національного BTL промо нового, молодого ЕКО бренду – зріст продажів в шт. на 30%.
Рекомендації:
Директор з маркетингу компанії Молокія – Оксана Стець - [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Квітень 2018 – жовтень 2019 – керівник відділу маркетингу ТОВ “Інвестиційно-будівельна компанія “Вертикаль“, м. Івано-Франківськ (будівництво об’єктів жилої нерухомості економ, преміум, комфорт, еліт класу).
Обов’язки:
Розробка маркетингових концепцій нових проектів, створення "фішок" і конкурентних переваг. Розробка і впровадження стратегій і маркетинг-планів реалізації проектів жилих комплексів. Організація роботи відділу, підбір і навчання персоналу. Організація проведення маркетингових заходів: ATL, BTL, PR, Event та інших з метою залучення покупців. Пошук нових нетрадиційних каналів. Пошук підрядників і партнерів, організація роботи з ними. Проведення переговорів. PR-супровід проектів, спілкування з журналістами, інтерв'ю та огляди, написання статей.
Задачі відділу:
Реалізація маркетинг-планів: ATL, BTL, PR, Event. Дослідження, аналітика, аналіз конкурентів. Інтернет-просування проектів (створення сайтів, посадкових сторінок, контекст, пошуковий ремаркетинг, контекстно-медійна мережа, банерна мережа, партнерські мережі, тизерні мережі, медійні канали, Youtube, SMM, SERM, SEO, PR-публікації і їх тиражування). Нестандартні канали просування: промо-точки, промуотери, роздача візиток, мобільні відділи продажів. Виконання плану по цільових зверненнях та продажах.
Впровадження змін по благоустрою та наповненню проектів з метою досягнення вищої якості. Робота з запереченнями покупців і формуванням лояльності. Підтримка сприятливого іміджу компанії.
Досягнення:
Запуск 4 проектів жилої нерухомості (економ, комфорт). Створення маркетингових концепцій п’яти комплексів (економ, комфорт, преміум, еліт клас), які зараз активно споруджуються. Запровадження нової системи коллтрекінгу. Створення працюючого відділу маркетингу, орієнтованого на мультипроектність. Створення маркетингової стратегії компанії. Зростання кількості звернень на 40%. ROMI на 2018 р. - 28. ROMI на 2019 р. - 50. Ріст продажів квартир від 7 до 70 в місяць. Конверсія 13%.
.

Лютий 2016 – квітень 2018 – керівник відділу розвитку та продажів компанії STG Innovations, м. Київ (стартап, орієнтований на компанії забудівників жилої та комерційної нерухомості. Розробка 3D-візуалізацій, програмного забезпечення для інтерактивних столів і додатків, розробка фізичних макетів тощо).
Обов’язки:
Стратегічне бізнес-планування відділу. Річне планування продажів і мотивацій співробітників. Збір, аналіз, дослідження інформації міжнародних, регіональних і вітчизняних ринків. Розробка стратегії з просування і продажу продукції компанії для виходу на вітчизняні ринки та Європи.
Організація участі у виставках. Пошук нових ринків збуту. Виведення на ринок нових продуктів. Проведення переговорів. Аналітика. Рекламна стратегія, медіа-плани, впровадження. Бюджетування. Аналіз ефективності та рентабельності. Здійснення підбору співробітників компанії, організація і проведення навчання, тренінгів для менеджерського складу. Створення програм по збільшенню планів продажів.
Задачі відділу:
Дослідження ринків, аналіз конкурентів, визначення цільових аудиторій і кінцевих споживачів. Холодні дзвінки, зустрічі. Робота з новими клієнтами, переговори. Розширення бази клієнтів. Узгодження умов роботи з клієнтом, оформлення і підписання договорів. Виконання недільних, місячних, квартальних, річних планів відділу. Виведення на ринок нових видів продукції, просування. Аналіз конкурентоспроможності. Участь у виставках і семінарах (Україна, СНД), розробка рекламних носіїв (POSM, каталоги, презентації).
Досягнення:
Підписано 7 нових контрактів. Створено відділ з нуля. Ріст продажів на 40% на протязі року. Вихід на ринок Європи. Збільшення впізнаваності компанії на 50%. Успішний ребрендинг компанії.
.

Вересень 2013 – березень 2015 – менеджер з продажу міжнародної компанії “Luxor Management”, м. Київ (організація семінарів і міжнародних премій в сфері luxury).
Обов’язки:
Залучення нових клієнтів (дзвінки, холодний пошук). Контроль і утримання існуючих клієнтів через телефонні дзвінки, налагодження дружніх відносин. Вихід на міжнародні ринки (Росія, Казахстан, Азербайджан). Моніторинг інтернет- й інший засобів масової інформації, формування баз даних, вихід на цільового клієнта. Ведення комерційних переговорів в інтересах компанії. Переговори щодо строків договору, укладання угоди, контроль часу і сум оплат клієнтів. Мотивація клієнтів на роботу з компанією у відповідності до затвердженого проекту компанії. Написання комерційних пропозицій, щомісячний звіт і контроль особистих показників продаж.
Досягнення:
Cтабільний % виконання плану продажів на протязі 2-х років (100-200%). Залучено в компанію і партнерcтво 5 крупних холдингів і брендів міжнародних ринків. Закриття квартального плану продаж на 80% особисто, 20 % - решта відділу (5 людей).

Січень 2013 – вересень 2013 рр – головний спеціаліст компанії “Селеста”, м. Київ
(запатентований стартап - брендування поручнів ескалаторів. Цільова аудиторія - ТЦ, ТРЦ).
Обов’язки:
Виведення бізнесу на ринок України. Створення бізнес-стратегії та стратегії просування. Створення з нуля клієнтської бази. Залучення нових клієнтів (дзвінки, холодний пошук), ведення документації. Моніторинг інтернет- й інших засобів масової інформайії, формування баз даних. Вихід на цільового клієнта, зустрічі з TOP-менеджментом. Ведення, складання і корекція договорів. Написання комерційних пропозицій.
Досягнення:
Успішний вихід на ринок України – укладено 10 контрактів.

Жовтень 2012 – червень 2013 – керівник відділу по роботі з клієнтами ТОВ “Тандем-Поділля”, м. Кам’янець-Подільський (будівництво нежитлової нерухомості).
Обов’язки:
Просування продукції на ринку, розробка та реалізація комерційних проектів і підвищення їх ефективності. Встановлення пріоритетних напрямків розвитку каналів збуту продукції і вдосконалення технології продажів. Надання відомостей та матеріалів, необхідних для стратегічного планування діяльності компанії та її ринкової орієнтації, та встановленої звітності про діяльність та досягнуті результати. Передбачення та інформування керівництва компанії про настання або загрозу настання обставин, які передбачають негативні наслідки, шляхи вирішення та оптимізації ситуацій в інтересах компанії. Участь у розробці заходів щодо вдосконалення існуючих бізнес-процесів. Забезпечення збереження ввірених документів і цінностей та їх повернення.

Додатково:
- знання ПК – кваліфікований користувач (офісні, дизайнерські програми, google (adwords, editor, analytics, webmasters), Яндекс (директ, метрика), 1C, CRM, WORD, EXCEL, PowerPoint, 3D Max, Union, Unreal, Korona тощо.
- організація і проведення тренінгів на тему продажі, телефонні продажі.
- спікер і доповідач на форумі забудівників - "III Residential Forum" – 2019) за тематикою – ріст продажів з 7 до 70 квартир в місяць за 3 роки в “ІБК “Вертикаль“, м. Івано – Франківськ.
- володіння українською, російською, англійською мовами; німецька – читаю, перекладаю зі словником.
- водійські права (категорії В і С), стаж водіння 14 років.

Особисті якості:

Вольовий характер, цілеспрямованість, комунікабельність, стресостійкість, управлінські навички, активна життєва позиція. Готова виконувати роботу, пов'язану з розвитком нових напрямків діяльності, адмініструванням, поліпшенням робочих процесів, впровадженням систем аналізу та обліку маркетингової ефективності та збільшенням продажів.

Особисті досягнення та інтереси:

- з семи років займаюся спортом (художня гімнастика, плавання, кікбоксинг, бальні танці, спортивні танці, тхеквондо), захоплююсь творчістю і тим, що невідоме.
Універсальний майстер-тренер з тренажерної зали та групових програм (керівник групових програм 4 клубів СпортЛенд, Київ). Викладач спортивної школи Masters СпортЛенд, Київ.
- кандидат в майстри спорту (КМС) з тхеквондо ВТФ (чорний пояс, перший дан).
- майстер спорту (МС) з художньої гімнастики.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: