Дарина
Операційний директор, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10618050
Досвід роботи
Операційний директор
з 09.2019 по нині
(4 роки 8 місяців)
Планета Дитинства, Київ (Освіта, наука)
1. Пошук та проведення співбесід, стажування, нагляд за роботою вихователів, адміністративного персоналу та інших працівників.
2.Контроль та планування витрат, робота в 1С, ведення фінансової звітності.
3.Контроль дотримання стандартів безпеки та гігієни, підтримання чистоти та порядку в закладі, розробка та впровадження плану екстрених ситуацій.
4. Методична робота, створення розкладу занять на новий навчальний рік, ведення документації.
5. Взаємодія з батьками щодо прогресу дітей, організація батьківських зборів, консультації з питань виховання та розвитку.
6. Ведення соціальних мереж, робота з сайтом, публікацій на сайті, запуск реклами, створення рекламного контенту.
7. Розв'язання конфліктних ситуацій між персоналом, батьками та учнями.
8. Спостереження за роботою вихователів, надання порад та підтримка в педагогічній діяльності, організація свят.
9. Співпраця з відділом освіти, оформлення та подача документів для отримання державної компенсації клієнтам закладу.
10. Аналіз конкурентів
Адміністратор
з 03.2014 по 09.2019
(5 років 6 місяців)
Планета Дитинства, Київ (Освіта, наука)
1. Спілкування з клієнтами, e-mail, звернення з сайту. Інформування клієнтів про послуги, нові напрямки, зміни.
2. Інформаційна розсилка у Viber. Індивідуальне спілкування.
3. Формування позитивного іміджу компанії.
4. Вирішення конфліктних ситуацій.
5. Введення документації, заключення договорів
6. Внесення даних та робота в 1С
7. Прийом оплат/повернення, видача квитанцій, залишки заборгованості.
8. Активна участь в організації свят
9. Контроль забезпечення норм СЕС та пожарн. безпеки
10. Контроль за дотриманням правил закладу
11. Контроль трансляції он-лайн, роботи камер
12. Забезпечення життєдіяльності закладу. Замовлення води, канцтоварів та побутових засобів
Освіта
НАУ
Фінанси, Київ
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)
НАУ
Світлотехніка і джерела світла, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Практикум "Ефективний керівник" Бізнес Конструктор
04.10.2019
Сертифікат
Certificat Pediatric First Aid Provider
14/09/2014
Знання і навички
Додаткова інформація
Шукаю роботу в Соломʼянському районі, графік роботи до 18:00.
Схожі кандидати
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Київ