Резюме від 16 квітня 2024 Файл

Вікторія

Керівник відділу кадрів

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Грущенко Вікторія Вікторівна
Дата народження: 03.02.1979 р.
Місце проживання: м. Київ, проспект Романа Шухевича, 8-Г кв. 41 Дніпровський р-н.
Конт. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: отримання посади керівника відділу кадрів, заступника керівника відділу кадрів, старшого інспектора з кадрів.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Понад 20 років досвіду ведення кадрового обліку в повному обсязі та у відповідності до вимог законодавства:
• Оформлення прийомів, переведень, звільнення працівників.
• Формування особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
• Ведення та облік трудових книжок. Передача трудових книжок (сканкопії) до пенсійного фонду. Електронні трудові.
• Складання графіків відпусток, облік використання відпусток працівниками.
• Розробка штатних розписів підприємств, контроль внесення змін до них.
• Ведення табелів обліку робочого часу. Листки непрацездатності.
• Видача довідок працівникам.
• Підготовка та впровадження нормативної документації (посадові інструкції, положення, ПВТР тощо). Розробка організаційних структур.
• Контроль за виконанням нормативу по інвалідах.
• Формування та надання звітності в ЦЗ, фонд інвалідів, повідомлень про прийняття до ДПС, тощо.
• Формування бюджету відділу.
• Запуск кадрового обліку з нуля при відкритті нових юридичних осіб, ФОП.
• Знання програм 1С 8:3,УТП, МЕДок.
2 роки досвіду:
• Впровадження та контроль ведення персонального військового обліку на підприємстві (формування списків військовозобов’язаних, взаємодія з РТЦК та СП щодо звіряння тощо).
• Бронювання працівників на період мобілізації та на воєнний час.
ДОСВІД РОБОТИ:
Начальник відділу кадрів
18.09.2012 – по сьогоднішній день ТОВ «АГРО-РОСЬ» м. Київ (вертикально-інтегрований агрохолдинг: рослинництво, комбікормовий завод, птахівництво, забійний комплекс, дистрибуція, окремі торговельні магазини, стоматологія. 7 юридичних осіб. В підпорядкуванні: 3 інспектори з кадрів, 1 менеджер з підбору персоналу. Кількість штату: понад 1100 чол.)

Обов’язки:
1. Організація та контроль ведення кадрового обліку інспекторами з кадрів в регіонах (5 юридичних осіб, загальна кількість персоналу до 800-900 чол.).
2. Ведення кадрового обліку в повному обсязі в управляючій компанії та ще в 2 юридичних особах з загальною кількістю персоналу понад 200 чол.
3. Підбір персоналу (співпраця із ЗМІ з приводу розміщення вакансій, розміщення вакансій та пошук кандидатів в інтернеті на сайтах пошуку роботи, проведення телефонних (первинних) співбесід, співпраця із ЦЗ).
4. Консультування співробітників стосовно норм трудового законодавства.
5. Ведення військового обліку та бронювання працівників на період мобілізації та на воєнний час.
Старший інспектор з кадрів
02.01.2008 – 17.09.2012 ТОВ «Рось-1» м.Київ
Інспектор з кадрів
02.04.2007 – 01.01.2008 ТОВ «Рось-1» м.Київ

Обов’язки:
Ведення кадрового діловодства у повному об’ємі у відповідності до вимог законодавства.
Підбір персоналу (співпраця із ЗМІ з приводу розміщення вакансій, розміщення вакансій та пошук кандидатів в інтернеті на сайтах пошуку роботи, проведення телефонних (первинних) співбесід, співпраця із ЦЗ).

Інспектор з кадрів
01.10.2004 – 02.03.2007 ТОВ «Триєс Плюс» (виробництво кондитерських виробів) м.Київ

Обов’язки:
Ведення кадрового діловодства у повному об’ємі у відповідності до вимог законодавства.
Підбір персоналу (співпраця із ЗМІ з приводу розміщення вакансій, розміщення вакансій та пошук кандидатів в інтернеті на сайтах пошуку роботи, проведення телефонних (первинних) співбесід, співпраця із ЦЗ).

Юрисконсульт
14.03.2002 – 01.09.2004 АТ «Гуляйпільський завод сільгоспмашин» (Запорізька обл.)
Юрисконсульт (за сумісництвом)
17.12.2001 – 13.03.2002 АТ «Гуляйпільський завод сільгоспмашин» (Запорізька обл.)
Юрисконсульт
01.02.1999 – 13.03.2002 АТ «Гуляйпільський завод лакофарбових виробів» (Запорізька обл.)

Обов’язки:
претензійно-позовна робота;
представництво інтересів компанії перед державними органами управління, правоохоронними, судовими органами, органами державної виконавчої служби та інших організаціях;
укладання договорів та здійснення заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань.

Освіта:
Вища: Міжнародна академія управління персоналом (м.Київ) спеціальність: управління персоналом та економіка підприємства. 2017р.
Середня-спеціальна: аграрний технікум (Запорізька обл.) спеціальність: правознавство, кваліфікація: юрисконсульт. 1998р.

Додаткова освіта: курси, семінари, тренінги:
«Військовий облік на підприємствах, в установах, організаціях», 2023 рік.
«Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство», 2017 рік.
Навчання в CBP HR School PROfessional за програмою «Управління персоналом», 2017 рік.
Постійний відвідувач кадрових конгресів, семінарів, кадрових зборів на тему «Новації в трудовому законодавстві та кадровому діловодстві», «Розширення кадрових компетенцій».
Тренінги «Культура спілкування як запорука успішної адаптації персоналу компанії», «Мотивація та розвиток персоналу».
Особисті якості: вміння працювати з великим об’ємом роботи, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, вміння працювати в команді, орієнтація на результат.
Навички роботи з комп’ютером: впевнений користувач ПК (Windows, Word, Excel, Internet) оргтехніка, знання 1С 7:7, 1С 8:3, 1С УТП, МЕДОК.
Розглядаю рівень заробітної плати: від 35 000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: