Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Ольга

Керівник відділу

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольга
Особиста інформація
Дата народження: 02.07.1992 г.
Вік: 31
Особисті якості: доброзичливість, комунікабельність, впевненість, старанність, цілеспрямованість, організованість, бажання
розвиватися.
Сімейний стан: не заміжня, дітей немає.
Наявність авто: Так (права категорії В).
Хобі та інтереси: фітнес, дієтологія, вивчення англійської мови.

Освіта
2007-2010 рр. ВСП "Ногайський коледж Таврійського держагротехуніверситету", відділення "Фінанси". Диплом бакалавра.
2010-2014 рр. Запорізький національний університет. Економічно-гуманітарний факультет за спеціальністю "Фінанси та
кредит". Диплом спеціаліста.
Додаткова освіта
2010 рік - оператор ЕОМ
2021 рік - сертифікований тренер з фітнесу, інструктор тренажерного залу, дієтолог-нутріціолог
2023 рік - курси з нарощування вій

Досвід роботи
травень 2016 р. - теперішній час
Спеціаліст з управління комерційною нерухомістю 3х регіонів України.
Основні обов'язки: збільшення доходу: пошук потенційних орендарів/парнерів, оформлення операцій з нерухомістю,
реклама, ведення договірної роботи, проведення переговорів, проведення торгів/тендерів, контроль за дотриманням умов
співробітництва, повний супровід співробітництва з орендарями.

2014-2016 гг.
Фахiвець з облiку та аналiзу нарахування комунальних послуг орендарям великої мережі.
Обов'язки: здiйснення облiку i аналiзу нарахування комунальних послуг орендарям; забезпечення контролю обсягiв
спожитих орендарями комунальних послуг; забезпечення контролю правильностi ведення облiку i аналізу нарахування
комунальних послуг орендарям, проведення ревiзii приладiв облiку.

2013 -2014 гг.
Заступник керівника магазином
Обов'язки: забезпечення безперебійного торгового процесу у магазині; ведення касової документації; вирішення
конфліктних ситуацій, наставництво; забезпечення дотримання стандартів проведення акцій; формування ефективної
команди (підбір, адаптація, навчання, координація та контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної
привабливості магазину для клієнтів відповідно до корпоративних стандартів Компанії; контроль та забезпечення безпеки
ТМЦ; замовлення товару та контроль постачання продукції.

2012-2013 гг. Бухгалтер-оператор.
Обов'язки: ведення товарного та касового обліку, зведення результатів інвентаризацій, робота в 1С-Підприємство, звірки з
контрагентами

2009-2012 гг. Продавец-консультант.

Навички
Впевнений користувач ПК з різноманітним програмним забезпеченням (Oracl, Lotus, Medoc, Directum, 1C, microsoft office,
ін.); Instagram-магазин косметики, замовлення брендової косметики та одягу з Європи, США, Кореї, тренінги "Ведення
переговорів", "Продажі" та ін.; розвиток у бізнес-напрямку "Косметологія", "Нутріціологія", "Фітнес".

Контакти
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто м. Дніпро

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: