Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Наталія

Обліковець

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 01.2018 по 12.2018 (11 місяців)
SPEC SUBARU, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

программа Автопредприятие.9 ,аналог 1С для автосервісу, повний цикл з фінансовим і господарським(моїм) аналізом діяльності.

Адміністратор логіст

з 08.2017 по 12.2017 (4 місяці)
ТОВ Таксі 838, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

программа ЕVOS

Освіта

КНЕУ ім.Гетьмана

Макро і мікроекономіка підприємств, Київ
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Знання і навички

MS Office M.E.Doc Управління командою EVOS Автопідприємство.9 20р.досвід г/бухгалтера Фінаналітик м/під-ва Дипломатична Зважені рішення Швидко освоюю нові програми Комунікабельність Креативність Стресостійкість Ініціативність Неконфліктність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Досвід ( до адміністратора(з 09, 2003- до 08, 2017)
Головним бухгалтером та економістом-Аналітиком на підприємствах . а саме
з виробництва, дерев'яних конструкцій та продажу будівельних матеріалів,
продажу автомастил ,
продаж ІТ послуг, послуг реклами на конструкціях(білборд),
з експорту меду,
з виробництва тротуарної плитки-
досвід бухгалтером від А до Я (від первин. документ.,складання звітів і бух. і податкових,повний цикл.)
Досвід ефективної адмінроботи (супутній) з підлеглими до 30чол.,
досвід ефективної співпраці з керівництвом організацій -клієнтів та Безліччю фіскальних органів без штрафів і хабарів.
Бажане місце роботи тільки Правий берег( Київ) або віддалено Львів (з відрядженнями до Львова).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: