Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Olena

Фахівець з найму та адаптації персоналу

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Olena Voznyk


Місце проживання: м. Київ,
Ст Метро Лівобережна

Телефон(и): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ключові компетенції:
• проведення співбесід, підбір персоналу, та оцінка навиків;
• полегшення процесу адаптації нових співробітників;
• формування системи мотивації працівників;
• наставництво персоналу;
• ефективне залагодження конфліктних ситуацій;
• спільно з керівником приймати рішення стосовно підвищення на посаді, звільнення працівників;
• проведення корпоративних заходів,

З початку повномасштабного
вторгнення росії в Україну мешкала в Угорщині з травня по листопад 2022.
В місті Будапешті працювала на заводі INTERKONTENENTAL HUNGARY.Три місяці була на посаді Старшої зміни, В мої обов'зки входило комунікаціі з робітничим персоналом на предмет безпечної праці та дісциплини, формувала графіки виходу працівників на зміни,забезпечення безперебійної роботи бригади в цехах, підміна колег на перерви.

Досвід роботи:
Менеджер з найму, забезпечення та адаптаціі персоналу.
ТОВ «Ровас Україна»
Листопад 2019р. по січень 2023р. (роботу втратила в зв’язку з військовим станом)
Напрямок:
Рекрутингова компанія з найму персоналу для праці на партнерських підприємствах у країнах Євросоюзу.
Функціонал:
• Повний цикл рекрутингу
• Найм та адаптування персоналу на вакансії: зварювальник, монтажник труб, вентиляційник, ізолювач, жестянщік, монтажник будівельних лісів, промисловий альпінізм, електрик, сантехнік - для структур: суднобудування, промислові та будівельних об'єктів
• Найм персоналу для роботи в клінінгових компаніях: працівник клінінгової компанії, мийник вікон
• Затвердження заявок з найму персоналу
•Формування анкет для оцінки професійних компетенцій кандидатів
• Комунікації з партнерами проведення нарад, ведення ділового листування
• Розміщення вакансій на інтернет порталах та соц. мережах
• Прямий пошук персоналу, прийом вхідних телефонних дзвінків
• Збирання та аналіз резюме по вакансії клієнта
• Проведення первинних співбесід перевірка професійних компетенцій та особистісних особливостей кандидата
• Організація проведення співбесіди кандидата із замовником
• Формування пакету документів для оформлення виїздних докумнтів
• Комунікація з посольствами
• Робота із SRM системою FrendWork

Фахівець з підбору та адаптації персоналу (Рекрутер).
ТОВ «Баярд 9»
Травень 2016 по Жовтень 2018 ( 2 роки 5 міс.)
Функціонал:
• Рекрутинг персоналу, масовий добір;
• Пошук та підбір персоналу ЦО та керівників вищої та середньої ланки в регіонах;
• Розробка та впровадження системи заходів щодо адаптації (онбординг) персоналу;
• Ефективне залагодження конфліктних ситуацій;
• Контроль плинності персоналу на щотижневій, щомісячній, квартальній, річній основі;
• Виявлення причин плинності, exit interview;
• Робота зі звітністю щодо закритих вакансій, робота із заявками на підбір персоналу;
• Комунікація з керівниками відділів з питань потреби у персоналі;
• Складання профілю посади;
• Розробка та затвердження макетів для розміщення в пресі, а також організація та участь у ярмарку вакансій;
• Розміщення вакансій в інтернеті та ЗМІ;
• Ведення бухгалтерії та звітності на затрати відділу персонала;
• Ведення HR-метрики за підсумками закриття місяця, кварталу, року.
• Проведення моніторингів ринку оплати праці;
• Приймала участь у тендерах по закупівлі форменого одягу для працівників охорони (підготовка документаціі,дотримання умов постачання)
• Вела базу даних у програмі SAP.

Інспектор відділу кадрів
сер 2005 - квіт 2008 (2 роки 9 міс)
ТОВ «Баярд 9»
Функціонал:
• Ведення кадрової документації;
• Масовий підбір персоналу;
• Облік видачі, руху форменого одягу.

ТОВ «Новус-Україна»
Завідувач відділу групи товару, товарознавець.
Червень 2019 р. до жовтня 2019 р.
Напрямок:
Непродовольча група товару.
А також
Фреш група, овочі, хліб, ковбасні вироби.
Функціонал:
• Контроль приходу якісних товарів від постачальників відповідно до стандартів компанії;
• Аналіз, контроль залишків товару;
•Ааналіз продажу;
• Робота з акціями;
• Складання замовлень згідно з аналізом продажів+ акції;
• Проведення списання, переоцінки;
• Проведення повернень, фіз-обмінів;
• Своєчасне складання та подання звітності;
•Навчання, організація та контроль роботи продавців.
• Формування та ведення архіву, баз даних співробітників
Консультант з продажу
груд 2011 – квітень 2016(4 роки 5 міс)
Брокард-Україна, ТОВ (http://www.brocard.ua)
Функціонал:
• Обслуговування Lux клієнтів.
•Виконання плану продаж;
• Консультації згідно з стандартами обслуговування клієнтів.
Керівник магазину
сер 2008 - чер 2011 (2 роки 11 міс)
ТОВ "РУШ" (http://www.eva.dp.ua/)
Функціонал:
• Координація роботи магазину;
•Підбір персоналу;
• Управління командою,адміністраторів, продавців, касирів, комірників;
• Навчання та контроль персоналу над якісними консультаціями;
• Забезпечення дотримання стандартів обслуговування покупців;
• Робота з акціями; робота над аналізом продажів, асортиментом, завищеними залишками товару;
• Ведення та контроль касової дисципліни;
• Організація робіт з прийому, оприбуткування, переоцінки та переміщення товару; контроль повернень, термінів придатності товару, робота з робота з постачальниками;
• Ведення кадрової документації;
• Ведення бухгалтерської документації;
• Взаємодія з органами контролю.
Досягнення "Найкращий співробітник року" 2007, 2008.
Курси, тренінги.
• Сервісне обслуговування (Київ, Україна)
Рік закінчення 2011
Сервісне обслуговування-це інструмент, якому я навчалася для навчання свого персоналу обслуговувати клієнтів.
• Технологія продажу
Рік закінчення 2011
Технологія продажів-інструмент для покращення якості консультацій та збільшення продажів. Заснований на іграх, тестах, майстер класі.
• Навчання у школі керівників
Рік закінчення 2010
• Навчання у школі керуючих-інструмент що дав змогу ефективно керувати магазином.
Управління персоналом
Рік закінчення 2010
• Управління персоналом-інструмент для підтримки командного духу колективу, а також для мотивації персоналу, спрямованого на результат виконання плану продажу, внутрішнього розпорядку та дисципліни.
• Тренінг «Техніка продажу»
Період проведення вересня 2018 р.
Додаткова інформація:
Комп'ютерні навички: Word, Exel, SAP, Супермаг, PowerPoint, Outlook. Робота із SRM системою FrendWork
Ключові компетенції:
Досвід планування та організація роботи з підбору та управління персоналу відповідно до стратегічних цілей компанії.
Особисті якості: Орієнтована на результат, маю сильні комунікативні навички, стрес стійка та відкрита до нових пізнань.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: