Людмила
Логіст, бухгалтер, адміністратор
- Вік:
- 43 роки
- Місто проживання:
- Бровари
- Готовий працювати:
- Бровари, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10608122
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Персональні відомості:
Дата народження 24 июня 1980 года
Сімейний стан не заміжня
Адреса м . Бровари вул. Незалежності 14г кв.25
Контактний телефон [
Інвалідність 3 робоча група.
Освіта:
1997р.-2002р. Кременчуцький державний політехнічний університет
Спеціальність «Екологія та охорона навколишнього середовища».
2002р.-2003р. Черкаський державний технологічний університет
Спеціальність «Облік і аудит».
Трудова діяльність:
28.12.2019р
Ltd « Alumil» (розробка та виробництво алюмінієвих конструкцій, В2В)
Посада – бухгалтер-логіст;
Завдання, що виконуються:
- виставлення рахунків на оплату;
- прихід – витрата матеріалів;
- ВМД;
- планування графіка відвантажень;
- контроль залишків матеріалів на складі, розрахунок потреб складу, своєчасне поповнення на склад будівельних матеріалів;
- вирішення конфліктних ситуацій, питань стосовно браку даної сировини та рекламаційних робіт.
12.09.2013р.-01.05.2017р.
Фітнес-центр «Тонус»
Посада – адміністратор;
Завдання, що виконувались:
- зустріч клієнтів, консультація клієнтів з питать надання послуг;
- дотримання касової дисципліни;
- складання графіка роботи тренерів, запис клієнтів,розрахунок клієнтів;
- розрахунок та видача заробітної плати тренерам;
- складання внутрішніх звітів.
25.06.2012р. -20.06.2013р.
ТОВ «Віконіка» (Оптовий продаж овочів та фруктів)
Посада- бухгалтер.
Завдання, що виконувались:
- прибуткові-витратні накладні;
- послуги та акти виконаних робіт;
- складання актів звірки з контрагентами;
- виписка довіреностей;
- банк (банківські виписки);
- податкові накладні(облік та реєстрація в Ме.DOC);
- здавання звітів.
01.09.2011р. - 09.06.2012р.
ТОВ «Спорт Лайф »
Посада- адміністратор
Завдання, що виконувались:
- реєстрація клієнтів (1С – бухгалтерія);
- робота з касою (ведення журналу касових операцій);
- прийом платежів, складання графіка роботи тренерів;
- консультація клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій.
01.07.2010р.-01.09.2011р.
ТОВ «Фоззі - Фуд » (Склад готової продукції)
Посада-адміністратор відділу внутрішньої логістики.
Завдання, що виконувались:
- прийом замовлень та правильність їх розподілу;
- контроль наявності товару на складі (місця зберігання, внутрішнє переміщення);
- контроль підготовки та супровід відвантажень товару по Україні;
- підготовка внутрішніх звітів.
01.08.09р. – 01.03.10р.
Салон краси «Дісар»
Посада– адміністратор.
Завдання, що виконувались:
- контроль роботи майстрів, складання графіка роботи, видача заробітної плати;
- звітність, работа з касою;
- контроль залишків на складі, складання замовлень на придбання продукції.
28.12.2007р. – 04.07.09р.
Стоматологічна клініка «Аванто плюс»
Посада – менеджер зуботехнічної лабораторії.
Завдання,що виконувались:
- оформлення замовлень, укладання договорів;
- нарахування заробітної плати зубним технікам;
- складання внутрішніх фінансових звітів;
- контроль використання матеріалів, облік залишків матеріалів, замовлення матеріалів;
- пошук потенційних клієнтів, робота з постійними клієнтами;
- організація виставок, моніторінг ринку та аналіз діяльності конкурентів.
03.01.2006р.- 15.09.2006р.
Торгово - фармацевтична компанія ТОВ «ВВС ЛТД»
Посада – секретар фінансового департаменту.
Завдання,що виконувались:
- виписка доручень, ведення журналу реєстрації доручень;
- ведення документообігу;
- оформлення та узгодження договорів.
24.03.2004р.- 28.10.2005р.
Відділ освіти Золотоніської районної державної адміністрації.
Посада – головний економіст
Завдання,що виконувались:
- разрабка планових показників бюджету та позабюджетних коштів;
- контроль використання коштів;
- прийом документів, формування особових справ;
- нарахування компенсаційних виплат;
- складання та здавання звітності.
Професійні якості: Високий рівень комунікабельності, вміння брати відповідальність, вміння аналізувати, пунктуальність, організованість.
Схожі кандидати
Логіст, бухгалтер, помічник бухгалтера, оператор ПК
Київ, Житомир
,
ще 5 міст
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Київ
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Київ, Обухів, Українка
Логіст, бухгалтер, адміністратор, діловод
Київ, Бровари
Логист, менеджер по логистике, специалист по международным перевозкам
20000 грн, Київ