Резюме від 8 травня 2024 Файл

Олена

Керівник відділу продажу

Вік:
48 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЕНА ДЬОМІНА Ціляспрямований проактивний спеціаліст в готельному бізнесу, Знаю як розробити
готельні стандарти та внедріти іх у роботу, просування готельного продукту,
формування бюджету та планування плану заходів у готелі . У роботі мені
допомагають здатність швидко навчатися, орієнтація на результат, висока
працездатність та стресостійкість.

Освіта
Магістр вер 2008 - чер 2010
Класичний приватний університет, м.Запоріжжя
Особисті дані
Готельне господарство
Адреса
Україна Спеціаліст вер 2006 - чер 2007
69001 м.Запоріжжя Запорізький національний університет, м.Запоріжжя
Номер телефону
Менеджер-економіст за спеціальністю "Менеджмент зовнішньоекономічної
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
спеціальністю
Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») вер 2023 - лип 2023
Бакалавр менеджменту готельно-ресторанного бізнесу вер 2003 - тра 2006
Інтереси Київський національний університет культури і мистецтв, м.Запоріжжя
Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу
Спорт, подорожі, книги

Досвід роботи
Керівник відділу продажів гру 2015 - кві 2022
Готель Хортиця Палас Запоріжжя https://www.khortitsa-palace.com/, М.Запоріжжя
забезпечення виконання планових показників з продажу
проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання договорів
дотримання готельних стандартів
контроль дебіторської заборгованості
проведення презентацій готеля та готельних послуг
організація та контроль роботи відділу продажу, постановка завдань менеджерам
впровадження технологій продажів, впровадження CRM‑системи
творення та управління аналітикою продажів продуктів та послуг, побудова
системи продажів, контроль виконання планів продажів
організація ведення і систематизація існуючої клієнтської бази та постановка
задач по залученню нових клієнтів
організація навчання менеджерів з продажу, розвиток навичок та постійний
зворотній зв’язок працівникам
складання та подання необхідної звітності
створення та впровадження бізнес‑процесів, впровадження змін
постійна взаємодія з іншими структурними підрозділами

Менеджер з продажів відділу з продажів та меркетингу лис 2012 - гру 2015
готель Four Points by Sheraton, м.Запоріжжя
розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії, контроль за її
виконанням та моніторинг її ефективності
координація маркетингової діяльності організації
створення впізнаваності та позитивного іміджу готелю
підготовка аналізів та звітів про ефективність маркетингової діяльності та
моніторинг конкурентного середовища
організація аналітичних та статистичних досліджень ринку та конкурентного
середовища
підготовка та контроль за виконанням бюджету компанії в сфері маркетингової
діяльності
співпраця з внутрішніми відділами продажу, зв'язків із громадськістю та іншими у
сфері здійснення маркетингових завдань

Начальник служби прийому та розміщення готелю бер 2011 - жов 2012
Готель Театральний https://teatr-hotel.com, м.Запоріжжя
Розробка готельних стандартів та використання їх у роботі
Організація та контроль роботи, навчання персоналу СПтаР
Контроль за дотриманням якості обслуговування, стандартів та процедур роботи
Збільшення доходів від сплати за проживання у готелі, підвищення зайнятості
готельних номерів
Проведення моніторингу системи тарифів на послуги у номерах, співпраяі з
економічним відділом та комерційною службою для формування оптимального
тарифу
Ефективне використання підпорядкованого персоналу та контроль з метою
своєчасного виконання обов'язків
Підбор персоналу здатного ефективно виконувати функціональні обов'язки у
службі
Підготовка та аналіз звітів про перевірку і прогнозування використання номерного
фонду
Контроль за витратними матеріалами (канцтовари)
Координація роботи з іншими готельними службами
Забезпечення підвищення професійно‑кваліфікаційного рівня підлеглих
Підтримуванням у колективі принципів високої культури і моралі

Фахівець з готельного обслуговування жов 2009 - лют 2011
Готель Інтурист https://www.intourist.com, м.Запоріжжя
• Бронювання і реєстрація, прийом та розміщення гостей
• Ефективне надання сервісу та обслуговування гостям готелю
• Контроль якості послуг, що надаються в готелі
• Організація і контроль обслуговуючого і технічного персоналу
• Організація обслуговування номерів
• Володіння оргтехнікою, знання ПК
• Прийом, контроль і обробка первинної документації
• Аналіз кон'юнктури ринку

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: