Резюме від 12 квітня 2024 Файл

Карина

Економіст, помічник економіста

Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бочарнікова Карина Сергіївна
Дата народження: 18.11.1998
Адреса: Україна, м. Харків
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

2016-2022 рр. – Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»,
факультет «Бізнес-управління», спеціальність «Економіка підприємства», магістр.

Досвід роботи в сфері економіки:

Період Місце роботи, посада, обов'язки
ПП "НВФ "Українська вагова компанія", економіст:
 Складання бази ресурсних специфікацій в програмі 1С: ERP
для всього асортименту автомобільних ваг;
Вересень 2021 –
 Збір інформації щодо виконання працівниками робіт з
лютий 2022
виробництва продукції та розрахунок заробітної плати на її
основі.
 Складання актів списання матеріалів, договорів підряду
ТОВ «Харківський фестивальний центр», економіст:
 Збір і обробка даних щодо доходів і витрат спектаклів,
розрахунок прибутковості на їх основі;
Лютий –  Ведення план-факторного аналізу бюджету проекту;
серпень 2021  складання договорів, комерційних пропозицій, робочого плану;
 формування фінансових звітів з обґрунтуванням змін у бюджеті
для затвердження їх фондом; заповнення фінальної звітності
грантового проекту
ПП "НВФ "Українська вагова компанія"
виробнича практика:
 збір інформації про ринок компаній автомобільних ваг (ринки
Європи, США, Канади);
 класифікація компаній, ранжування по представленим
моделям, характеристикам, цінами, країнам, формування звіту
про виконану роботу;
Лютий –
 проведення аналізу фінансової звітності;
травень 2020
 дослідження стратегічних напрямків діяльності, складання
SPACE-, SWOT-, PEST-аналізу, надання рекомендацій;
 проведення фінансового аналізу (розрахунок коефіцієнтів
ліквідності, фінансової стійкості, ділової активності та
рентабельності);
 розробка стратегій подальших дій у зовнішньоекономічній
діяльності.
Професійні навички: впевнений користувач ПК (MS Office (Excel, Word, Power Рoint)),
Internet, досвід роботи з великим обсягом інформації, англійська мова - середній рівень

Курси, тренінги, активна діяльність:
1) бізнес-сесія за напрямками:
- « Генератор ефективного керівництва». Навчальна програма для керівників (18 годин),
- управління бізнес-процесами в умовах невизначеності (16 годин) (2022 р.)
2) тренінг «Мотивація до підприємництва та визначення зовнішніх та внутрішніх ресурсів
молодого підприємця» (2020 р.);
3) курс «Дизайн мислення» (2020 р.);
4) курси вожатих;
5) учасниця зимової школи лідерства «Карпатський фрістайл» (2018 р.);
6) волонтер на чемпіонаті Європи з боксу (2017 р.);
7) учасниця різних конкурсів, олімпіад.

Особисті якості: зберігаю спокій в критичних ситуаціях, швидко знаходжу спільну мову з
людьми, вмію працювати в команді, готова додатково навчатися / набувати нових навичок
для розвитку себе як особистості і фахівця, цілеспрямована, уважна, відповідальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: