Резюме від 15 квітня 2024 Файл

Ольга

Спеціаліст, менеджер, фахівець, економіст

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Качура Ольга Анатоліївна
Тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 20.08.1982р.
Освіта:
2007р.-2008р. Донецький національний технічний універсітет
Отримала повну вищу освіту за фахом «Менеджмент організацій».
Кваліфікація - спеціаліст (менеджер-экономіст).
2002р.-2007р. Донецький національний технічний універсітет
Базова вища освіта за напрямком підготовки « Менеджмент»
Кваліфікація – бакалавр.
17.08.2023р. – 07.12.2023р.
ГО «СЕРЦЕ АЗОВСТАЛІ»
Фахівець з обліку та аналізу
Посадові обов’язки: підготовка щомісячної звітності та позачергових звітів на запит, аналіз відхилень від бюджету, узагаль-нений аналіз витрат по програмам ГО; комунікація з партнерами організації з питань закупівель, договірної работи, бухгалтерського обліку; контроль виконання умов договорів у частині термінів оплати та поставок, перевірка повноти первинних документів, їх облік та зберігання; ведення оперативного обліку ( рознесення факту, рознесення здійснених платежів за програмами); формування зведеного реєстру платежів щотижня, також позачергових реєстрів платежів; перевірка актів виконаних робіт , проведення інвентарізацій, виконання ролей в системі SAP( створення ВКЗ, створення картки контрагента, створення ОЗМ/ОЗУ).Виконання інших завдань керівника.
18.01.2023- 14.08.2023р.
ТОВ МЕТІНВЕСТ -СМЦ
Фахівець з продажу металопрокату в секторі металообробки
Посадові обов’язки : виконання плану продажів. Укладання договорів, протоколів розбіжностей, доп. угод.,розрахунок ціни металопрокату для кожного клієнта з урахуванням його потреб в умовах договору. Складання специфікацій, рахунків . Контроль строків оплати та сум , контроль дебіторської заборгованості. Претензійна робота.Забеспечення оригіналів договорів і первинної документації також во Вчасно. Продаж металопрокату зі складів(резерви, отгрузки). Супровід логістичних послуг..
Працюю в програмі SAP,CRM, 1C

8.02.2021р.-24.02.2022р.
Місце роботы: ФОП Магазин “Spar”
Адміністратор-товарознавець
Посадові обов'язки: замовлення товару за графіком постачальників та прямі закупівлі. Постійний пошук нових постачальників з метою отримання більш кращіх умов співробітництва та розширення товарної лінійки. Контроль за відповідністю товару стандартам якості, направлення рекламацій постачальнику. Здійснення контролю з надходженням товару на торговий майданчик. Прийом товару, внесення до бази. Оформлення повернень, актів списання. Контроль наявності товару у торговому залі, його якості та актуальності ціни. Контроль наявністі товару на складі, ротацію. Контроль викладки товару в заприлавочній та стелажній зонах. Аналітика замовлень та продажів акційного товару, аналітика святкових продажів, продажів вихідного дня, сезонність. Проведення звіряння з постачальниками. Упорядкування графіка виходів персоналу. Складання різноманітних звітів для керівника.
03.02.2020р. -5.01.2021р. . «Новус Україна»
Товарознавець локальної групи (фреш)
Посадові обов'язки: замовлення товару за графіком РЦ та прямі постачальники. Контроль за відповідністю товару стандартам якості, направлення рекламацій постачальнику. Здійснення контролю над надходженням товару на торговий майданчик. Аналіз актів недовозу. Контроль наявності товару у торговому залі, його якості та актуальності ціни. Контроль наявності товару на складі, ротацію. Контроль викладки товару в заприлавочній та стелажній зонах, робота з планограмами. Аналітика замовлень та продажів акційного товару, аналітика святкових продажів, продажів вихідного дня, сезонність. Оформлення акцій: друк макетів, акційних цінників, контроль постійної представленості товару покупцю. Виконання розпоряджень ЦО про зміну постачальника, ротацію товару тощо. Своєчасна віддача повернень постачальнику. Контроль уцінки товару з відповідним терміном реалізації та за нетоварним виглядом. Контроль списання товару. Складання різноманітних звітів для керівника.
03.06.2019р. – 05.11.2019р. ТОВ «Сьогодні Мультімедіа»
Фахівець відділу тиражів та торгового маркетингу.
Посадові обов'язки: збирання та оформлення замовлень по друкарні (газета «Сьогодні» та журнал «VOGUE»), формування маршрутних листів для логістики, внесення замовлень до бази 1С УПП, робота з обов'язковою бухгалтерською документацією: перевірка відповідності рахунків умовам договору, внесення рахунків на оплату в базі 1С документообіг, контроль оплати, перевірка актів виконаних робіт, перевірка звітів комісіонерів, ведення дебіторської заборгованості (продаж, оплата, повернення), робота з договорами контрагентів (складання типових договорів, додаткових угод).
06.09.2017р. -16.05.2019р. ТОВ «МЕТІНВЕСТ СМЦ»
Фахівець із супроводу закупівель
Посадові обов'язки: оприбуткування-списання металопрокату на котрагентів згідно з даними відвантаження заводів; внутрішньогосподарські переміщення металопрокату; звірка проведених документів з даними заводу (номенклатура, сума, кількість); проведення попередніх рахунків-фактур у системі SAP.

02.2015р.-08.2017р. «Новус Україна»
Товарознавець локальної групи (фреш)
Посадові обов'язки: замовлення товару за графіком РЦ та прямі постачальники. Контроль за відповідністю товару стандартам якості, виставлення рекламацій постачальнику. Здійснення контролю з надходження товару на торговий майданчик. Аналіз актів недовозу. Контроль наявності товару у торговому залі, його якості та правильності ціни. Контроль наявності товару у складі. Контроль викладення товару в заприлавочній та стелажній зонах, робота з планограмами. Аналітика замовлень та продажів акційного товару, аналітика святкових продажів, продажів вихідного дня, сезонність. Оформлення акцій: друк макетів, акційних цінників, контроль постійної представленості товару покупцю. Виконання розпоряджень ЦО про зміну постачальника, ротацію товару тощо. Своєчасна віддача повернень постачальнику. Контроль уцінки товару з відповідним терміном реалізації та за нетоварним виглядом. Контроль списання товару. Складання різноманітних звітів для керівника.

01.2014р.-11.2014р. ПП Галиченко , супермаркет «Фіеста»
Адміністратор
Посадові обов'язки: виконання функцій менеджера із закупівлі товару, робота з прайсами, моніторинг можливих конкурентів, аналітика ціноутворення, аналітика можливих продажів, фінансові розрахунки з постачальниками: готівка та безготівка. Виконання функцій маркетолога. Складання графіка виходів персоналу, участь в інвентаризаціях, контроль за наявністю товару, умовами зберігання, оформлення відповідної документації.

05.2011р.-09.2012р. ТОВ «Сімферопольський Электротехничний завод»
Контрольний майстер литейного виробництва у ВТК. Інженер-випробувач.
Посадові обов'язки: контроль над дотриманням тех. процесу; відбір зразків, що випускається підприємством продукції для проведення випробувань на відповідність нормативної документації, контроль за виконанням випробувань; ведення відповідної документації (книги обліку, протоколи, сертифікати). Проведення незалежних випробувань сторонніх замовлень, оформлення документації. Ведення електронної бази даних.

25.11.2009р.-02.03.2010р. СФ ДП «Маркет-Плазо» магазин «Фуршет-4» м. Сімферополь ;
Завідувач торгового залу.
Посадові обов'язки: - забезпечення безперебійної роботи торгового залу; Контроль за наявністю товару та відповідності цінників, контроль за проведенням поточних акцій; вирішення конфліктних ситуацій із покупцями, ведення відповідної документації;

13.05.2009р.-25.11.2009р. СФ ДП» Маркет-Плазо» магазин «Фуршет-4» г. Сімферополь;
Продавець-консультант.
Посадові обов'язки: викладення товару згідно з планограмою; контроль наявності товару, контроль за термінами реалізації товару, консультування покупців.

12.06.2001р.-30.04.2009р. ЗАТ Донецьксталь - «Донецький металурійний завод»;
Лаборант з фізико-механічних випробувань групи з випробування заготовок та листового прокату.
Посадові обов'язки: проведення випробувань, фіксування одержаного результату, контроль відповідності продукції Гостам та ТВ, ведення поточної документації; ведення електронних баз даних.

Впевнений користувач ПК: Word, Excel, 1C, Access, Супермаг +, SAP. Досвід роботи в Інтернеті.
Маю посвідчення водія кат В.
Особисті якості: аналітичне мислення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість та прагнення до професійного зростання.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: